Sign in to follow this  
Followers 0
Guest tinabach

Hvor bliver man fotograferet i januar???

11 posts in this topic

Vi skal giftes fredag den 22 januar. Det er på vores årsdag (11 år ) derfor en fredag. Vi skal giftes i en kirke på torvet i horsens og festen skal holdes på Jørgensens hotel på strøget. Vi får en heldagsfotograf og han kommer langt fra og har derfor ikke studie, hvilket vi helst heller ikke vil fotogrferes i ;-) Men men men jeg er vildt bange for at vi ikke får noget pæne brudebilleder som kan hænge på væggen osv som alle andre fordi man tit får taget udenfor. Men vi er nødt til at renge med at vi ikke kan få taget billeder ude og dem i kirken ved jeg ikke om jeg synes kan bruges til de traditionelle billeder???

Er ved at blive helt stresset over det, så HJÆLP piger

0

Annonce ♥

Prøv at snakke med jeres fotograf om det. Vi holder vores om sommeren men som altid lurer frygten for regnvejr så det første jeg spurgte vores fotograf om var også hvad nu hvis det regner. Og han sagde med iskoldt vand i blodet at det finder vi ud af. Det skulle jeg ikke bekymre mig om. Så mon ikke jeres også nok skal få noget godt ud af jeres billeder.

0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg var til bryllup for nogle uger siden hos min veninde. Desværre regnede det rigtig meget. Men de fik taget billeder på en togstation i nærheden. Både nede i en tunnel og oppe på perronen. Man kunne også tage nogle billeder inde i ventesalen, hvis det er sådan en. Det blev bare de fedeste bryllupsbilleder jeg nogensinde har set. De er meget anderledes end andres bryllupsbilleder... og jeg kan slet ikke sige det nok gange, super fede :denmarkflag: Så det kan I jo overveje.

Men det kan jo sagtens være vejret er godt og så er det med at komme ud i den smukke vinterprægede natur

Pøj Pøj med det.

:biggrin:

0

Ellers kan I også prøve at høre om der er mulighed for at blive fotograferet oppe i det gamle fængsel. Det er nogle fede lokaler og jeg tror det kunne blive fantastiske billeder :denmarkflag:

Guuud ja det var da en super ide :biggrin: Tak :-)

Har også fået ja til Horsens kunstmuseum

0

Annonce ♥

.....selvom det med garanti er hundekoldt, så kunne s/h billeder være super flotte i et sneklædt landskab... Kræver selvfølgelig også lidt sne :-)

ja det har du helt ret i, vi krydser alt hvad vi kan for at det er en ligeså skøn dag som forleden med masser af sol og frost eller sne, det kunne nemlig være vildt flor :thumbsupsmileyanim:

0

Mener også at der er en strand ud mod Stensballe, hvis man kører forbi sygehuset...

Vi holdte vores bryllup i Glud og brugte derfor Glud kirke og kirkegården som "studie"....

Men ellers så prøv da at høre om det kan lade sig gøre på "Slottet", som det gamle fængsel kaldes.

Edited by Ria
0