Sign in to follow this  
Followers 0
KJM88

Lille intimt bryllup

4 posts in this topic

Hejsa skønne tøser. Nu er det sådan at både kæresten og jeg har en lille familie, og halvdelen af dem kan ikke sammen med resten af familien. Så indtil videre er vi nået op på 18 voksne (med os) og 3 børn. Så det bliver jo ikke så frygtelig mange. Så vil gerne høre om der er andre der har holdt et lille bryllup og hvordan i har gjort :biggrin:

0

Annonce ♥

Min svigerinde skal giftes på lørdag og det bliver på Gibraltar. Vi bliver ca. 20 i alt.

De skal vies i kirken, bagefter er der champagne og så skal vi på restaurant og spise om aftenen.

Det er min eneste "næsten" erfaring med et mindre bryllup.

0

Jeg blev gift for lidt over 2 år siden ved et fantastisk stemningsfuldt og intimt bryllup.

Vi var ialt 10 mennesker - gemalen og jeg, mine to unger (dengang 15 og 11 år) samt tre vennepar.

Rammerne var Fakkegrav Badehotel ved Vejle pragtfuldt beliggende ned til Vejle Fjord, hvor vi havde booket forlænget luksus-weekendophold til alle 10.

Vi mødtes på hotellet fredag eftermiddag hvor vi spiste sammen og hyggede til langt ud på natten i brudesuiten. En fantastisk måde at mødes og lade op til weekendens store begivenhed.

Lørdag morgen spiste vi morgenmad sammen og begyndte derefter så småt at gøre klar. Klokken 13:30 blev vi viet i haven af Hedensteds viceborgmester, som var med til at gøre det til en uforglemmelig oplevelse og mere end bare et 45 sekunders rådhusbryllup. Derefter skålede vi i champagne og spiste bryllupskage.

Eftermiddagen gik med fotografering, gåture i det smukke område og hyggeligt samvær over et glas vin og en øl.

Middagen om aftenen var hotellets 6 retters gourmetmenu med tilhørende udvalgte vine.

Vi havde med vilje fravalgt at det skulle have karakter af fest med sange, taler og musik, så den lange middag og igen det nære samvær mellem os alle 10 var så suverænt og lige i vores ånd.

Lidt over midnat fortrak vi alle over i brudesuiten hvor der var anrettet natmad.

Søndag morgen mødtes vi til morgenmad og fik talt om og genoplevet dagen før. Det var helt fantastisk at fordøje alle lørdagens indtryk sammen med gæsterne. Vi kørte hjem med fornemmelsen af, at vi fik lukket og slukket på en rigtig god måde og har efterfølgende ikke oplevet det store tomrum som mange oplever i tiden efter den store dag er overstået.

:biggrin: fra Marianne

0

Annonce ♥