Miss-Lena

Du er den eneste...

222 posts in this topic

Annonce ♥

Nu er der flere gange i din helt fantastiske beretning blevet snakket om din Blog, men jeg kan simpelthen ikke finde den, vil du smide et link ud:) du var jo super, super smuk! Og gætter jeg på, at du stadig er:)

den står i hendes signatur, den nederste af de lilla linjer...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er nogle lys, der hedder Fly Candle Fly og er "designet" af Ingo Maurer. De er lidt dyre (350,- pr stk kan man vist få dem til), men vi har dem stadig til brug til en anden fest engang. Vi havde jo et budget bryllup, så de penge der blev brugt, blev brugt på ting, der virkelig gjorde indtryk.

Skal du have dem, kan det godt betale sig at finde dem i en tysk netbutik

0

Jeg eeeelsker dit hår og sløret med det smukke smykke!

1000 hårnåle senere og en masse spray var jeg klar og skulle ud af døren. Annelise havde hentet bilen, der stod klar lige uden for frisøren. Jeg mærkede folks øjne på mig, da jeg gik ud og det var på en måde super dejligt, men gjorde mig også genert.

136.jpg

0

Annonce ♥

Hyggeligt lige at kigge på vores bryllup igen... Det er jo noget tid siden og ville nok have gjort nogle ting lidt anderledes, men generelt synes jeg vi tog de rigtige valg udfra det budget vi havde besluttet

0

Hej

iiiiiih hvor fin en tråd, og hvor virker det som en helt igennem skøn dag.

Du strålede jo!!!

Nu er jeg selv oktober brud, har du nogle gode råd?

0

Tak skal du have.

Hmmm husk at det ikke er lyst så længe hvis I skal have billeder udenfor. Men at I har de bedste muligheder for at skabe hygge med stearinlys, fakler mm

Havde en pels stola til efter kirken, det var rigeligt den dag (det var også mega smukt vejr)

0

Annonce ♥