Guest Soon2be..

Vores store dag d. 5 December 09

137 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, altså man skulle ikke tro det ... Men jeg er total "Sucker" for filmen Stolthed og fordom (Pride and prejudice) ikke serien, men filmen der blev lavet for ikke så mange år siden med kiera Knightsly eller hvordan hun nu staves ;) ... Jeg elsker "Costume drama's" ... Filmen har jeg tvangsindlagt Paul til at se rigtig mange gange.

Nå, men jeg har fået en 4 dages rejse rundt i England og se alle de store flotte "Estates" hvor filmen er filmet og bo på små hyggelige gamle engelske hoteller og bare nyde at blive hevet igennem gamle tider ... :hug:

Jeg glæder mig bare SÅ meget og jeg begyndte bare at græde, for det viser mig at han virkelig har lagt tanker bag denne gave og at han bare kender mig SÅ godt.

Han gav mig rejsen på nogle stykker A4 hvor han beskriver med ord og billeder, ned i mindste detalje, den rejse han tager mig med på *suk*

Jeg ved godt at gaven måske ikke lyder af "meget" i forhold til noget at det overflod man har kunne læse sig til herinde, men han kunne have købt hele verden til mig og jeg ville ikke være blevet lige så glad!

:kiss:

Hvor er han da bare fantastisk, din mand! I indlægget, hvor jeg spørger til Dj havde jeg også spurgt til morgengave, men slettede det igen, for kom til at tænke på, det måske var meget privat, når du ikke selv havde nævnt det... men det var da bare genialt tænkt af din mand!

Jeg er selv overdrevet vild med "Stolthed og fordom" (her er det dog serien!!!) så kan virkelig forstå din glæde :)

Ang. de kiksede billeder, er jeg enig i, at det med overdelen ville irriterere mig, men kan faktisk helt vildt godt lide det, hvor P bærer dig; I smiler så inderligt og ægte...

Du nævner, der er nogle billeder, der mangler; er det nogle fif, du kan give videre til os kommende brudepar?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja, altså man skulle ikke tro det ... Men jeg er total "Sucker" for filmen Stolthed og fordom (Pride and prejudice) ikke serien, men filmen der blev lavet for ikke så mange år siden med kiera Knightsly eller hvordan hun nu staves ;) ... Jeg elsker "Costume drama's" ... Filmen har jeg tvangsindlagt Paul til at se rigtig mange gange.

Nå, men jeg har fået en 4 dages rejse rundt i England og se alle de store flotte "Estates" hvor filmen er filmet og bo på små hyggelige gamle engelske hoteller og bare nyde at blive hevet igennem gamle tider ... :)

Jeg glæder mig bare SÅ meget og jeg begyndte bare at græde, for det viser mig at han virkelig har lagt tanker bag denne gave og at han bare kender mig SÅ godt.

Han gav mig rejsen på nogle stykker A4 hvor han beskriver med ord og billeder, ned i mindste detalje, den rejse han tager mig med på *suk*

Jeg ved godt at gaven måske ikke lyder af "meget" i forhold til noget at det overflod man har kunne læse sig til herinde, men han kunne have købt hele verden til mig og jeg ville ikke være blevet lige så glad!

:kiss:

Hvor er han da bare fantastisk, din mand! I indlægget, hvor jeg spørger til Dj havde jeg også spurgt til morgengave, men slettede det igen, for kom til at tænke på, det måske var meget privat, når du ikke selv havde nævnt det... men det var da bare genialt tænkt af din mand!

Jeg er selv overdrevet vild med "Stolthed og fordom" (her er det dog serien!!!) så kan virkelig forstå din glæde :)

Ang. de kiksede billeder, er jeg enig i, at det med overdelen ville irriterere mig, men kan faktisk helt vildt godt lide det, hvor P bærer dig; I smiler så inderligt og ægte...

Du nævner, der er nogle billeder, der mangler; er det nogle fif, du kan give videre til os kommende brudepar?

Åhh en stolthed og fordom med søster ;) ... Ja, han er ikke mindre end fantastisk ham min Hr. Mand :hug:

Bare det at han mener vi begge 2 skal afsted, det viser hvor meget han elsker mig, for han er altså slet ikke til den slags. Og han er ikke synderligt meget til filmen heller.

Jamen sådan for at starte fra en ende af mht. billederne ... Så syntes jeg der mangler,

Billeder af brudebuketten i closeup, så man rigtig kan se den.

Billeder af hvor jeg står og afventer at gå ind i kirken, altså for de fleste vil det være fra våbenhuset.

Billeder af alle brudepigerne sammen.

Billeder af os med alle brudepigerne (Her mener jeg han lige skulle have hevet os sammen, for i minuttet, der tænker man altså ikke så meget detaljer, hvis man også skal nå og nyde det hele)

Detalje billeder af de dækkede borde inden de blev "brugt"

Billeder af forret og dessert (Altså når de er anrettet på tallerkner, han havde fri adgang til køkken)

Billeder af kaffebuffet med chokolade etc..

Billeder af receptionsbuffeen med alle de flotte ting min mor havde lavet

Vi er MEGET glade for alle vores billeder, men der mangler bare lidt, som skrevet ovenfor. Men det kan ikke gøres om, så det nytter ikke noget at jeg hænger mig for meget i det. Men ærge mig det gør jeg.

Redigeret af Soon2be..
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt, hvad du mener. Det er jo netop meningen, at man sådan en dag IKKE skal tænke på de forskellige shots, men at det véd fotografen selv. De billeder, I har fået, er fantastiske, men jeg håber, at der er nogle af de "glemte" motiver i de billeder, der vil komme fra venner og familie...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dear Mrs. C

Tak for en skøn og billedrig beretning. En del af billederne var meget meget stemningsfulde, næsten som at være der selv. Jeg må tilstå at det gav mig det største sus i maven at se billedet af jer under velsignelsen. Smukt billede, smukt par og helt fantastisk at se en gammel studiekammerat være den der velsigner.

Har du skrevet til fotografen og gjort opmærksom på det du synes mangler? Det kan jo altid være en påmindelse så fotografen husker det til næste bryllup?

kh

Mrs. R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Dear Mrs. C

Tak for en skøn og billedrig beretning. En del af billederne var meget meget stemningsfulde, næsten som at være der selv. Jeg må tilstå at det gav mig det største sus i maven at se billedet af jer under velsignelsen. Smukt billede, smukt par og helt fantastisk at se en gammel studiekammerat være den der velsigner.

Har du skrevet til fotografen og gjort opmærksom på det du synes mangler? Det kan jo altid være en påmindelse så fotografen husker det til næste bryllup?

kh

Mrs. R

Hej Stine-Helene

Stort tillykke til dig også :)

Ej hvor morsomt at du kender Johannes, han er en fantastisk præst og mand. Virkelig vedkommende!! Og ja, gammel bartender på et af mine gamle stam morgen diskoteker i det store KBH ;)

Jeg er selv meget glad for de billeder fra under selve vielses ritualet, vi har flere end de viste :kiss:

Nej jeg har dog tænkt at skrive til Kasper, bare så han har lidt flere ideer når han igen skal ud og fotografere til brylluper :hug:

Kh. Camilla

Redigeret af Soon2be..
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh..... Mrs. Corbett - jeg sidder jo her med en klump i halsen!! Hvor er det bare en fantastisk beretning - den var længe ventet og indfriede alle forventningerne :hug:

Jeg synes, at billederne emmer af kærlighed og en helt fantastisk varm stemning! Og du er SMUK SMUK SMUK og stråler som en sand brud :kiss:

Endnu engang tusind gange tillykke med Jeres store dag! :)

Et lille praktisk spørgsmål: Brugte i serveringspersonalet gennem Sonnerupgaard og hvordan var det i så fald?

Synes stedet ser helt perfekt ud og jeg glæder mig HELT VILDT, til jeg skal have mit livs dag der! :)

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åhhh..... Mrs. Corbett - jeg sidder jo her med en klump i halsen!! Hvor er det bare en fantastisk beretning - den var længe ventet og indfriede alle forventningerne :hug:

Jeg synes, at billederne emmer af kærlighed og en helt fantastisk varm stemning! Og du er SMUK SMUK SMUK og stråler som en sand brud :kiss:

Endnu engang tusind gange tillykke med Jeres store dag! :)

Et lille praktisk spørgsmål: Brugte i serveringspersonalet gennem Sonnerupgaard og hvordan var det i så fald?

Synes stedet ser helt perfekt ud og jeg glæder mig HELT VILDT, til jeg skal have mit livs dag der! :)

Tusinde tusinde tak Susanne :)

Nej vi brugte ikke personale igennem Sonnerupgaard, den kok som lavede vores mad (Gert Godthjælpsen) han har serveringspiger, så vi havde hyret 2 af dem ... De fik 1500 hver for 12 timer ... Det syntes vi var rigtig fint :(

I øvrigt havde han lavet fantastisk fantastisk mad ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er alle billederne bare fantastiske! ærgeligt der mangler nogen, men dem der er taget er i hvert fald rigtig rigtig gode :)

Og sikke en fantastisk morgengave, den viser jo at han lige præcis ved hvad der betyder noget for dig :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det hele altså bare fantastisk ud! Og sikke en fantastisk morgengave du har fået. Dejligt at din mand kender dig så godt og har lagt så mange tanker bag gaven.

Hvor har du egentlig købt din fascinator? Den er bare helt fantastisk, og jeg havde overvejet noget lignende. Tror ikke, at jeg er så meget til slør ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åhhh..... Mrs. Corbett - jeg sidder jo her med en klump i halsen!! Hvor er det bare en fantastisk beretning - den var længe ventet og indfriede alle forventningerne :)

Jeg synes, at billederne emmer af kærlighed og en helt fantastisk varm stemning! Og du er SMUK SMUK SMUK og stråler som en sand brud :kiss:

Endnu engang tusind gange tillykke med Jeres store dag! :)

Et lille praktisk spørgsmål: Brugte i serveringspersonalet gennem Sonnerupgaard og hvordan var det i så fald?

Synes stedet ser helt perfekt ud og jeg glæder mig HELT VILDT, til jeg skal have mit livs dag der! :)

Tusinde tusinde tak Susanne :(

Nej vi brugte ikke personale igennem Sonnerupgaard, den kok som lavede vores mad (Gert Godthjælpsen) han har serveringspiger, så vi havde hyret 2 af dem ... De fik 1500 hver for 12 timer ... Det syntes vi var rigtig fint :cheerleader3:

I øvrigt havde han lavet fantastisk fantastisk mad ;)

Hmm... Vi har allerede en kok, og jeg har også snakket med serveringsdamen man kan få nummer på via Sonnerupgaard. Hun virker rigtig flink, men hun mener hun skal bruge 4-5 piger ud over sig selv og det synes jeg virker helt vanvittigt!? Vi skal have kold portionsanrettet forret og buffet til hovedret og dessert og folk kan altså sagtens selv hælde vin op. Hun mener de første piger skal møde op en time før(!) kagen skæres for (dvs. kl. 15) og så skal der være nogen fremtil kl. ca. 2 og de skal altså være 5 under maden - a 150 kr. i timen, hvilket slag på tasken giver 5-7.000 kr. Jeg har selv arbejdet flere år som tjener under studierne og jeg synes det lyder fuldstændig vanvittigt!!! Vi har ca. 75 gæster - hvor mange var I? Og var det nok med 2 piger? Hvis du synes det, så ringer jeg altså til hende og siger, at enten så vil jeg have lov til dels at bestemme hvor mange de skal troppe op, eller også finder jeg et alternativ!

Tror lige jeg opretter en tråd selv og spørger til andre brudes erfaringer med serveringspersonale... Undskyld jeg spammer din beretning! Blev bare helt paf da du skrev TO piger! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, en fantastisk beretning!!!! :)

Jeg fik helt kuldegysninger af glæde, da jeg læste din beretning - forventningerne til min egen dag bliver i hvert fald ikke mindre, når man læser og ser hvordan jeres dag foregik.

Jeg fik helt tårer i øjnene, da jeg læste om din morgengave - hvor er han bare fantastisk, din MAND :kiss:

Tak fordi du har delt både planlægning og selve dagen med os.

Kh

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik igår et par taler på DVD med posten. Og jeg har klippet lidt i dem. Undskyld jeg pruster sådan, men var noget nervøs ... ;)

Og så er der min store piges tale til os begge 2 ... Hun siger godt nok 1½ år. Men det er fra hun mødte ham ;)

th_BryllupTaler.jpg

Og så lige et par billeder ... Ja vi synkron "slider" mig og Paul eller også har vi gang i en disko dans fra midt 80'erne :)

post-39042-1261050553.jpg

Et lille kys ;)

post-39042-1261050577.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer