Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Tillykke med milepælen, jeg har 43 dage tilbage til vores store dag, synes godt nok at tiden flyver afsted.......kan også begynde at mærke at sommerfuglene i maven er lidt hyperaktive........ :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten blev i lørdags spurgt af sin 18-årige knægt om han må tage en med til brylluppet, f.eks. hans sambo...

Jeg er skeptisk, de er ikke kærester, hun er bare en god veninde og de er lige flyttet sammen den 01.06.2010. Jeg hilste kort på hendei lørdags, da vi holdt knægtens 18-års fødselsdag...

Synes ikke bare han skal have lov at tage nogen med fordi, det er nemt, bekvemt osv. Det er jo en ekstra udskrivning for os og har som skrvet kun mødt hende kort og de e rikek kærester. Tror måske jeg ville tænke anderledes, hvis hun var en kæreste...

Har flere single veninder, der skal med og kommer de om en måned og siger at de har fundet manden i deres liv, så er jeg sgu ikke sikker på at den nye kæreste i så fald vil blive inviteret....

Er jeg gal på den?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

angående om samboen skal med, så må din tilkommende og du snakke sammen om, hvad i synes. jeg synes det virker lidt underligt, hvis hun skal med, da du ikke rigtig kender hende og de ikke er kærester.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kæresten blev i lørdags spurgt af sin 18-årige knægt om han må tage en med til brylluppet, f.eks. hans sambo...

Jeg er skeptisk, de er ikke kærester, hun er bare en god veninde og de er lige flyttet sammen den 01.06.2010. Jeg hilste kort på hendei lørdags, da vi holdt knægtens 18-års fødselsdag...

Synes ikke bare han skal have lov at tage nogen med fordi, det er nemt, bekvemt osv. Det er jo en ekstra udskrivning for os og har som skrvet kun mødt hende kort og de e rikek kærester. Tror måske jeg ville tænke anderledes, hvis hun var en kæreste...

Har flere single veninder, der skal med og kommer de om en måned og siger at de har fundet manden i deres liv, så er jeg sgu ikke sikker på at den nye kæreste i så fald vil blive inviteret....

Er jeg gal på den?

Nej du er ikke gal på den. Det er måske lidt hårdt at sige, men hver en gæst er en udgift for jer. Og derfor overvejer man jo netop ret nøje, hvem som skal inviteres.

Vi står selv i den situation. Men vi holder fast i, at dem som var nævnt i invitationen er talt med i det endelige antal. Efterfølgende nye kærester kan måske komme med på et afbud, hvis der skullle sådanne op.

Vi har en del singler i selskabet, og flere af dem har nemlig spurgt. Men vi holder fast. Hvis der kommer afbud, som vi alligevel skal betale for, er de selvfølgelig velkommen. Så får man også en glad gæst, og vi får ingen tomme pladser.

Hvis du for sjov spørger, om han selv vil betale for hende, og så meddeler kuvertprisen, kan det godt være, han forstår, hvor dyrt en bryllupsfest egentlig er, og I derfor ikke lige havde tænkt hende ind på gæstelisten. :ilovebryllupsklar:

Gæstelisten er udarbejdet for længe siden, vi sendte invitationer ud i april og der anede vi ikke hun eksisterede, ikke at det havde ændret nogret, de er jo ikke kærester... Det gik meget hurtigt i maj med at få arrangeret at de skulle flytte sammen, fordi muligheden bød sig og de begge ønskede at flytte hjemmefra, men ikke havde råd alene...

Kuvertprisen er ikke så gal endda, men det er mere princippet i det og tror bare jeg skal holde fast i min første intuition om at nej hun skal ikke med.... Håber manden deler denne mening med mig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

angående om samboen skal med, så må din tilkommende og du snakke sammen om, hvad i synes. jeg synes det virker lidt underligt, hvis hun skal med, da du ikke rigtig kender hende og de ikke er kærester.

Enig, må lige have det afklaret med kæresten, så vi kan få fejet den tanke ad vejen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu ved jeg ikke om der ellers er jævnaldrende med, for hvis han er den eneste teenager så var det måske meget rart at der var en med som han kender og har det godt med?

KH frk R

Min niece, som bliver 17 år 2 dage efter brylluppet og hendes kæreste på 18 år er nok dem, der kommer nærmest aldersmæssigt. Og det er måske ikke mange, især fordi de er uadskellige turtleduer, men je skiller dem ad til brylluppet... Altså de kommer til at sidde ved samme bord, bare ikke ved siden af hinanden.

Men ellers er han vellidt i familien og nem at tale med (så meget de nu kan være som teenagere i osteklokker...), så nej jeg holder fortsat på at han skal komme uden sin sambo....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes overhovedet ikke at samboen skal med. Ikke pga. det økonomiske (Du siger at kuvertprisen ikke er så slem igen, og jeg tænker at der uanset hvad er en mindre udgift i forhold til det samlede budget), men fordi I ikke kender hende og hun bare er en veninde, og "underholdning" til din kærestes søn, eller hvad man nu skal sige. Hun kommer ikke, fordi hun kender jer, og har lyst til at lykønske jer eller fordi I har lyst til at hun er sammen med jer på jeres store dag. Hun ville i givet fald komme for at få en sjov aften med sin sambo.

Jeg tænker på om samboen overhovedet har lyst til at komme med. Måske var det bare en hurtig idé din papsøn lige fik, som han slet ikke har drøftet med hende? Jeg ville ikke have lyst til at komme til bryllup med mennesker, jeg knap kendte.

Vi har skåret vores gæsteliste HELT ind til benet, fordi vi kune har lyst til at have dem med, som vi kender rigtig godt, og som vi kan græde af glæde overfor uden at det føles dumt. Og jeg ville have det underligt med at stå og tude af lykke mens en eller anden fremmed teenager kiggede med. Ej, det lyder hårdere end det er ment, men jeg synes faktisk, at et bryllup er en meget privat fest og så er det altså okay, kun at invitere dem man står nært. ;)

Det var noget andet, hvis hun var en kæreste. Vi er enige om, at de få singler vi har inviteret (Min svigerfar og min ene storebror) gerne må tage en kæreste med, hvis de får en efter at invitationerne er sendt ud. Men det er jo også max to ekstra gæster + vi ved, at de kun ville tage kærester med, hvis de virkelig mente det seriøst. De kommer ikke med en veninde eller "date".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes overhovedet ikke at samboen skal med. Ikke pga. det økonomiske (Du siger at kuvertprisen ikke er så slem igen, og jeg tænker at der uanset hvad er en mindre udgift i forhold til det samlede budget), men fordi I ikke kender hende og hun bare er en veninde, og "underholdning" til din kærestes søn, eller hvad man nu skal sige. Hun kommer ikke, fordi hun kender jer, og har lyst til at lykønske jer eller fordi I har lyst til at hun er sammen med jer på jeres store dag. Hun ville i givet fald komme for at få en sjov aften med sin sambo.

Jeg tænker på om samboen overhovedet har lyst til at komme med. Måske var det bare en hurtig idé din papsøn lige fik, som han slet ikke har drøftet med hende? Jeg ville ikke have lyst til at komme til bryllup med mennesker, jeg knap kendte.

Vi har skåret vores gæsteliste HELT ind til benet, fordi vi kune har lyst til at have dem med, som vi kender rigtig godt, og som vi kan græde af glæde overfor uden at det føles dumt. Og jeg ville have det underligt med at stå og tude af lykke mens en eller anden fremmed teenager kiggede med. Ej, det lyder hårdere end det er ment, men jeg synes faktisk, at et bryllup er en meget privat fest og så er det altså okay, kun at invitere dem man står nært. ;)

Det var noget andet, hvis hun var en kæreste. Vi er enige om, at de få singler vi har inviteret (Min svigerfar og min ene storebror) gerne må tage en kæreste med, hvis de får en efter at invitationerne er sendt ud. Men det er jo også max to ekstra gæster + vi ved, at de kun ville tage kærester med, hvis de virkelig mente det seriøst. De kommer ikke med en veninde eller "date".

Tak for dit svar, og jeg er jo enig, skal bare også have overbevist min kærese om det... Fik ikke taget diaglogen med ham i går.... Hans knægt fylder 18 i dag og måske kommer emnet op at vende, når min kæreste ringer til ham for at lykønske ham - måske jeg skulle give min mening til kende inden?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er den debatteret...

Fik skrevet en mail med en længere smøre med alle mine argumenter.... Og jeg var klar til at gå i bokseringen for at vinde denne kamp...

Fik ret hurtigt svar;

Du har helt ret!!!

Det var næsten for nemt, men fedt at den er ude af verdenen ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal man have ordnet hår eller make-up først?

Ved godt der har været en tråd om emnet på et tidspunkt, men tænkte det var nemmere at finde, hvis det nu var i min egen planlægningstråd :ilovebryllupsklar:

Jeg skal ikke have ordnet hår og make-up af samme person og det er vidst på tide at jeg får planlagt hvordan og hvorledes....

Kom glad, jeg er lydhør overfor alle eksperter og ikke-eksperter :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok få lagt makeuppen til sidst så den er mest frisk, men afhænger meget af frisuren du skal have. hvis den nu dækker noget af ansigtet eller du har pandehår osv, kan det måske være svært at få lagt makeuppen til sidst uden at ødelægge frisuren

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er den debatteret...

Fik skrevet en mail med en længere smøre med alle mine argumenter.... Og jeg var klar til at gå i bokseringen for at vinde denne kamp...

Fik ret hurtigt svar;

Du har helt ret!!!

Det var næsten for nemt, men fedt at den er ude af verdenen ;o)

Ej, hvor lækkert! :ilovebryllupsklar:

Aner desværre ikke en dyt om hvad man får lavet først af hår og make-up, jeg skal have det samme sted, så det finder de ud af... Men synes det giver god mening, det som Metteholm siger. Jeg tænker også at det er skønnest at få ordnet hår først, sådan at hvis man får hårlak i ansigtet til sidst (har indtrykket af at nogle frisører går lidt amok med det lak) så kan man lige få en våd klud i ansigtet og tørre det væk uden at ødelægge make-uppen. Men jeg har også set nogen herinde, der bestilte tid til make-up først... I den sidste ende, tror jeg faktisk ikke at det gør SÅ meget forskel, for den, der tager sig af dig til sidst, gør sig vel umage med ikke at ødelægge hvad den første lavede. Men jeg ville nok få ordnet håret først. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ville nok få lagt makeuppen til sidst så den er mest frisk, men afhænger meget af frisuren du skal have. hvis den nu dækker noget af ansigtet eller du har pandehår osv, kan det måske være svært at få lagt makeuppen til sidst uden at ødelægge frisuren

Skal ikke have en vild frisure, det skal bare sættes op med lidt løst rundt omkring, ikke noget direkte i/over ansigtet eller pandehår... Men masser af hårspray, så det holdet hele dagen/natten....

Men må jo håbe jeg kan koordinerer det med pigerne og prøver om jeg kan få lagt make-uppen sidst....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaahhh lige hjemvendt efter 12 dage i Spanien, ren afslapning... Nu truer hverdagen igen og vi skal vidst til at have styr på alt omkring brylluppet..

I mellemtiden har jeg passeret hele 3 milepæle...

40 dage

30 dage

1 måned

VIIIIILLLDT!!!!!

Præsten, som åbenbart hedder Amalie har skrevet til os og foreslået et møde den 25.08.2010 kl. 10 - 3 dage før brylluppet?! Er det normalt? Jeg synes godt nok det er tæt på brylluppet.... Og hvad fanden er det for et tidspunkt for os arbejdende folk - synes det er vildt ufleksibelt - eller hur?!

Min veninde ringede/skrev mens vi var i Spanien, at de havde så mange problemer med deres søn på 6 mdr. (maveproblemer og dermed problemr ift. pasning) at de så sig nødsaget til at melde afbud - altså hellere i "god tid" end på dagen... Øv, øv.. Har tilbudt hende at de kan tage ham med, men set med deres øjne bliver det hverken sjovt for os, dem eller ham.... Nå men så må vi jo lige have kigget på bordplanen, den var ellers færdig for et stykke tid siden.

Dejligt at være hjemme igen, så jeg igen kan følge lidt med herinde og ikke mindst se om jeg kan få fulgt op på nogle beretninger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi (manden) gået i gang med at kreere bordkort, tror de bliver flotte... Han holder pauser undervejs, da han får pisse ondt i fingerne af alt det klipperi... Indtil videre har han klippet 55 hjerter ud og er nu i gang med navnene... Han siger han vil gøre det hele klart, men først "samle" dem torsdagen før vores bryllup, for at sikre at limen og de dobbeltklæbende "puder" ikke skal "udtørre" og bordkortene dermed falder fra hinanden...

Stod det til mig, skulle de have været færdige for længst, men det er jo ikke mig der har de kreative evner, samt motoriken til at klippe alt det lort, så han får ret og jeg får fred... :heart:

Ift. hårspiraler, er der så nogen af jer der har erfaring med dem og kan anbefale sted at købe dem samt et ca. antal? Jeg er helt på bar bund, ved bare at jeg godt kunne tænke mig at pryde frisuren med lidt bling bling i form af hårspiraler med glimmersten.

P.S. 27 dage til, det er altså vildt!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Suuuuuk har bare ikke gejsten til at skabe mig overblikket og få samlet trådene her kort før brylluppet...

Synes vi mangler meget og har flere ting jeg ikke kan beslutte mig for....

Fik i går købt hårspiraler, 12 stk. var hvad butikken (Glitter) havde og satser på det er nok?! Så noget jeg kan krydse af ;o)

Har ikke nogen taske til brylluppet, jo en sølv og den kan sagtens bruges, hvis jeg beslutter mig for at tage et af sølvparrene på, men hvis jeg ender i de hvide, så er jeg lost.. "Gider" ikke købe en taske, hvis jeg ikke får den bruge (er ikke taske-pige og da slet ikke hvid).

Men beslutter mig nok først på dagen for om jeg skal have sølvsko (åbne) eller hvide (lukkede) på. Jeg har en giga blå tånegl (den midterste) og har haft den længe. Er neglen der fortsat den 28.08.10 kan den lakeres og dermed skjules. falder den af inden, så er åben sko udelukket.

Hvad gør en klog?

Kan godt se/læse at jeg sikker gør et lille problem til noget stort, men er bare på et plan, hvor jeg ikke kan overskue noget som helst. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Aaaahhh lige hjemvendt efter 12 dage i Spanien, ren afslapning... Nu truer hverdagen igen og vi skal vidst til at have styr på alt omkring brylluppet..

I mellemtiden har jeg passeret hele 3 milepæle...

40 dage

30 dage

1 måned

VIIIIILLLDT!!!!!

Præsten, som åbenbart hedder Amalie har skrevet til os og foreslået et møde den 25.08.2010 kl. 10 - 3 dage før brylluppet?! Er det normalt? Jeg synes godt nok det er tæt på brylluppet.... Og hvad fanden er det for et tidspunkt for os arbejdende folk - synes det er vildt ufleksibelt - eller hur?!

Min veninde ringede/skrev mens vi var i Spanien, at de havde så mange problemer med deres søn på 6 mdr. (maveproblemer og dermed problemr ift. pasning) at de så sig nødsaget til at melde afbud - altså hellere i "god tid" end på dagen... Øv, øv.. Har tilbudt hende at de kan tage ham med, men set med deres øjne bliver det hverken sjovt for os, dem eller ham.... Nå men så må vi jo lige have kigget på bordplanen, den var ellers færdig for et stykke tid siden.

Dejligt at være hjemme igen, så jeg igen kan følge lidt med herinde og ikke mindst se om jeg kan få fulgt op på nogle beretninger.

Kan godt forstå du synes 3 dage før er lidt tæt på, men på den anden side så er I jo i frisk errindring. salmer etc. kan du jo maile med hende om hvis du har brug for at kunne lave kirkehæfter. Mht. tidspunktet så er det jo også præstens arbejdstid, der er sjovt nok aldrig nogen der brokker sig over at butikker etc. har åbent i dagtimerne hvor man er på arbejde :-)

KH frk R

Redigeret af Frk R
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Aaaahhh lige hjemvendt efter 12 dage i Spanien, ren afslapning... Nu truer hverdagen igen og vi skal vidst til at have styr på alt omkring brylluppet..

I mellemtiden har jeg passeret hele 3 milepæle...

40 dage

30 dage

1 måned

VIIIIILLLDT!!!!!

Præsten, som åbenbart hedder Amalie har skrevet til os og foreslået et møde den 25.08.2010 kl. 10 - 3 dage før brylluppet?! Er det normalt? Jeg synes godt nok det er tæt på brylluppet.... Og hvad fanden er det for et tidspunkt for os arbejdende folk - synes det er vildt ufleksibelt - eller hur?!

Min veninde ringede/skrev mens vi var i Spanien, at de havde så mange problemer med deres søn på 6 mdr. (maveproblemer og dermed problemr ift. pasning) at de så sig nødsaget til at melde afbud - altså hellere i "god tid" end på dagen... Øv, øv.. Har tilbudt hende at de kan tage ham med, men set med deres øjne bliver det hverken sjovt for os, dem eller ham.... Nå men så må vi jo lige have kigget på bordplanen, den var ellers færdig for et stykke tid siden.

Dejligt at være hjemme igen, så jeg igen kan følge lidt med herinde og ikke mindst se om jeg kan få fulgt op på nogle beretninger.

Kan godt forstå du synes 3 dage før er lidt tæt på, men på den anden side så er I jo i frisk errindring. salmer etc. kan du jo maile med hende om hvis du har brug for at kunne lave kirkehæfter. Mht. tidspunktet så er det jo også præstens arbejdstid, der er sjovt nok aldrig nogen der brokker sig over at butikker etc. har åbent i dagtimerne hvor man er på arbejde :-)

KH frk R

Nu er det blevet til 4 dage før og da jeg nævnte for hende, at jeg synes det var lige lovlig tæt på vores bryllup, så svarede hun korrekt nok, at hun har vielser hver weekend, så det er for at have os frisk i erindringen, når hun skal holde talen.

Kirkehæfter skal vi ikke lave, salmer tager vi stilling til en uges tid før, når hun sender os et eller andet om ægteskab samt salmer, som almindeligvis bliver brugt til vielser. Hun er ok med en solist, der kan komme i slutningen af vielsen og evgt. erstatte salme nr. 4. Hun skal dog godkende sangen/tekstne ogf jeg har oplyst hende at vi ønsker Ingen anden drøm med Anne Linnet.

Men hvor skaffer man en solist med så kort varsel? Præstne skriver sidst på ugen om hun kan godkende sangen eller ej.

Præsten er fleksibel ift. tidspunkt, hun indretter sig, det er en del af hendes arbejde sagde hun, så vi skal mødes kl. 15.30 og det er et meget bedre tidspunkt for os.

Men det heldigvis ikke en løs tråd længere, så den fylder ikke, det er der så meget anet der gør!

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det kun alt for godt med alle de løse tråde. Her mod slutningen af planlægningen mangler der bare så mange detaljer, som man ikke kan lave før nu. Jeg har lavet en lang lste, hvor jeg krydser af hvad jeg skal have gjort. Desuden har jeg sat prioritet på, altå 1,2,3, så jeg kan kigge på 1-tallerne først Det hjælper altså lidt for mig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæreste ven dog, du lyder slet ikke glad, men meget stresset :griner:-

- jeg kender det kun ALT for godt, vi har jo kun 9 dage igen :cheerleader3:

Jeg har lige som dig lavet en liste over alle vores gøremål, den står i min tråd her på BK (side 28 mener jeg), så jeg hele tiden kan føre den up-to-date :thumbsupsmileyanim:

Det hele skal nok gå, bare rolilg. Jeg kan kun sige HUSK at nyde det også, mærk spændingen og sommerfuglene!

Jeg printer et par gange om ugen listen ud og tager den med hjem, så mandne kan se hvad vi mangler og han er faktisk rigtig godt til at huske de ting jeg beder ham om. Og så er det også ham der (mere eller mindre) står for bryllupskagen - han er kanon i et køkken både mad og bageværk :cheerleader3:

En kæmpe krammer til dig, det skal nok gå :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med kun 3 lørdage før bryllupet, så er der ikke mange muligheder tilbage ift. PA.

Jeg var sammen med en veninde i går, hun nævnte at hun skal på feire fra den 14.08.10 til den 21.08.10, hvor en fælles veninde afholder barnedåb.

Så i mine øjne kan det kun være i morgen, hvis veninden fra igår altså skal med og jeg ville sgu blive skuffet, hvis hun ikke var der. Men i disse ferietider kan man jo ikke forvente at alle kan deltage og hun er ikke arrangør af min PA.

Hende jeg mødtes med i går havde sms'et mig tidligere på ugen og skrevet at hun gerne ville se mig inden brylluppet, det er MEGET lang tid siden, vi sidste har set hinanden, så måske hun er forhindret, måske det er spil for galleriet?!

En af dem der arrangerer min PA har jeg spurgt om hun og hendes børn ville lege med mig, mit barn og mand i morgen. Hun har hele tiden vævet udenom og sagt at det ville hun lige vende tilbage til. Og det gjorde hun også, men foreslog i stedet en legpladsdate, hvor unger kan lege og vi kan klare verdenssitiuatioen - men på søndag... Hun plejer ikek være bleg for lørdagshygge med god mad og vin....

Min kæreste aner ikke noget og har spurgt arrangørerne om der er noget han skal vide, måske ift. hvis min PA falder i en børneweekend, men svaret var nej, de havde styr på det.

Bliver det i morgen, så er kæresten alene med min knægt, hvilket ikke er noget problem, men for alle parter ville det være nemmere, hvis de lagde det i en børnefri weekend.

De 3 der arrangerer den, der har 2 af dem børn samtidig med mig og den sidste forskudt.... Så igen ville den 14.08.2010 med udgangspunkt i det være mit bedste bud...

Ja der er masser er tankespind i det lille hoved... Og kan mærke i min mave at det rumler lidt, spændningen om, hvornår det rent faktisk sker.....

Kontrolfreak, mig?! Nej da, slet ikke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige fået en lang mail fra præsten omkring vores evt. valg af sang til solist i kirken og det var ikke lige hvad jeg havde forventet, mem måske giver det mening?!

Hun skrev bl.a.:

"Normalt holder jeg en personlig tale til brudeparret, hvor jeg taler om deres personlige kærlighedshistorie i et åndeligt og evigt perspektiv. Jeg forsøger at give nogle dybe og smukke perspektiver, som kan styrke parret og menigheden - og det plejer de at være glade for. Jeg vil gerne sige nogle ting, som rækker ud over her og nu og som viser, hvordan vi via kærligheden er forbundet med evigheden. I kirken bliver vi mennesker nemlig del af en stor historie, og det er også derfor det er værdifuldt at blive velsignet i kirken som ægtefolk - om man så er religiøs eller ej. En vielse er altid meget glædelig og højtidelig. Af den grund vil jeg være lidt på herrens mark, hvis Ingen anden drøm skal fremføres - for så ved jeg ikke, hvad jeg skal sige! Hvis der ikke er nogen anden drøm eller tro end du og jeg, hvad er så mit budskab til jer i kirken, og hvordan siger jeg så noget meningsfuldt og alment om ægteskabet og kærligheden?

Jeg forventer ikke på nogen måde, at det er noget I har tænkt nærmere over, eller nødvendigvis læst teksten så grundigt som jeg, men vil blot dele mine overvejelser med jer. (Det er ikke fordi, det ikke er en fin sang, og jeg kan godt forstå I godt kan lide den.)

Dertil kommer, at den bliver vanskelig at fremføre akkompagneret af orgel. Et rytmisk arrangement ville nok være bedre. Så alt i alt vil jeg nok foreslå, at I vælger en anden sang. Det er ikke noget jeg bestemmer - dette er blot min vejledning for hvordan, vi kan skabe en så smuk og fin vielse som muligt. For det er jo det, vi gerne vil."

Lidt af en mavepuster og nu må vi så i tænkeboks og så om vi kan finde på en andne sang. Hun foreslog dog at kirkesangerne kan synge noget mod et mindre honorar og det er fint med mig, jeg aner nemlig ikke hvor vi skal fine en solist med så kort varsel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer