Nitzen1987

HJÆLP - nødråb

18 indlæg i dette emne

Min forlovede og jeg har siden juni haft reserveret feststedet til vores bryllup, men nu her for et par dage siden opdagede jeg, at hjemmesiden på restauranten var lukket/ude af drift eller hvad ved jeg. Efterfølgende har vi så prøvet at kontakte restauranten via telefon - uden resultat (telefonen dutter optaget hver gang vi ringer) :)

Nu begynder vi at være nervøse over hvorvidt restauranten stadig eksisterer, eller om den måske er gået konkurs / ja eller bare lukket...... Men burde vi så ikke have fået noget at vide?

Min forlovede og jeg er begyndt at tale om at vi er nødt til at skal kigge os om efter et nyt sted, for det er vi da nødt til at skal have på plads snart.....

Frustrerede hilsner fra

Anita

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hvor jeg bor, var der en restaurant, der lukkede (ejeren stak af fra alle regningerne). Der var et sølvbrudepar, der skulle holde sølvbryllup for 38 gæster, men da de kom til restauranten, var alt lukket og slukket. De havde ikke fået besked om noget som helst, så hvis jeg var dig, ville jeg da lige køre et smut forbi ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har flere steder vi overvejer nu, så nu er vi gået i gang med at undersøge priser.

Vi undersøger bl.a.

- Færgekroen, Hadsund

- Hvidsten kro

- Scandic hotel Kongens ege, Randers

- Fjordgården, Randers

- Restaurant pakhuset, Randers

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skulle i have holdt det hvis jeg må spørge?

Men godt i er oppe på hesten igen og bare kigger videre... Har lige lidt flere forslag til Jer...

Aa mølle også ved Hadsund og Hotel Amerika...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Planen var at festen skulle have været holdt på restaurant First Floor i Slotscentret i Randers

Er Aa mølle ikke rimelig dyr?

De ligger begge med en kuvert pris på over 500 kr.... Men kommer jo an på hvad i havde regnet med???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I Haderslev ligger kuvertprisen på 695,- eller mere IKKE lavere ;o/ så det bliver en dyr omgang når vi bliver 68 og der nok kommer to ekstratimer (kl.24-02)på á 45,- pr. pers.

I Haderslev regner alle restauranterne med at kuvertprisen er inkl. 7 timers betjening og hvor mange timer man så ønsker at at bliver efter de 7 timer et gået afregnes med en timepris på 45,- pr. gæst. De 7 timer starter ved velkomsdrinken!.

KH. Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale Hvidsten Kro. De giver en fremragende service, laver super god mad til ok pris og det er det hyggeligste sted til et bryllup. Holdt selv vores første bryllup der og min kærestes bror og kone holdt bryllup der for 3 år siden. De har en dejlig festsal med plads til rimeligt mange og dans og musik. Det kan jeg som sagt kun anbefale at I kigger nærmere på.

Knus

Melcosine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvis i vælger at gå efter hvor det er billigt og alligevel med ´maden og servicen i top, og så vil køre efter det, så vil jeg anbefale Pejsegården. Der holdte vi vores bryllup, og det var helt fantastisk og alligevel til en billig pris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Havde jeg boet i Randers og skulle giftes der havde jeg med 110% holdt vores bryllup

Klikkelik her.

Aldrig har jeg fået så lækker mad med en tip top betjening.

Det var så fantastisk godt mad, og vi var 68 pers til konfirmationen.

MizzT

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En skam First Floor er lukket - jeg var selv derinde til mine forældres sølvbryllup for nogle år siden. Et dejligt sted :)

Jeg kan også klart anbefale Hvidsten Kro (mine forældre var meget tæt på at vælge Hvidsten Kro til deres Sølvbryllup, men valgte First Floor, da Hvidsten Kro altid bliver brugt til fester i vores familie/vennekreds!).

Jeg har været til flere Kobber/Sølv/Guld-bryllupper der og synes det er de mest fantastiske lokaler! Der er så meget historie over det hele :loveboard:

Derudover er serveringspersonalet utrolig professionelt! De kommer alle ind på samme tid - stiller sig ved bordene - kigger på dem der står ved værtsparret, og begynder så at servere når de begynder.

Håber I finder ud af noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer