Nihina

Niels Og Nina - 21. August 2010

134 posts in this topic

Annonce ♥

Og så har jeg jo gået og spekuleret som en gal på min PA og om nu mine kusiner osv ville blive inviteret med, for det ville jeg gerne de blev og vupti, så så jeg lige på facebook at min brudepige er blevet venner med min ene kusine.

Mon ikke der er noget PA inde over der... :unsure:

Hehe, det er så sjovt når man kan se folk bliver venner på facebook, som ellers ikke burde have nogen connection - op til mity PA så jeg også flere af mine veninder blive venner med min mor og svigermor, meget mistænksomt :P

0

Så har vi været til samtale med præsten og må sige at jeg er enormt positivt overrasket. Ikke at jeg på nogen måde havde forventet at det ville blive ubehageligt, men det var bare en så hyggelig og positiv samtale.

Og så var hun så begejstret for den nye bryllupssalme, som vi havde med, for hun kendte åbenbart udemærket godt ham, der har skrevet den, men havde ikke hørt om salmen før, så hun spurgte faktisk om hun måtte beholde teksten og så ville hun begynde at anbefale den til andre.

Og så fik vi også lov til at have Du kom med alt det der var dig med, så nu ser vores salmer sådan der ud:

Op al den ting..

I blev skabt som mand og kvinde

Du kom med alt....

Den nye bryllupssalme

Derudover har vi jo også haft SU dato og alle vores gæster svarede faktisk inden tidsfristen, så det var jo dejligt. Desværre har vi fået afbud fra Niels' fætter, der egentlig havde sagt ja, men har har fået job som maskinmester og skal mønstre i singapore d. 3. august, så han kan ikke komme alligevel.

Vi har desuden fået lavet en bordplan, som til vores store forundring faktisk ikke var så vanskelig, som vi havde frygtet, så medmindre der kommer afbud i sidste øjeblik, så kan den også krydses af listen.

0

Så har vi været til samtale med præsten og må sige at jeg er enormt positivt overrasket. Ikke at jeg på nogen måde havde forventet at det ville blive ubehageligt, men det var bare en så hyggelig og positiv samtale.

Og så var hun så begejstret for den nye bryllupssalme, som vi havde med, for hun kendte åbenbart udemærket godt ham, der har skrevet den, men havde ikke hørt om salmen før, så hun spurgte faktisk om hun måtte beholde teksten og så ville hun begynde at anbefale den til andre.

Og så fik vi også lov til at have Du kom med alt det der var dig med, så nu ser vores salmer sådan der ud:

Op al den ting..

I blev skabt som mand og kvinde

Du kom med alt....

Den nye bryllupssalme

Derudover har vi jo også haft SU dato og alle vores gæster svarede faktisk inden tidsfristen, så det var jo dejligt. Desværre har vi fået afbud fra Niels' fætter, der egentlig havde sagt ja, men har har fået job som maskinmester og skal mønstre i singapore d. 3. august, så han kan ikke komme alligevel.

Vi har desuden fået lavet en bordplan, som til vores store forundring faktisk ikke var så vanskelig, som vi havde frygtet, så medmindre der kommer afbud i sidste øjeblik, så kan den også krydses af listen.

Det lyder da bare som om alt rigtigt flasker sig, det er da super dejligt!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

SÅ er det I MORGEN :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Uhh, hvor jeg glæder mig. Niels er lige taget af sted ud til min bror, så lige nu sidder jeg alene hos mine forældre og venter på de kommer hjem. Tror de er ude og lave æresport.

Tror faktisk er vi er klar. Jeg skal lige have pakket to gaver ind til dem, der har hjulpet på den ene aller anden måde og så skal jeg ellers bare lige i bad og lige gøres lidt lækker.

Det er helt vildt at det er i morgen, kan næsten slet ikke fatte at nu er det lige om lidt. Rent tilfældigt var vi lige præcis klokken 14.30 ude og køre og da det lige gik op for os at der var lige nøjagtig 24 timer til så gav det altså lige lidt kriller i maven...

0

Uuuh det bliver da så dejligt, håber virkelig I får ordentligt vejr!! Men ellers gør det virkelig ikke så meget, sådan havde jeg det i hvert fald da alt kom til alt! Håber I får en helt fantastisk dag, med alt hvad I håber på og ønsker! Og på forhånd:

:balloons: STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET!!! :loveboard:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde hilsner.

Vi havde en helt fantastisk dag, som bare var helt som den skulle være og så har vi efterfølgende haft nogle vidunderlige stille og rolige dage i sommerhus.

Vi er lige hjemme for en kort bemærkning inden turen går til jylland i morgen, så beretning må I vente med til næste uge, hvor jeg forhåbentlig også har fået fotografens billeder :)

Men I skal da lige have et par teasere nu, skal I ikke?

DSC01297.jpg?t=1282894090

DSC02165.jpg?t=1282894086

0