tina1506

Tina & Per d. 29.05.10

216 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

PPIIIIIIFT.... er du gal de er lækre og det er du også, jeg er helt klart mest til de tre sidste, namme nam en god numse, blink.....

jeg vil også gerne have taget så nogen flotte nogen! vil du ikke sige hvem der har taget dem?? jeg vil gerne når jeg engang måske bliver gravid!!

TOP NICE

Edited by Beate007
0

PPIIIIIIFT.... er du gal de er lækre og det er du også, jeg er helt klart mest til de tre sidste, namme nam en god numse, blink.....

jeg vil også gerne have taget så nogen flotte nogen! vil du ikke sige hvem der har taget dem?? jeg vil gerne når jeg engang måske bliver gravid!!

TOP NICE

Selvfølgelig vil jeg gerne fortælle, hvem der har taget dem - Det har Sanne fra Tosa-foto :(

Jeg er også selv HELT VILD med de 3 sidste - Jeg har fået 35 billeder og der er flere i den stil, hvor jeg er helt nøgen - De er klart mine favoritter :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hold da op, hvor har du haft travlt den sidste uge...

Rigtigt lækre billeder, dem skal han da nok blive rigtig glad og begejstret for... :(

Jeg er virkeligt imponeret over jeres bryllupstræ. Har du brugt en skabelon eller er det ren frihånd?

0

Hold da op, hvor har du haft travlt den sidste uge...

Rigtigt lækre billeder, dem skal han da nok blive rigtig glad og begejstret for... :(

Jeg er virkeligt imponeret over jeres bryllupstræ. Har du brugt en skabelon eller er det ren frihånd?

Jeg har haft et træ, jeg har printet ud fra nettet (a4 str) som jeg så har malet i frihånd på et lærred i str. 90 x 120 cm - skiltet har jeg malet frihånds efter mandens ide :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

ud fra DMI's vejrpronose er jeg glad for mine røde gummistøvler og min hjerte paraply :biggrin:

Det skal nok blive flot vejr, jeg lever i troen.. hehe :rolleyes:

Synes også de sagde lidt om i Vejret på tv2 at de ikke kunne sige helt sikkert for lørdag endnu, så det kan jo vende endnu :thumbsupsmileyanim:

0

ud fra DMI's vejrpronose er jeg glad for mine røde gummistøvler og min hjerte paraply :rolleyes:

Det skal nok blive flot vejr, jeg lever i troen.. hehe :7himmel:

Synes også de sagde lidt om i Vejret på tv2 at de ikke kunne sige helt sikkert for lørdag endnu, så det kan jo vende endnu :thumbsupsmileyanim:

Jeg satser nu også på det gode vejr - jeg kan faktisk slet ikke forestille mig, at det bliver dårligt vejr - Da ikke på VORES bryllupsdag :biggrin:

0

Jeg ville rigtig gerne jeg kunne synge denne sang for hr. mand - Desværre stod jeg ikke forrest i køen, da der blev delt sangstemmer ud :biggrin:

Så nu går jeg og overvejer, hvordan jeg kan få "opført" den for ham

Lad mig være den der er

Den der altid blir

Lad mig være den du tar i hånden, den der sir

Du som vækker lysten, til at være her og nu

Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg

Lad mig være den du ser

Når øjet lukkes i

Lad mig være den du altid drømte det sku bli

Den hvis navn du hvisker når du længes allermest

For ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg

Lad mig være den du får

Og den du ved du har

Den du ik kan forestille dig at skilles fra

Den du læner hovedet mod, så tankerne får ro

For ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg

Lad mig være den der er

Den der altid blir

Lad mig være den du tar i hånden, den der sir

Livet det kan komme an og det skal ske som sker

Ingen kan nogensinde elske dig højere end jeg

Jeg har aftalt med musikeren, at Anne L. og jeg vi synger sangen sammen (han tager cd'en med) :thumbsupsmileyanim:

Så går jeg og overvejer om, jeg skal dele sangen ud til damerne, så de også kan hjælpe til - måske sætte sangen fast under deres stol - men som sagt så er det stadig bare overvejelser

0