Sign in to follow this  
Followers 0
Brud2010??

hjælp til bryllups collage..

8 posts in this topic

hej kreative zillaer...

er der nogen af jer der kan fortælle mig hvilket program man skal bruge for at lave en collage.. vil rigtig gerne prøve det og så se hvordan det hele villle se ud... :biggrin:

Edited by Brud2010??
0

Annonce ♥

Du kan lave det i windows "Paint" eller downloade det gratis program; "paint.NET", som er en rimelig erstatning for photoshop for amatører. Jeg måtte dog få et lille kursus af min søster ;)

0

tak.. har hentede det der paint.net men kan sgu ikke finde ud af det... :biggrin: så hvis du har mod på at hjælpe må du meget gerne sige til....

0

Google har også et alternativ til photoshop. Det hedder Gimp. Det kan også downloades gratis.

0

Annonce ♥

De collager er bare så flotte, og sidder selv og knokler for at prøve at lave sådan en, men det går da slet ikke. :) Jeg har downloadet Photofiltre. Er der mulighed for at der er en der kan hjælpe med at skrive hvordan man gør?? Kunne hjælpe meget. :):loveboard:

0

De collager er bare så flotte, og sidder selv og knokler for at prøve at lave sådan en, men det går da slet ikke. :blush: Jeg har downloadet Photofiltre. Er der mulighed for at der er en der kan hjælpe med at skrive hvordan man gør?? Kunne hjælpe meget. :):)

her er et link til en række beslrivelser af funktioner i photofiltre, lavet af Jyden

Prøv ad og se om det er noget dú kan bruge.

knus Sanne :loveboard::):o

0

Takker mange gange for linket, har lige kigget på det, men må da lige prøve at se om jeg ikke skulle kunne finde ud af det. :):loveboard::)

0

Annonce ♥