AmalieAmalie

Hvilke sko skal i have på?

55 posts in this topic

Jeg har ikke købt sko endnu, men jeg vil gerne finde nogle sko i stil med dette billede, med sølv mønster i stedet for guld (altså de hvide sko)... Så nu er jagten gået ind!!!

Super flotte sko, må man spørge hvor du har fundet dem?? Jeg har ledt efter noget i stil med de hvide sko med guldmønster:-)

0

Annonce ♥

Havde de lilla på til vores eget bryllup og de er købt hos terrierplaynet. str. passer med det jeg plejer at bruge (37 eller uk 4) Super service og ingen told. pris ca. 150 incl. forsendelse det tog ca en uge så havde jeg dem.

De sort/røde er købt hos toywholesale, koster ca det samme, ingen told og str. passer også. det tog så lang tid at få dem, men ikke deres skyld, det første par de sendte var ikke ankommet efter 3 uger, og de sendte bare et par nye uden beregning. Disse ankom men pga misforståelse ang, hvor jeg målte hælhøjden fra og til (deres måde var anderledes) var hælen ikke så høj som jeg havde bestilt/regnet med, men beholdt dem og købte et par med den rigtige højde til meget billige penge. SUPER service der også. Og lige så dejlig bløde at have på, minus gåen-til og minus vabler.

post-35929-1261348145.jpg

post-35929-1261348156.jpg

0

Min mand og jeg er lige høje, så derfor havde jeg heller ikke højhælet sko på til vores bryllup. Dette par havde jeg på under vielsen, til lokationsbillederne, og til starten af festen. Men jeg må indrømme, at da vi først havde sat os til bords, så smed jeg skoene og gik uden sko.

post-34886-1261398614.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har ikke købt sko endnu, men jeg vil gerne finde nogle sko i stil med dette billede, med sølv mønster i stedet for guld (altså de hvide sko)... Så nu er jagten gået ind!!!

Jeg har fundet dem på http://www.meyer-sko.dk/productlist.asp?id=M-1 det er af mærket DIVA, jeg har et par guldsandaler af samme mærke, som jeg er rigtig glad for (og har snart haft dem i 4 år! så det er kvalitet) Jeg så dem også ved Paw sko i gågaden i Randers, så måske andre Paw sko forretninger ligger inde med dem også... J

eg har dog lige købt et par andre sko med tilhørende taske :cheerleader3: skal se efter om jeg kan få smidt et billede ind af dem her inden så længe :)

Super flotte sko, må man spørge hvor du har fundet dem?? Jeg har ledt efter noget i stil med de hvide sko med guldmønster:-)

0