anette.kjar

Hvad gjorde i??

13 posts in this topic

Hej ;)

Jeg vil lige høre hvordan i andre gør når i skal købe brudekjole ;) Jeg har forståelsen for aT man idag tager sin tilkommende mand med ud og købe kjole, hvor man så samtidig køber tøj til manden ;) Men mine piger siger at han ikke må komme med, da han først må se kjolen i kirken og det syntes jeg da også er vildt romantisk ;) Men hvis man tager sammen ud, løser man jo samtidigt det med at matche hinanden i evt farve m.m.

Hvad gør i .......eller hvad gjorde i ?? ;)

0

Annonce ♥

Jeg havde en veninde med ud og købe kjole, og viste så billedet af kjolen til min svigermor, så hun vidste, hvordan den så ud, og hun tog så med min mand ud og købte hans tøj. Andre får en stofprøve fra kjolen, som de videre giver til manden, så han har en ide om i hvertfald farve og stoffet

0

Jeg havde min kommende med ude at købe kjolen, men egentlig også kun fordi det var på lagersalget i Vejle, og vi stadig ikke havde fortalt familie og venner, at vi skulle giftes. Havde jeg haft andre at tage med, så havde jeg gjort det.

Han har altså set kjolen én gang og får den ikke at se igen før kirken. (vi er også begge overbevist om at han har glemt udseendet til den tid) :cheerleader3:

Med hensyn til at matche, så var kæresten ude at købe tøj i går, og han ville gerne have en hvid skjorte, så det fik han selvom min kjole er creme. Vi går nu mest op i at vi hver i sær skal have det godt i vores bryllupstøj, så skal vi nok matche hinanden i vores udstråling. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg købte min kjole sammen med min mor og mormor :thumbsupsmileyanim: Min forlovede skal ikke se min kjole før i kirken. Jeg havde ikke flere med ud og købe kjolen, da det skal være en overraskelse hvordan den ser ud, det syntes jeg er sjovt. Vi har så for sjov aftalt, det er ikke normalt, at jeg heller ikke skal se min forlovedes tøj før i kirken, det bliver ret sjovt :cheerleader3:

0

Jeg var kun ude med min veninde og købe kjole.. Lidt som en tilfældighed, da jeg bare skulle kigge, men ville vælge det samme igen, måske med en veninde mere. Dog IKKE med min kommende mand. Synes bestemt det er en af de store glæder ved brylluppet, at se hans ansigt når jeg kommer ind i kirken, med min fine kjole!!! :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Wickie

0

Jeg havde en veninde og min mor med.

Ville gerne have haft manden med, men det bør jo først være i kirken han se kjolen første gang. Og han ønsker det ikke anderledes.

Inden jeg valgte hvilken kjole det skulle være, havde jeg taget ca. 10 forskellige fra hjemmesider, både kjoler jeg havde prøvet og som jeg kunne lide og ikke lide og så bedt ham kommentere på dem. Mere for at høre i hvilken retning han forestiller sig en brudekjole skal se ud.

Heldigt for mig synes han rigtig godt om den jeg endte med at vælge.

Håber dog selv at få indflydelse på hans valg af tøj. Ønsker f.eks ikke at se ham i pingvin, han er kun 176 cm og jeg har set ham i det én gang før og synes faktisk det gør ham lavere end han er.

0

Annonce ♥

jeg har købt min og jeg havde min veninde med og har fået en stofprøve med hjem, min kæreste vil have et mørkt jakkesæt på og så syntes jeg ikke det er så vigtigt hvilken farve kjolen er, det er strakt vigtigere hvis det er et lyst jakkesæt der skal købes. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg havde min mor og mine søstre med. Min kæreste har ikke set kjolen og kommer heller ikke til det - selvom han er meget nysgerrig :thumbsupsmileyanim:

Da jeg købte min kjole, sagde ekspedienten at han skal i et chokoladebrunt jakkesæt for at passe til min kjole, som er let gylden... Den idé var han ikke vildt begejstret for, så vores farver kommer ikke til at passe sammen, men det er også okay - for mig er det vigtigere at vi begge to føler os godt tilpas.

0

der er flere måder man kan løse det på... man kan finde sin kjole først og en anden dag tage manden med hen hvor man har købt kjolen, de fleste som sælger brudekjoler har også en afdelig for mænd og så ved ekspidienten hvilken farve hans skjorte skal have...

jeg gjorde det på en lidt anden måde, jeg fik en stofprøve med på kjolen,og den havde vi så med da vi skulle leje min mands tøj, jeg brugte den også da jeg købte undertøj, sko, ting til indbydelser, bordkort og bordpynt.

nu er prøven sat ind i vores bryllupsmappe med alle regninger, taler, billeder fra dagen osv...

0

Jeg havde min mor med ude og købe kjolen og til tilretningerne. Mht min mands tøj havde jeg fået en stofprøve af kjolen som vi brugte. Jeg var med ude og købe min mands tøj, sådan ville han helst have det, alternativet var nok blevt min svigermor og det ville jeg ikke risikere for hendes smag er helt håbløs, nu fik jeg vernes smukkeste mand, han valgte helt selv tøjet jeg var egentlig bare med. :biggrin:

0

Annonce ♥