Guest Torstine

Bryllupsrejse....

103 posts in this topic

vores bryllupsrejse har været planlagt længe.... 21dage efter brylluppet kører vi syd på med vores børn og 2venner. (min gamle dagplejemor/ vores søns gudmor & hendes mand der skal føre mig op) turen går til det vidunderlige Østrig, hvor den står på en oplevelsesrig ferie 3uger med halv pension, på et super skønt hotel, i en dejlig lille by, nær salzburg..

først havde vi egentlig bestemt os for en kombineret safari og badeferie i sydafrika, men der er sket så meget at det ville være for besværligt...

dette er blevet til en ganske normal ferie da vi har flyttet brylluppet, så nu ved vi det ikke..

løsningen er fundet vi får 14dage alene på

grønland....

dejligt, koldt og anderledes.. (det må være beskrivelsen)

0

Annonce ♥

Vi ville gerne afsted kort efter brylluppet, så det ikke "bare" blev en alm ferie. Så vi stadig var lidt i bryllupsmode. Vi skal til Aruba, glæder mig helt vildt.

Da vi har været i Thailand flere gange, ville vi gerne prøve noget andet men stadig exotisk. Mange steder i østen er der regntid i juni, men ikke på Aruba og efterfølgende fandt vi en liste over de 50 bedste steder i verden at holde Honeymoon hvor Aruba står nr. 1 :thumbsupsmileyanim:

Vi skal lige en uge til Bulgarien først inden vi kan tage på bryllupsrejse.

Mine svigerforældre har givet min kæreste, hans brødre og alle os svigerdøtre en uge til Bulgarien. Det skulle absolut være lige efter vores bryllup, så vi måtte udsætte vores egen rejse. Vi skal giftes d. 22. maj og tager til bulgarien d. 1 - 8 juni og bryllupsrejsen d. 12 - 26 juni.

Hvis man gerne vil lidt længere væk, kan jeg anbefale at bestille rejsen gennem det engelske rejseselskab www.thomson.co.uk. Vi fik samme rejse til under halv pris af hvad den kostede gennem danske rejseselskaber.

Dog skal man selv sørge for at komme til England først, men når man har sparet mere end 30.000 kr så er en tur-retur billet til England det værd :cheerleader3:

Vi har givet 26.ooo kr. ialt (inkl. billetter til England + 1 overnatning) for 2 personer med All inclusiv i 14 dage, den samme rejse kostede hos Spies (tror jeg det var) 60.000 kr.

Der var én der sendte en pm til mig med nogle spørgsmål, men den forsvandt. Har desværre været i udlandet og har ikke kunne skrive tilbage før nu, har du selv fundet svar på de spørgsmål ellers må du skrive igen. :)

0

Vi rejser lidt under 1 måned efter brylluppet - så er der tid til at evt. at bytte gaver, men vigtigere for os, at få billeder fremkaldt, lave et bryllupsalbum og sende takkekort til gæsterne.

Vi overvejer at lave en mindre fotobog til den nærmeste familie som takkegave, med billeder fra brylluppet.

Men på bryllupsrejse skal vi til Florida hvor vi bl.a. skal bo i Disney World i 4 dage (Det er DYRT!, jeg siger det bare), svømme med delfiner, til Miami, Everglades, Seaworld, Universal Studios - og nåja - Se rumfærgen Discovery blive skudt op!!

Det koster mange penge, men det er også en rejse for livet

0