Miss-Lena

TAKKEKORT

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hey Lene

Og tillykke med brylluppet. Du lignede en drøm, hvor var du smuk :cheerleader3:

vores så sådan her ud. Det var et fotopapir i A4 str, bukket om en gang, så det blev A5. Inden i var der skrevet en personlig hilsen og gæsternes eget billede. Så vores var meget langt fra invitationernes udseende. Jeg lagde vægt på at kortet i princippet kunne gemmes i et fotoalbum.

kram Sanne :thumbsupsmileyanim:

post-32248-1257670718.jpg

Redigeret af susanne nicolaisen
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du fået lavet det takkekort henne?

hey Lene

Og tillykke med brylluppet. Du lignede en drøm, hvor var du smuk :loveboard:

vores så sådan her ud. Det var et fotopapir i A4 str, bukket om en gang, så det blev A5. Inden i var der skrevet en personlig hilsen og gæsternes eget billede. Så vores var meget langt fra invitationernes udseende. Jeg lagde vægt på at kortet i princippet kunne gemmes i et fotoalbum.

kram Sanne :)

post-32248-1257670718.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores takkekort lavede vores fotograf til os. Henrik - min mand endte med at tage det endelig valg af, hvilket af kortene vi skulle vælge :-)

Jeg er selv ret vild med, at det er brudebuketten, som er baggrundsbilledet (det kan ses, hvis man ser rigtig godt efter

post-34886-1258537966.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du fået lavet det takkekort henne?
hey Lene

Og tillykke med brylluppet. Du lignede en drøm, hvor var du smuk :)

vores så sådan her ud. Det var et fotopapir i A4 str, bukket om en gang, så det blev A5. Inden i var der skrevet en personlig hilsen og gæsternes eget billede. Så vores var meget langt fra invitationernes udseende. Jeg lagde vægt på at kortet i princippet kunne gemmes i et fotoalbum.

kram Sanne :)

post-32248-1257670718.jpg

Mig??

Er lavet i et program der hedder photofiltre, der kan downloades gratis på nettet.

Homemade;-)

knus Sanne :loveboard::):o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hey Lene

Og tillykke med brylluppet. Du lignede en drøm, hvor var du smuk :loveboard:

vores så sådan her ud. Det var et fotopapir i A4 str, bukket om en gang, så det blev A5. Inden i var der skrevet en personlig hilsen og gæsternes eget billede. Så vores var meget langt fra invitationernes udseende. Jeg lagde vægt på at kortet i princippet kunne gemmes i et fotoalbum.

kram Sanne :)

post-32248-1257670718.jpg

Det dælme flot !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer