AmalieAmalie

Hvilke sko skal i have på?

55 posts in this topic

Nå, så vil jeg gerne se jeres sko ;) Skal i alle have høje sko på? Jeg skal ha flade sko på - mine knæ kan ikke tåle høje sko for lang tid ad gangen, og gider ikke have ondt i knæene på min bryllupsdag ;) Så har valgt disse fine små ballerinasko, der alligevel er lidt specielle synes jeg, og passer perfekt til kjolen ;) De guldfarvede små sko købte jeg da jeg synes de er sååååå flotte, men men men... de er og bliver en smule for store til mig :hug: Så hvis nogen vil købe dem er de velkomne? (De er str. 37 og fra Bianco - vil sælge dem for 150 kr) :thumbsupsmileyanim:

post-39686-1259519054.jpg

Edited by AmalieAmalie
0

Annonce ♥

Nå, så vil jeg gerne se jeres sko ;) Skal i alle have høje sko på? Jeg skal ha flade sko på - mine knæ kan ikke tåle høje sko for lang tid ad gangen, og gider ikke have ondt i knæene på min bryllupsdag ;) Så har valgt disse fine små ballerinasko, der alligevel er lidt specielle synes jeg, og passer perfekt til kjolen ;) De guldfarvede små sko købte jeg da jeg synes de er sååååå flotte, men men men... de er og bliver en smule for store til mig :hug: Så hvis nogen vil købe dem er de velkomne? (De er str. 37 og fra Bianco - vil sælge dem for 150 kr) :thumbsupsmileyanim:

post-39686-1259519054.jpg

Har godt hørt om det der med knæproblemer og højhælede sko, men jeg synes nu alligevel du skal overveje et par med hæl i hvert fald til kirken, så kan du jo skifte til flade senere. :hug:

Har hørt at man ser bedre ud i sin kjole når man har hæl på, da man vist bliver mere rank og får en flottere gang op af kirkegulvet. :hug:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal have mine dansesko på. Rigtig behagelige sko, som er danset til :thumbsupsmileyanim:

post-34296-1259747115.jpg

Hej!

Hvor køber du dansesko? og hvad må man slippe for sådan et par?

Jeg kunne godt tænke mig et par dansesko som brudesko af flere årsager:

1. de sidder godt fast om foden med en rem

2. de er som regel bløde og behagelige

Jeg er ikke så stabil i høje sko, så det er vigtigt for mig at de sidder godt fast om foden.

Kender du et sted hvor man kan købe dansesko billigt?

0

Jeg skal have mine dansesko på. Rigtig behagelige sko, som er danset til :thumbsupsmileyanim:

Hej!

Jeg er ikke så stabil i høje sko, så det er vigtigt for mig at de sidder godt fast om foden.

Ebay :hug: Søg: Latinshoes Der er bla. Toywholesales og Terrierplanet

Edited by darling75
0

Hej!

Ebay :hug: Søg: Latinshoes Der er bla. Tiywholesales og Terrierplanet

øv... :hug: er ikke så meget for at handlepå Ebay (holder mig helst til danske sider) men tak for din hjælp! :hug:

0

Annonce ♥

Flotte sko :thumbsupsmileyanim:

Fedt billede forresten - med legetøjet i baggrunden :hug: .

:hug: Ja, det ser ikke særlig stilet ud... :hug:

Jeg synes bare det er dejligt :hug:. Det er jo sådan virkeligheden er for mange af os. Man planlægger at være den superglamourøse brud, mens duploet ligger og flyder i baggrunden. Jeg kunne have lavet præcis det samme slags billede :hug:.

0

Hej!

Ebay :hug: Søg: Latinshoes Der er bla. Tiywholesales og Terrierplanet

øv... :hug: er ikke så meget for at handlepå Ebay (holder mig helst til danske sider) men tak for din hjælp! :hug:

Du kan købe disse dansesko i de fleste danseforretninger herhjemme. Mærket er Supadance, men de er dyre, med mindre du har mod på at bestille dem direkte fra england fra deres internationale hjemmeside. Jeg har endnu ikke bestilt mine, men vi kan evt. gøre det sammen, hvis det har interesse?

0

Annonce ♥

Hej allesammen....

Her er min sko:

post-39666-1259921540.jpg

De er mørkeblå og går derfor som mit "something blue".

Synes det er lidt skægt, at der titter noget utraditionelt frem under den hvide kjole (selvom min mor og damen i brudekjolebutikken skulle overtales gevaldigt før de syntes om ideen- hihi).

I virkeligheden ville jeg helst have dem lidt mere blå (over mod det turkise/himmelblå) meeeeeeeeeeen.

De er rigtig høje, hvilket jeg gerne vil have, da jeg ikke er høj af natur (156) og eeeeeeeeeeeelsker at gå i høje hæle... og så må jeg bare smide skoene efter brudebalsen når festen rigtig slår sig løs...så danser jeg i bare tæer:-)

Følg med i "]min bryllupsplanlægning her :-)

god fredag Soba

0

De er rigtig høje, hvilket jeg gerne vil have, da jeg ikke er høj af natur (156) og eeeeeeeeeeeelsker at gå i høje hæle... og så må jeg bare smide skoene efter brudebalsen når festen rigtig slår sig løs...så danser jeg i bare tæer:-)

god fredag Soba[/color]

Jeg har haft samme tanke, da jeg også gerne vil have høje sko på, og man så senere kunne skifte til noget der er noget lavere. Men jeg vil bare gerne have at min brudekjole kun lige præcis ikke rører jorden med de høje hæle, og så er jeg bange for at falde i den, når jeg tager dem af senere...?

0

god fredag Soba[/color]

Jeg har haft samme tanke, da jeg også gerne vil have høje sko på, og man så senere kunne skifte til noget der er noget lavere. Men jeg vil bare gerne have at min brudekjole kun lige præcis ikke rører jorden med de høje hæle, og så er jeg bange for at falde i den, når jeg tager dem af senere...?

Kære PiaK

Ja samme tanker har været i mit hoved... og har endnu ikke fundet en perfekt løsning andet end:

1) min svigerinde der blev gift i marts måned hoppede også ud af sine sko og blev et par cm kortere- og hun snublede ikke i sin kjole- dog hev hun bare lidt op i den under dansene- men det var jo også sent på aftenen, så det var helt fint at "vifte med skørterne"....

2) måske man kunne lave ngl hægter til lige at forkorte kjolen, når man hopper i noget lavere??? det var der fatisk en dame i kjolebutikken der fortalte mig man kunne gøre....

Men andre gode ideer modtages gerne....

jeg tror jeg er nået dertil, hvor jeg tænker. Jeg har skoene på så længe som muligt (samt har et par andre høje med for evt. at skifte og få "Ondt" andre steder)... og når jeg så når dertil hvor jeg MÅ smide skoene, så hanger jeg op i kjolen :-)

0

Annonce ♥

Kære PiaK

Ja samme tanker har været i mit hoved... og har endnu ikke fundet en perfekt løsning andet end:

1) min svigerinde der blev gift i marts måned hoppede også ud af sine sko og blev et par cm kortere- og hun snublede ikke i sin kjole- dog hev hun bare lidt op i den under dansene- men det var jo også sent på aftenen, så det var helt fint at "vifte med skørterne"....

2) måske man kunne lave ngl hægter til lige at forkorte kjolen, når man hopper i noget lavere??? det var der fatisk en dame i kjolebutikken der fortalte mig man kunne gøre....

jeg tror jeg er nået dertil, hvor jeg tænker. Jeg har skoene på så længe som muligt (samt har et par andre høje med for evt. at skifte og få "Ondt" andre steder)... og når jeg så når dertil hvor jeg MÅ smide skoene, så hanger jeg op i kjolen :-)

Ja, jeg tror mest jeg på den med at tage andre sko på der er ca lige så høje, og så bare satse på de gør ondt andre steder på foden :S

Har dog også overvejet lidt at tage en anden kjole på senere, men har ladet mig fortælle at når man endelig har KJOLEN på, så vil man ikke have den af igen :thumbsupsmileyanim:

I får lige et billede af de sko jeg regner med at have på. Det er nogle jeg købte sidste år, da jeg skulle til et andet bryllup, så har ikke helt besluttet mig for om det skal være dem...

post-36952-1260022530.jpg

0

Kære PiaK

Ja, jeg tror mest jeg på den med at tage andre sko på der er ca lige så høje, og så bare satse på de gør ondt andre steder på foden :S

Har dog også overvejet lidt at tage en anden kjole på senere, men har ladet mig fortælle at når man endelig har KJOLEN på, så vil man ikke have den af igen :thumbsupsmileyanim:

I får lige et billede af de sko jeg regner med at have på. Det er nogle jeg købte sidste år, da jeg skulle til et andet bryllup, så har ikke helt besluttet mig for om det skal være dem...

post-36952-1260022530.jpg

sikker flotte sko!!!!dem skal du helt klart have på.... og mht. kjolen, så tror jeg heller ikk at man vil ud af den.... MEN der er nu også en dordel ved at have 2 flotte kjoler på på en sådan speciel dag ;-)

0

Jeg skal have mine dansesko på. Rigtig behagelige sko, som er danset til :)

Hej!

Ebay :kiss: Søg: Latinshoes Der er bla. Tiywholesales og Terrierplanet

øv... :( er ikke så meget for at handlepå Ebay (holder mig helst til danske sider) men tak for din hjælp! :hug:

Du kan købe disse dansesko i de fleste danseforretninger herhjemme. Mærket er Supadance, men de er dyre, med mindre du har mod på at bestille dem direkte fra england fra deres internationale hjemmeside. Jeg har endnu ikke bestilt mine, men vi kan evt. gøre det sammen, hvis det har interesse?

Det kunne godt have interesse! :) har du en webadr? Så vil jeg se om der er noget jeg falder for :)

0

Jeg skal have disse på... Der er en lille smule hæl, mine fødder er ikke lavet til høje hæle, har ondt i fødderne vare ved tanken...

Billede_1.JPG

Åhhh hvor er de fine, det er LIGE sådan noget jeg leder efter. Må man spørge hvor du har købt dem?

Edited by medCH
0