Miss-Lena

vis os din kjole og vi skal sige hvem du er...

169 posts in this topic

til Lei

Jeg vil gætte på du er en person, der virkelig forstår at sprede glæde til dine omgivelser. En afslappet personlighed, der ikke går op I at alting passer på millimeteren eller behøver være overdrevet for at være godt. Du er typen der virkelig nyder de små øjeblikke og ikke lader dem blive ødelagt af at detaljerne måske ikke er som du først havde tænkt. Du er nok mere traditionel end moderne og er typen der hviler I sig selv, men det din mand virkelig elsker dig for er dit positive livssyn.

Wow! der er ret godt "spottet" - jeg er absolut optimist! og kan rigtig god li' traditioner.

0

Annonce ♥

Nu vil jeg også prøve - har kommenteret et par stykker ... her er jeg i kjolen..hvem er jeg så?

LEI: Jeg tror, at du er et meget kærligt og humoristisk menneske, der hviler i dig selv på mange måder. Du er, den du er!

Jeg forestiller mig, at du arbejder med mennesker, hvor du gør en forskel for dem - måske med ældre eller syge?

Jeg tror, at du er en rigtig god veninde, søster og datter - og så tror jeg, at du enten er eller bliver en rigtig god mor.

Stilmæssigt er du nok mere traditionel end nymoderne, men jeg tror bestemt at dit hjem bærer præg af lidt af det hele!

Dejligt billede af jer - I ser bare SÅ lykkelige ud :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Louise

Der er godt nok nogle stykker her der er godfe til denne leg! Jeg er folkeskolelærer - og holder meget af de store elever ( også dem der er lidt bøvlede)

Mit hjem er meget sammensat - jeg har alt! moderne kunst og gamle arvestykker.

0

Lou-Lou: du er så smuk, at du køn behøver et lagen! Men når det er sagt, så tyder dit valg på at du er romantisk og rolig, men ikke vil være helt traditionel og kedelig. Du er stilsikker og har selvtillid. Tror jeres hjem er fornuftigt, stilrent og med en blanding af Klassisk design, IKEA og gamle ting. Tror du vil synes Megamusel er et flot sæt porcelæn.

Belle: du er traditionel og naboens søde pige. Du kan godt tvivle på dig selv og holder dig måske derfor til de sikre valg. På jeres ønskeseddel kunne der være ting som Menu. Du er praktisk anrettet, men kan godt forfalde lidt til nips og halløj på hylderne (selvom du synes det er besværligt at støve af). Synes du ligner en romantisk og rolig brud - sød og uskyldig ;)

0

Belle: du er traditionel og naboens søde pige. Du kan godt tvivle på dig selv og holder dig måske derfor til de sikre valg. På jeres ønskeseddel kunne der være ting som Menu. Du er praktisk anrettet, men kan godt forfalde lidt til nips og halløj på hylderne (selvom du synes det er besværligt at støve af). Synes du ligner en romantisk og rolig brud - sød og uskyldig ;)

Av det ramte du godt. :thumbsupsmileyanim:

Må sige er den beskrivelse ramte meget godt.

0

Annonce ♥

Risen: jeg elsker din kjole. For mig er den dejlig anderledes - specielt skørtet vidner om hang til luksus og lækkert design. Hvilket jeg tror lige er dig. Altså du ved hvad du vil og det må gerne være anderledes, nyt og spændende. Du har selvtillid nok til at vælge anderledes, men jeg ser dig ikke helt som del af trendsætter segmentet (men det kommer an på hvilke andre ting du vælger til kjolen).

Der er noget meget traditionelt og romantisk ved kjolen -og det er toppen. Synes det viser at du stadig er ret traditionel. Jeg tror faktisk at alt det kan ses i jeres hjem, der er stilrent med med enkelte gamle, snørklede indslag fx en gammel smuk kommode eller lign.

Skal jeg gætte på hvad der kunne være på ønskelisten kan det måske være oplevelser eller penge til nogle dyre ting. I er ikke til PH lamper, men noget andet design kunne være blandt jeres ønsker (måske nyt design som HAY, Mooo eller lign.

Edited by Miss-Lena
0

Hvor er det sjovt, hvad folk kan få ud af ens brudelook! Allerførst tak for de søde ord...

Der er flere, der rammer rigtigt med mange ting, men tror også, at jeg fremstår mere uskyldig og genert på mine bryllupsbilleder, end jeg er i virkeligheden :cheerleader3:

En nævner sygeplejerske - og egentlig søgte jeg netop ind på sygeplejeskolen, men fandt så også ud af, at mit temperament ikke egner sig til det offentlige. Jeg bliver SÅ hidsig, når tiden og besparelser skal afgøre, hvor godt jeg gør mit arbejde!

I stedet er jeg om et par år færdiguddannet journalist. Jeg elsker kombinationen af at være kreativ og faglig, elsker, at jeg hver eneste dag er i tæt kontakt med mennesker, kan bruge mine sociale evner og har et stort ansvar. Dejligt arbejde... De sidste 6 måneder har jeg arbejdet som sportsjournalist, og det overrasker de fleste, at jeg faktisk syntes, at det er super fedt :)

Jeg er nok et ret moderne menneske, også når det kommer til vores hjem, der er en god blanding af IKEA, ILVA og lidt lækrere mærker. Vi indretter os med enkle, hvide møbler tilsat masser af farver og tapeter. Har fx en sort/hvid stribet væk i stuen og et meget farverigt, patchwork sengetæppe. Men generelt meget moderne. Ingen træsorter eller antikke møbler hos os...

Lena: Jeg ELSKER lige netop Mega musselmalet - og har efterhånden en del! Sjovt, at du nævner det!

Som person tror jeg, at jeg hviler ret meget i mig selv - det er kommet med alderen, engang var jeg meget usikker. Jeg er en værre tudeprinsesse, der bliver rørt af selv det mindste. Jeg er mor til to børn på 4 og 1 1/2, og jeg elsker at være mor, men sætter også mig selv og alenetid med min mand meget højt... En god kombination!

Min brudekjole var jeg glad for, men af og til ville jeg gerne have haft et helt andet look. Nogle gange ville jeg gerne have set lidt mere sexet ud med løst hår og en lidt mere moderne kjole! Men på selve vores bryllupsdag følte jeg mig perfekt, og det er jo det vigtigste. Men jeg er ikke sådan en, der tror på, at der kun findes én rigtig kjole, for jeg har i hvert fald fundet op til flere, der sagtens kunne have taget pladsen for denne... I dag synes jeg faktisk, at mit brudelook var lidt kedeligt :)

Nå, men i hvert fald, sjov leg at være med i.

Kh. Louise

0

Jeg tror det er normalt at være glad for sin kjole og sit look på dagen, men stadig godt kunne have tænkt sig en masse andet. Lige i det her øjeblik ville jeg have valgt en kjole (stadig i tyl) skåret lavt (men en anden dag er det måske en 50'er kjole med swing der ville være sagen). Jeg er dog stadig glad for at se på vores bryllupsbilleder.

0

Annonce ♥

Risen: jeg elsker din kjole. For mig er den dejlig anderledes - specielt skørtet vidner om hang til luksus og lækkert design. Hvilket jeg tror lige er dig. Altså du ved hvad du vil og det må gerne være anderledes, nyt og spændende. Du har selvtillid nok til at vælge anderledes, men jeg ser dig ikke helt som del af trendsætter segmentet (men det kommer an på hvilke andre ting du vælger til kjolen).

Der er noget meget traditionelt og romantisk ved kjolen -og det er toppen. Synes det viser at du stadig er ret traditionel. Jeg tror faktisk at alt det kan ses i jeres hjem, der er stilrent med med enkelte gamle, snørklede indslag fx en gammel smuk kommode eller lign.

Skal jeg gætte på hvad der kunne være på ønskelisten kan det måske være oplevelser eller penge til nogle dyre ting. I er ikke til PH lamper, men noget andet design kunne være blandt jeres ønsker (måske nyt design som HAY, Mooo eller lign.

Du har ramt helt rigtigt! Hvor er du god. Tænk man kan sige så meget om en person blot ud fra kjolen. Vi ønsker os udelukkende penge til bryllupsrejse :cheerleader3::)

GODT gået!

0

Ups, ser lige, at jeg slet ikke har fået samlet op på buddene ud fra min kjole... Tak for indlæggene, de var virkelig søde og sjove at læse!

Jeg er jo long-gone på denne front, men tænker jeg gerne vil komme med et par bud

Pilgrim: Du er en moderne pige, der går op i udseende og mode og har forstået at det hele faktisk handler om at vise hvem DU er og ikke bare følge strømmen. Din kjole er både romantisk med blonder og pynt, men alligevel også sådan lidt rock-a-billy med den dejlige tyl og det afspejler fint dig... Du har valgt vintage twist med din frisure og birdcage - og jeg synes det viser at du ikke er bange for at bryde med det forventede. Du er dog ikke en der til hverdag stikke ud. Du bor stilrent og med tiden får I nok flere og flere moderne design ting og kunst genstande i jeres hjem. Du er ikke det jeg kalder Herstal segmentet i hvert fald. Når jeg ser på dig, ser jeg mange ligheder med mig selv, måske bortset fra jeg tror at du er mere til nipsting.

Meget godt ramt! Elsker design og kunst (er også billedkunstlærer) Jeg er også vild med at tilføre et twist; eksempvis mine grønne stiletter til det sorte outfit (og kæresten ryster lidt på hovedet) Ang. nips, har jeg da fået mere på hylderne gennem tiderne, men må indrømme, at det oftest er gaver...

Pilgrim:

Du er blevet gift fordi du holder af traditionerne, men ikke mere end du gradbøjer dem i din egen retning.

Du er modebevidst, selvstændig og har humor.

Jeg tror du er et kærligt menneske der rummer empati.

Wauw også godt ramt! Jeg er ikke så traditionsbunden, men kan rigtig godt lide, at tingene "falder i hak". Ellers er det næsten som at læse min udtalelse fra efterskolen i sin tid...

Pilgrim: Tror du er en kvinde, der har mange ting i ilden. Forestiller mig du har et kreativt job, måske marketing? Samtidig forestiller jeg mig også, at du har nemt ved at få andres opmærksomhed, du er en person man ser op til og er meget nærværende, derfor kunne det også være noget lærerjob måske.

Du har ramt sømmet på hovedet; jeg er lærer i udskolingen og er vild med det... :) Godt gættet!

0

Annonce ♥

Elva:

Ih, en af de svære. Ud fra kjolen vil jeg gætte på meget ladylike, med nogle traditionelle værdier. Jeg tror du er et familiemenneske, meget varmt og omsorgsfuldt - men er nok osse farvet af mange af dine indlæg herinde :rolleyes:

Jeg tror du kan lide de skæve perspektiver på livet, de anderledes upolerede sider af dine medmennesker fordi det er det, som gør det hele interessant. Gætter på du er mere til at gå på loppemarked end i Imerco :unsure:

Edited by louisetina
1

Hvem er jeg?

_MG_5076-1.jpg

Jeg tror dit hjem og dit klædeskab er fyldt med ting som betyder noget for dig og som du har fordi DU kan lide dem, ikke fordi modebladene siger det.

Jeg tror du kan med alle mennesker, men dem du vælger at have i din nærhed, er der fordi de kan give dig noget som gør dig glad, bare fordi de er der :)

1

Annonce ♥

Hvem er jeg?

_MG_5076-1.jpg

Der er tre ord, der springer stærkt frem, når jeg ser det billede:

Feminin, fredfyldt og stærk. Faktisk også moderlig, men jeg tror det er farvet af dine indlæg herinde. :wink:

Men det er nok ligeså meget billedet, den ranke holdning og håret, som selve kjolen. Ud fra kjolen hmm...

Romantisk og kreativ, men ikke den vilde "se mig type". Dog heller ikke sådan sky, men bare sådan dæmpet-hviler-i-sig-selv-enkel-smuk.

Fordi jeg ikke har set noget der minder om din kjole i de butikker jeg selv har kigget i, tænker jeg også om din kjole at den signalerer, at du går efter noget unikt og noget som virkelig er "dig". Ikke noget stativvare eller "Jamen det siger modebladene at man skal" over dig. :)

1

Jeg tænker også lidt "dydighed". Absolut og på ingen måde at forveksle med kedelig, men sådan "ærbar" og "ordentlig". Sådan en, der aldrig har flashet bryster i en brandert og heller aldrig kommer til det. :griner:-

1

Hvem er jeg?

_MG_5076-1.jpg

Har jo fuldt dig lidt på din tråd men udfra looket på dagen gætter jeg på at du er "nede på jorden" men med ben i næsen og du viger ikke tilbage for folk der prøver på at ændre din mening. Du gør tingene på din egen måde uden at bekymre sig om hvad andre tænker og mener.

Du kan godt lide traditioner, men vil gerne have dem på din egen måde.

Tror din stil er meget ren og pæn - et "hvis det er muligt"-ordensmenneske.

Tror du elsker udfordringer, men også elsker de trykke rammer i hjemmet og vil helst have familien tæt på dig uanset hvad du laver.

1

Annonce ♥

Hvem er jeg?

Outfittet er IMO ren prinsesse, überromantisk og lidt sødt.

Fordi jeg også har set dine trash the dress billeder (hvor du er lidt mere kæk med gummistøvler, såvidt jeg husker?) tror jeg, at du til daglig er hende der hjælper hele nabolaget, ikke er bange for at tage fat, og med hård men kærlig hånd kan sørge for at arrangere juleaften for hele familien. - Og så indeni er der en lidt skjult romantisk prinsesse, der gerne ville ud på jeres bryllupsdag. :)

Hehe, jeg har vist en god fantasi nogle gange :blush:

Er det iøvrigt Vor Frue kirke, du står I? Der skal jeg jo ind imorgen... :loveboard: IMORGEN!!!! :cheerleader3:

0

Hvem er jeg?

Outfittet er IMO ren prinsesse, überromantisk og lidt sødt.

Fordi jeg også har set dine trash the dress billeder (hvor du er lidt mere kæk med gummistøvler, såvidt jeg husker?) tror jeg, at du til daglig er hende der hjælper hele nabolaget, ikke er bange for at tage fat, og med hård men kærlig hånd kan sørge for at arrangere juleaften for hele familien. - Og så indeni er der en lidt skjult romantisk prinsesse, der gerne ville ud på jeres bryllupsdag. :)

Hehe, jeg har vist en god fantasi nogle gange :blush:

Er det iøvrigt Vor Frue kirke, du står I? Der skal jeg jo ind imorgen... :loveboard: IMORGEN!!!! :cheerleader3:

Du har så evig ret. Det ER Vor Frue Kirke <3 Jeg eeeelsker bare den kirke.

Ang. beskrivelsen af mig som person, så må jeg sige at du rammer rimeligt præcist, med gummistøvler og det hele hi hi :-) Tak for det...

Held og lykke med dagen i Vor Frue Kirke og TILLYKKE MED BRYLLUPPET :-)

Kramz fra Lone

Edited by lone2103
0

Hvor er I GODE - hold da helt op!!! I har godt nok ramt rigtigt, hvor er det vildt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er i den grad familiemenneske og MOR med stort M. Jeg ELSKER loppemarkeder, genbrugsbutikker og antikviteter - tror nærmest kun, det er sofaen, børnenes legetøj og vores senge der er købt som nye :biggrin:

Det meste i mit liv er nøje udvalgt for dets, i mine øjne, særlige kvalitet og værdi - lige fra venner til festkjoler :bunny_4: Jeg er dog ret glad for luksus :blush:

Jeg er et MEGET følsomt menneske, så ved ikke om man kan sige, jeg har ben i næsen - jeg kan nemt væltes af pinden, men har altid familien til at trække mig op igen. Jeg er utrolig tæt knyttet til mine forældre - de er mine store forbilleder :loveflag:

Mht kreativitet - så er det også korrekt, bare ikke når det kommer til klippe klistre :rolleyes::biggrin: Jeg er ikke ordensmenneske, tværtimod :griner:-

Jeg har ikke flashet kropsdele i en brandert, men har heller ikke holdt mig tilbage på festfronten i mine unge dage - og jeg kan stadig godt lide at gå ud og få en kold øl på den lokale irske pub :biggrin:

Mit menneskesyn er også ramt rigtigt - jeg er fordomsfri og møder folk hvor de er...jeg har mødt alle typer mennesker gennem mit liv. Jeg kan tale med ALLE, men det må jeg nok tillægge min "karriere" som salgsassistent...den udadvendte Camilla er meget "professionel".

Hvis jeg skal komme med lidt bagrundsviden om mig selv, der understøtter beskrivelsen, så var jeg et rigtigt hippie-barn, boede mine første par år i et lille hus midt i en skov ( :griner:- ) og har altid været med farmand på tour, når han har været ude og spille :bunny_4: Deraf sikkert min kærlighed for "alt andet end mainstream" :griner:-

Edited by Elva
0

Hvem er jeg?

Du er varm, kærlig, handlekraftig og har en fantastisk humor (jvf. gummistøvlebillederne :biggrin: ). Du er familiemenneske og elsker traditioner.

Du er glad og tilfreds med tilværelsen og føler, du er landet på "rette hylde". Du har en indre prinsesse, der kom helt frem i lyset på din bryllupsdag - til daglig er du nok mere praktisk end romantisk klædt :biggrin:

Har jeg ramt noget som helst rigtigt? :bunny_4:

0