Miss-Lena

vis os din kjole og vi skal sige hvem du er...

169 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mlyhmp:

Tror du har en rigtig prinsesse gemt indeni :)

Til dagligt tror jeg egentlig ikke du er kjoletypen, men tror du NYDER at komme i det store skrud med perler til dit bryllup :respekt:

Tror evt. at du bor i en lille by eller i et parcelhus i udkanten af en større by???

Tror også du er en familiepige, med et tæt bånd til din nærmeste familie - men tror også dine venner og veninder er SUPER vigtige for dig?

Jeg kunne godt forestille mig, at du også er en pige der kan give den gas til en fest i ny og næ... om mon ikke du foretrækker øl frem for farverige drinks???? :shooter:

Og så kunne jeg forestille mig at du måske rider???? :bearhug: ....her er jeg meget i tvivl ;)

Jeg tror måske du er uddannet indenfor kontor, eller omsorgsfag (måske sygeplejeske eller Sosu)??? :unsure:

Haha, er det helt forkert???? :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nitzen1978: Her er hvad jeg tror om dig ;)

Jeg tror ikke du er til det helt vildt skrud, men alligevel gemmer der sig en prinsesse i din mave :respekt:

Du har valgt en kjole med slæb og draperinger, så du vil heller ikke have det helt enkle ....

Jeg lever for prinsessedrømmen :shooter:

Du er til dagligt ikke en pige der går voldsomt meget i kjole, og hvis du gør er det nok mere tunikaer :unsure:

Korrekt, går ikke så tit i kjole, me´st fordi at det er mere praktisk med bukser :hug:

Jeg tror enten du bor i udkanten af byen eller i en lille by :)

Bor i Randers C på fjerde år, men er født og opvokset i en lille landsby, med ca. 500 indbyggere, der ligger ca. 35 km nord for Randers, drømmen er at få job og købe hus i en mindre by, når jeg er færdig med min uddannelse næste sommer :)

Mon ikke også, at du er et rigtig familiemenneske???

I stor stil :)

Synes ihvertfald at kjole symbolisere en pige der gerne vil have et enkelt snit, men alligevel også gerne vil leve drømmen om slæb og en snert af prinsesse ud ;)

Og så tror jeg du evt. arbejder inden for pædagog/lære eller lign???? haha.. det er lidt et sats :)

Er lærerstuderende, så pletskud endnu en gang :blink:

Og så synes jeg jo din kjole og dig er super smukke :oops:

Tak :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nitzen1978: Her er hvad jeg tror om dig ;)

Jeg tror ikke du er til det helt vildt skrud, men alligevel gemmer der sig en prinsesse i din mave :shooter:

Du har valgt en kjole med slæb og draperinger, så du vil heller ikke have det helt enkle ....

Jeg lever for prinsessedrømmen :unsure:

Du er til dagligt ikke en pige der går voldsomt meget i kjole, og hvis du gør er det nok mere tunikaer :hug:

Korrekt, går ikke så tit i kjole, me´st fordi at det er mere praktisk med bukser :)

Jeg tror enten du bor i udkanten af byen eller i en lille by :)

Bor i Randers C på fjerde år, men er født og opvokset i en lille landsby, med ca. 500 indbyggere, der ligger ca. 35 km nord for Randers, drømmen er at få job og købe hus i en mindre by, når jeg er færdig med min uddannelse næste sommer :)

Mon ikke også, at du er et rigtig familiemenneske???

I stor stil :blink:

Synes ihvertfald at kjole symbolisere en pige der gerne vil have et enkelt snit, men alligevel også gerne vil leve drømmen om slæb og en snert af prinsesse ud ;)

Og så tror jeg du evt. arbejder inden for pædagog/lære eller lign???? haha.. det er lidt et sats :respekt:

Er lærerstuderende, så pletskud endnu en gang :oops:

Og så synes jeg jo din kjole og dig er super smukke :cheerleader3:

Tak :)

HAHA, jamen.... synes da jeg er ret rej, at jeg ramte plet med lære-delen :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lægger også lige mig herind :balloons:

Skal nok prøve at komme med kommentarer til dem jeg kan nå ;)

Synes det er en god ide, med en byttehandel.. hvis man vil have kommentarer må man også selv give nogle ;)

post-39686-1278244632.jpg

post-39686-1278244654.jpg

post-39686-1278244675.jpg

ved ikke hvorfor men tænker lidt at du er en pige fra landet der er kommet til en storby. Du er en der er i fuld gang hele tiden, sådan lidt der hvor du er, er der fest og ballade. Desuden tænker jeg at du er en meget feminin pige der ved hvad du vil. Tænker også at du er en meget udadvendt pige... Det var vist lige hvad jeg kunne komme i tanke om...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Mlyhmp:

Tror du har en rigtig prinsesse gemt indeni :)

Til dagligt tror jeg egentlig ikke du er kjoletypen, men tror du NYDER at komme i det store skrud med perler til dit bryllup :)

Tror evt. at du bor i en lille by eller i et parcelhus i udkanten af en større by???

Tror også du er en familiepige, med et tæt bånd til din nærmeste familie - men tror også dine venner og veninder er SUPER vigtige for dig?

Jeg kunne godt forestille mig, at du også er en pige der kan give den gas til en fest i ny og næ... om mon ikke du foretrækker øl frem for farverige drinks???? :)

Og så kunne jeg forestille mig at du måske rider???? :) ....her er jeg meget i tvivl ;)

Jeg tror måske du er uddannet indenfor kontor, eller omsorgsfag (måske sygeplejeske eller Sosu)??? :)

Haha, er det helt forkert???? :D

Ja jeg går kun i kjole hvis der er en særlig lejlighed. Sværger normalt til cowboybukser og t-shirt...

Bor i en meget lille by langt ude på landet...

Er en familiepige, har to små drenge så det giver sig selv at de betyder alverden for mig.

Det er yderst sjældent at jeg er til fester, men når jeg endelig er afsted er jeg helt klart mere til øl end farvestrålende drinks.

Niks rider ikke. Er faktisk rædselslagen overfor heste.

og med henblik på mit arbejde, arbejder jeg på et laboratoium.

Synes godt nok at du ramte meget rigtig :balloons:. vildt at man kan se så meget ud fra et enkelt billede....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuxer:

Tror du er en pige med ben i næsen! DU har dine egne meninger og holder 100% på dem ;)

Du er lidt af en powerkvinde og tager dit arbejde meget seriøst :help:

Tror du har styr på tingene, og overlader aldrig noget til tilfældighederne ;)

Jeg tror du bor i udkanten af byen, måske i et parcelhus?

Og åhhh...... hvad arbejder du mon med?????........... den er altså svær....

Noget marketing, eller noget kreativt af en art?????? :shooter:

Haha, aner ikke om noget af det er rigtigt, men nu må vi se :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NOTyours

Din korte (meget flotte) kjole er meget ungdommelig og frisk. Du vil gerne skille dig lidt ud fra mængden og det må ikke være for nuttet - ergo det sorte bånd og de sorte sko. Du er sikkert en meget glad og strålende person, kan forestille mig du er en, der griner højt og ikke er selvhøjtidlig. (det farvede tylskørt)

Det sjove er jo at skyde lidt, så jeg tror, du har en stor hund (hvis du har pladsen til det, for kunne godt se dig til at bo i byen), godt kan lide at gå på loppemarkeder og festivals...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har godt nok lagt et model foto ind tidligere i tråden, men det billede viser bare ikke min kjoles "sande jeg" så her får I lige lidt bedre billeder, der er mere detaljerede...

DSC00825.jpg

og

DSC00832.jpg

så piger, hvad har I at sige om mig?

Hvor er det her bare en super tråd :cheerleader3:

Hmm, jeg vil prøve mit bedste på at gætte...

Anita, jeg tror du er en pige med ben i næsen, og af en eller anden grund forestiller jeg mig dig som en, der elsker at slappe af i gården eller haven, eventuelt med et glas hvidvin på en sommeraften. Jeg tror, at du er meget familiemenneske og holder af det fine og hjemmelavede i hjemmet, og elsker at hygge om veninderne og familien. Du er måske lidt genert og stille, men du kan sagtens grine højt når du er sammen med dem, du kender godt. Du går op i detaljen, i det hyggelige, og at tingene skal være i orden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I gætte hvem jeg eeeer :-)

Senia,

Du er den stilede og chikke type, som realiserer sine drømme, især med hensyn til karrieren, som jeg forestiller mig er i den kreative eller business branche - måske noget med marketing? Du er også en spontan og udadvendt type, som kan finde på at ringe til en veninde og invitere hende i biografen en aften, hvor du egentlig havde planlagt at du skulle slappe af i stedet. Du bor i en større by og når du skal på ferie, så er det også til storbyerne.

Du bor stilrent men med masser af personlige, finurlige og nostalgiske detaljer, billeder af veninderne og familien og maler måske også selv nogle billeder engang imellem til at have hængende på væggene.

Hmm, spændende om jeg har ramt bare en lille smule rigtigt...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så prøver jeg lidt - der skal nok komme lidt mere senere, genial leg :cheerleader3:

EB81: Ud fra din kjole forestiller jeg mig en kvinde som sætter meget pris på romantik, og som vil være en prinsesse og ikke er bleg for at vise det. Samtidig skiller den sig ud med draperingerne (super smukt) så vil gætte på du ikke har noget imod at skille dig ud fra mængden og desuden også er en kvinde med ben i næsen..

NOTyours: selvstændig, rocket, gang i, men stadig meget feminim, klar på en udfordring (må du være med så kort tid…!) Rigtig fed kjole

Tuxer: total marilyn, elsker den kjole! Tænker igen selvstændighed, men også meget feminin og delikat. En pige med gang i.. forestiller mig du har en rigtig by-livsstil, og er rimeligt meget på farten. Tror også, at når du skal i byen er det i kjoler og høje hæle – og gerne ud og danse

Nitzen 1987: Ud fra dit kjolevalg tænker jeg at du er en meget traditionel kvinde, som har familien tæt på, og derfor også et ”traditionelt” ønske om selv at skabe en stor familie. Kjolen er meget smuk, og derfor tror jeg også du er meget elegant i både bevægelser og tanker. Du ligger vægt på de små ting i livet, og detaljer er også vigtige.

Senia: Forestiller mig du er en meget elegant kvinde til daglig, som går op i din krop og hvad du klæder dig i – samtidig med at det skal være praktisk. Derfor skal de praktiske kastes lidt overbord, og din femininitet fremhæves i kjolen, som nærmest har et royalt præg.

JJS90: Forestiller mig en pige som gerne vil skille sig ud, men ikke på sådan en ”larmende” måde. Du gør opmærksom på dig selv gennem holdninger og tanker, og syns ikke det hele skal være mainstream.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa...

Jeg vil også prøve at være med.. Kan dog lige så godt sige med det samme at jeg ikke er god til at gætte hvad folk arbejder med, så det har jeg altså undladet...

Miebelinda.

He he jeg kan så godt lide dit smil på nummer 2 billede.. Tror du er en sjov pige, der godt kan lide fest og farver..

Rikke L.

En rigtig flot kjole til en pige som virker til at være sød, men også gerne vil vise at hun sagtens kan trykke sin mening igennem.

Miss-Lena.

En rigtig prinsesse pige... Og ekstremt kreativ og ikke mindt hjælpsom.

Vanni.

En romantisk, stille og rolig pige...

AnitaElise.

En prinsesse lever skjult i dig.. Du har drømt rigtig længe om dette bryllup og sikkert længe vidst hvordan kjolen skulle se ud..

K-rena.

Der er spræl i dig er jeg ret sikker på, med det der blå bånd i ryggen... Føler mig sikker på at du kan lide sjov og ballade.

Nitzen.

Jeg tror at du er en pige (og det er selvfølgelig ud fra kjolen) som elsker sin familie rigtig højt.. En pige der gerne vil starte sin egen familie og få et par rigtig dejlige ønskebørn.. En tradionel kjole, så jeg tror også at du er meget tradionel...

Tuxer.

Uhhhhh jeg tror du er en pige med gang i... En kort kjole ser man ikke ret tit, så jeg tror også du er modig. En moderne pige med ben i næsen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er det svært ikke at være farvet af de tråde man ellers har læst :cheerleader3:

AmalieAmalie:

Du er en pige med fart på - du sidder ikke stille længe af gangen (ikke for at lave ingenting)

Du har en stor kontaktflade - mange veninder, men er også lidt "skabshusmor" - kan lide at lave en god middag til dig og din kæreste.

Du ser en del til din familie og har måske et venindeforhold til din mor.

Du ser godt ud og du ved det, men på den gode måde - du er glad for dit job og når du gør noget så gør du det ordentligt!

Du bor meget lyst og du tænker meget over hvor blomsten skal stå, men det må godt se tilfældigt ud...

Tror du bor i lejlighed, men gerne ville have et lille byhus med lidt have og terasse.

Er det tæt på? :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil også være med!

Her er min kjole:

Jeg tror du er en traditonsbundet kvinde, der holder af traditionerne og holder ved dem for din egen skyld ikke for andres. Jeg tror du bor i et meget blandet hjem, hvor der er moderne møbler og hvide vægge- men også med arve stykker og nips. Frem for alt der der hygge! Dit job har jeg lidt sværer ved at byde på men jeg tror det er et service job, med meget menneske kontakt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo long-gone på denne front, men tænker jeg gerne vil komme med et par bud

Tuxer: Du er dig selv og måske til tider en lidt skæv person. Du har i hvert fald din egen vilje og tækkes ikke det andre lige synes. Du er garanteret vildt sjov og meget festlig - sådan en jeg gerne ville dele en fadøl med. Tror du godt kan lide musik og koncerter. Når det så er sagt, så tror jeg at du inderst inde er en "ordentlig" pige - bare lidt utraditionel. Du er meget feminin og romantisk men absolut ikke sukkersød. Kunne godt mistænke dig for at være lidt miljøbevidst og økologisk. Hvad du arbejder med??? Det kan jeg ikke gennemskue - måske noget med mennesker. Du bor garanteret rigtig flot (og med lidt rod i skufferne). Kigger man i dine skuffer vil der garanteret være nogle sjove og spændende ting i mellem. Mon ikke du kunne finde på at klunse en rigtig fed ting til din indretning fra en nedlagt butik på Vesterbro. Måske kan du lide sushi? Du er meget urban :)

Pilgrim: Du er en moderne pige, der går op i udseende og mode og har forstået at det hele faktisk handler om at vise hvem DU er og ikke bare følge strømmen. Din kjole er både romantisk med blonder og pynt, men alligevel også sådan lidt rock-a-billy med den dejlige tyl og det afspejler fint dig... Du har valgt vintage twist med din frisure og birdcage - og jeg synes det viser at du ikke er bange for at bryde med det forventede. Du er dog ikke en der til hverdag stikke ud. Du bor stilrent og med tiden får I nok flere og flere moderne design ting og kunst genstande i jeres hjem. Du er ikke det jeg kalder Herstal segmentet i hvert fald. Når jeg ser på dig, ser jeg mange ligheder med mig selv, måske bortset fra jeg tror at du er mere til nipsting.

Minanne: Vil da også lige knytte et par ord til dig. Du er på en eller anden måde ret traditionel. Men alligevel stikker du lidt ud ved at vælge en rimelig enkel kjole (godt valg). Du vil dog ikke miste romantikken og giver den gas med blondeslør. Du bor ret traditionelt vil jeg tro - ikke nordisk minimalisme, men heller ikke meget krummelurer. Dit hjem er praktisk indrettet og jeg tror ikke du går så meget op i designer navne som i om det fungerer i hverdagen (du er rimelig prisbevidst). Kunne godt forestille mig at du kan lide at nørkle med noget håndarbejde som hobby - sy, strikke, scrapbooking eller noget helt fjerde. Måske har i Grand Cru glas på ønskesedlen eller noget Eva Trio?

Nitzen: Du er mange svigermors drøm. Du er traditionel, varm og virker bare så omsorgsfuld - jeg ville bestemt gætte på at du arbejder med mennesker, men det ville ikke overraske hvis du er på kontor... Din kjole er smuk og meget sød - lige som dig. Du ved at den er smuk til dig og at du ikke stikker for meget ud. Du kan godt lide enkle ting, men de må meget gerne have et feminint twist. Måske er du typen, der har tørrede roser fra en speciel lejlighed hængende. DU har garanteret nogle praktiske ting i din køkkenskuffe og jeg tror at du i fremtiden vil blive samlingspunkt i jeres familie. I jeres hjem kan man godt finde en del ting fra Inspirations kataloget (eller også er det på ønskesedlen). I er ordentlige mennesker og tæt på arketypen af familien Danmark. Du hviler meget i dig selv og jeg tror at du er en super veninde - meget stabil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Miss-Lena.

1000 tak for dine ord, som passer meget godt..

Her hjemme er vi begge prisbevidste, der er ikke nogen grund til at give flere millioner kroner for noget som kan findes billigere..

Selvfølgelig er der noget som vi gerne vil have i kvalitet, altså ting som skal holde i flere år...

På vores ønskeseddel står der faktisk Grand Cru, så du rammer plet..

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pilgrim:

Du er blevet gift fordi du holder af traditionerne, men ikke mere end du gradbøjer dem i din egen retning.

Du er modebevidst, selvstændig og har humor.

Jeg tror du er et kærligt menneske der rummer empati.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tuxer:

Der er gang i dig. Du går dine egne veje og er ikke bange for ikke at ligne gennemsnittet

Du har humor og er bevidst om at du ikke vil følge strømmen.

Når jeg ser på din kjole ser jeg dog også at der gemmer sig en prinsesse, måske bare lidt dybt inde :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror du laver noget kreativt på dit job - eller så har du med mennesker at gøre

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer