tuxer

Sukkermus Og Lækkersteg

444 indlæg i dette emne

Jeg har besluttet mig for, at droppe tylunderskørtet til **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**. Det kommer til at se lidt rodet og billigt ud... Duer ikke rigtig til så lækker en kjole som jeg har fået syet :boohoo: Så nu har Miamaya fået nyt tylskørte og for at det ikke skal være løgn, så fik Thea ( isbjørnen på billederne ) også lige et... Men det har vi ikke fået foreviget endnu :)

36302_404321813558_750463558_4241414_3563108_n.jpg

36302_404321823558_750463558_4241416_2234130_n.jpg

36302_404321853558_750463558_4241422_4930702_n.jpg

36302_404321868558_750463558_4241425_7882552_n.jpg

Hun laver bare ansigter hele tiden!!! Glæder mig til bryllupsbillederne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet mig for, at droppe tylunderskørtet til **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**. Det kommer til at se lidt rodet og billigt ud... Duer ikke rigtig til så lækker en kjole som jeg har fået syet :boohoo: Så nu har Miamaya fået nyt tylskørte og for at det ikke skal være løgn, så fik Thea ( isbjørnen på billederne ) også lige et... Men det har vi ikke fået foreviget endnu :)

36302_404321813558_750463558_4241414_3563108_n.jpg

36302_404321823558_750463558_4241416_2234130_n.jpg

36302_404321853558_750463558_4241422_4930702_n.jpg

36302_404321868558_750463558_4241425_7882552_n.jpg

Hun laver bare ansigter hele tiden!!! Glæder mig til bryllupsbillederne :cheerleader3:

Hvor er hun kær!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er slet ikke sikke på at jeg har fået skrevet herinde, men jeg har i hvert fald læst mig igennem de 18 sider og fulgt dig siden jeg kom på BK.

Jeg er sååå misundelig over at I skal giftes i Vor Frelsers Kirke :) Vi boede på Amager med udsigt til tårnet i flere år og jeg ville bare så gerne giftes derinde - jeg har stadig en ide om at man kan få nogle vildt fede billeder oppe på trappen med København og guld i baggrunden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige lynkigget de seneste af dine indlæg (der er jo vildt mange!) men er bare lige nødt til at rose dig for idéen med slikbuffetten! Tror det bliver SÅ charmerende! Virkelig en god idé, og superflotte glas, du har fundet til det! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh Pia og Ekatarina, jeg er altså også glad for hende :boohoo: Hun er bare en rigtig lille skøn unge :)

Til M&S, jeg syntes det er rigtig dejligt at du har læst hele min planlægning igennem, med alt hvad der har været af overvejelser og bump på vejen :heart: Jeg håber at du kan bruge det til noget i din egen videre planlægning :cheerleader3:

...Og Meggers, tak for ordene om slikbuffeten :bunny_4: Jeg er vildt glad for den høje glaspokal med låg!! Jeg tror altså lige at den gjorde det sidste, for samlingen af glas :boohoo: Det er nemlig mindst lige så meget for dekorationsværdien, at vi laver slik buffet, som for slikket :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:carrot:

Lisbeth Dahl ved Kultorvet har udsalg. De sælger en masse til halv pris, bla. de lyserøde glas med låg :thumbsupsmileyanim:

jeg ringede til lyngby og sagde at de var på tilbud i de andre butikker, så kunne jeg bare komme og få pengene retur, så det fik jeg i dag!!!

så er det jo en meget sjovere pris!!

kæresten syntes dog de var mega grimme og det var uhumsk jeg ville have slik i dem så skulle folk have fingrene ned i dem!!! sagde bare han var en spade..hahaha og serverede senere chokolade i det ene for ham, og lavede sjov med ham!! MÆND????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde jo, som tidligere fortalt, mine elskede Louboutin sko med til den sidste brudekjoleprøvning i sidste uge og de duede bare overhovedet ikke :) Jeg har desværre stadig ikke fået oploaded billederne :td: I går havde jeg så nogle timer at slå ihjel inden et aftenmøde. De blev brugt i indre by.... og jeg fandt mine NYE sko. De er ikke ligeså høje, så ingen bekymringer om ømme tæer i løbet af aftenen :thumbsupsmileyanim: Jeg er fuldstændig vild med dem :thumbsupsmileyanim::loveboard::loveflag::bearhug: og farven er lige mig :bearhug:

36003_405596368558_750463558_4277556_4625062_n.jpg

36003_405596358558_750463558_4277554_689688_n.jpg

Jeg er sikker på, at de bliver så fine, til sommerbrune ben!!!

Jeg fik også endelig købt trusser til bryllupsdagen. Det har været rigtig svært at finde de helt rigtige. Min kæreste er ikke som de fleste mænd :) Han kan bedst lide hipsters i bomuld ala dem fra TOPSHOP... De må bestemt ikke være små og gennemsigtige :) Jeg er selv til fint blondelingeri, gennemsigtige trusser og helt sikker g-streng! HMMMMM hvordan forener man lige det???

Sådan her

36003_405596378558_750463558_4277558_3164278_n.jpg

Hipster med g-streng, blonder men ikke gennemsigtige... Jeg syntes selv at jeg har gjort det rigtig godt.

Og sidst men ikke mindst er jeg begyndt på pompomérne

37277_405596543558_750463558_4277559_2945741_n.jpg

Jeg har lavet 12 indtil videre.... Mangler stadig en hel del. Der skal jo hænge pompomér både over madbuffeten, bryllupskagen, slikbuffeten og gavebordet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal i have alle samme :thumbsupsmileyanim:

Mht. bryllupskagen er vi stadig på rimelig bar bund!!! Jeg fik kontakt til en privat, men hun mener ikke at hun kan lave en Mad Hatter ,der er flot nok til et bryllup :loveflag:

Så lavede vi en aftale med en professionel, hvor vi skulle have været til kage-smagning i dag.... Men jeg har simpelthen så dårlig mave, så jeg tør ikke at gå hjemmefra :loveboard: Desuden er det nok meget klogt at holde sig fra kage så længe maven ikke er i orden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiiii :):denmarkflag: :denmarkflag: Nu kører bryllupsplanlægningen igen på skinner :heart:

I går lavede vi en kalender over de resterende dage op til vores bryllup, hvor vi så hver især kan holde styr på hvad vi mangler at tage os af. Vi øvede os også på brudevalsen :cheerleader3: Det er godt nok komisk sådan at valse rundt i stuen og træde hinanden over tæerne :toot: Vi er ikke skide gode... Men så er det jo godt, at jeg skal have kort kjole på, så man rigtig kan lægge mærke til mine fødder!! Vi bliver nok nødt til at øve en del endnu, men det gør ikke noget, det er jo super hyggeligt.

Vi har idag fået hyret et par piger til at servere og rydde op.... Og så har vi fundet en løsning på bryllupskageproblematikken :denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag: Rebecca (ny bruger på :blush: ) var så sød, at smide mig et link til en fantastisk kagemager, der ligefremmen laver Mad Hatter kager!! Og hun vil gerne lave vores kage :cheerleader3: Jeg er bare så glad!

I morgen skal jeg hente min brudekjole. Min skrædder skal på ferie, så den skal hentes inden. Miamaya skal med ned og hente den og se den for første gang! Jeg regner dog ikke med at hun syntes den er noget særligt. Det er jo ikke nogen prinsessekjole :bearhug: Men mon ikke hun alligevel syntes hendes mor er lidt fin....

Glæder mig til at prøve den igen, jeg er nemlig kommet til at tabe mig 2 kilo siden sidst... Bare den ikke bliver løs....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt at høre I er i gang med den sidste del af planlægningen :-) må være spændende!

Mon ikke I når at lære brudevalsen? Godt jeg ikke skal have kort kjole på....

Tror da bestemt din datter synes du ser fin ud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa ;)

Ang de der pompom'er du har lavet........ hvilke servietter bruger du?? Altså hvor store er de og hvor mange lag er servietterne??

Skøn tråd du har, jeg har fulgt med på sidelinjen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiiihhhh, hvor er jeg dog glad for at høre, at du fik din Mad Hatter kage! Dumme Kira, sådan at melde fra så tæt på - hun bør også være glad for du har fundet en løsning! :heart:

Jeg glæder mig HELT VILDT til at se billeder fra Jeres bryllupsdag! Jeg skal desværre afholde PA for min søster den dag, så min plan om at kigge forbi på Christianshavn d. 17... :)

Jeg er nu sikker på, at I nok skal klare den uden mig og jeg er sikker på din datter synes du er smuk i din kjole!

Ifølge min 3-årige nevø, Silas, er alle piger med kjole på prinsesser :blush:

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor dejligt at høre I er i gang med den sidste del af planlægningen :-) må være spændende!

Mon ikke I når at lære brudevalsen? Godt jeg ikke skal have kort kjole på....

Tror da bestemt din datter synes du ser fin ud!

Ja det er lækkert at vi efterhånden kan se brylluppet og ægteskabet forude.... Det har efter hånden været en lang planlægningstid :bearhug:

Jeg tror faktisk ikke at vi når at blive særlig gode til at valse... Men måske gør det heller ikke så meget. Så bliver det ikke så højtidligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer