bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

Hvor er R da bare dejlig :thumbsupsmileyanim: Bliver helt rørt...

Jeg studser lidt over at I køber mere hvis end rød? Normalt bliver der drukket mest rødvin. Har I nogen ikke-rødvins-drikkere i familien, så I derfor vælger mest hvid?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er R da bare dejlig :thumbsupsmileyanim: Bliver helt rørt...

Jeg studser lidt over at I køber mere hvis end rød? Normalt bliver der drukket mest rødvin. Har I nogen ikke-rødvins-drikkere i familien, så I derfor vælger mest hvid?

vi køber flere hvid end rød fordi der til forretten kun blliver drukket hvid, og de fleste af vores gæster drikker hvid.

for hver gæst vi har der drikker rød har vi 2 der drikker hvid..

men bortset fra det så er vi sikre på at vi har bestemt os for at købt alt for meget, men det gør jo aldrig noget at have en flaske eller 2 stående.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej tøser...

jeg er ikke så meget herinde lige fortiden, ikke fordi jeg ikke har lyst men kan ikke overskue det, der er gået hård knude i R's behandling igen, og denne gang er det ikke sikkert at vi kommer videre...

:)

men i skal vide at jeg kigger og læser hvad i laver og tænker på jer når det er jeres store dag.

har bare ikke noget at skrive om, for os da vi endnu engang ikke ved om det overhovedet kommer til at ske..

LIFE SUCKS...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er livet bare uretfærdigt nogle gange!

Jeg synes godt nok i skal meget igennem :)

Jeg håber I snart får en pause fra dårlige nyheder så i bare kan nyde hinanden og livet og glæde jer til JERES dag.

Tænker på jer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej tøser...

jeg er ikke så meget herinde lige fortiden, ikke fordi jeg ikke har lyst men kan ikke overskue det, der er gået hård knude i R's behandling igen, og denne gang er det ikke sikkert at vi kommer videre...

:)

men i skal vide at jeg kigger og læser hvad i laver og tænker på jer når det er jeres store dag.

har bare ikke noget at skrive om, for os da vi endnu engang ikke ved om det overhovedet kommer til at ske..

LIFE SUCKS...

Kære B,

Jeg er virkelig ked af at høre om jeres situation, nogle gange føles det hele bare så uretfærdigt det hele :blink:

Jeg er sikker på vi alle herinde føler med jer og håber på det bedste :)

Kh. Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej tøser...

jeg er ikke så meget herinde lige fortiden, ikke fordi jeg ikke har lyst men kan ikke overskue det, der er gået hård knude i R's behandling igen, og denne gang er det ikke sikkert at vi kommer videre...

:)

men i skal vide at jeg kigger og læser hvad i laver og tænker på jer når det er jeres store dag.

har bare ikke noget at skrive om, for os da vi endnu engang ikke ved om det overhovedet kommer til at ske..

LIFE SUCKS...

:):blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:):):blink:

Kære Bobo,

Hvor gør det mig ondt for dig og R, at I skal gennemleve dette i den periode, hvor I ellers skulle se frem til jeres velsignelse.

Der er skrevet så mange venlige, kærlige og betænksomme ord til jer, at jeg ikke kan tilføje noget til det allerede skrevne.

Hvis der findes retfærdighed, kommer R over sin sygdom, og I fejrer Årets bryllup omgivet af jeres kære - alt andet forekommer urimeligt!

Mange varme hilsener fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for alle de søde beskeder...

jeg ved ikke hvor vi står eller hvad der kommer til at ske, og det værste er at vi nu skal til at melde endeligt ud til feststedet med de sidste ting (det er vist heller ikke for tidligt)

alternativet kan være at udsætte det (endnu engang) og så måske slå det sammen med R's 40års fødselsdag eller måske holde det på vores rigtige bryllupsdag.

det med at udsætte det igen er R mest stemt for, men jeg tror at det er fordi han har fundet et andet feststed som han gerne vil have hvis vi kan have kørestol med der...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak tøser...

tiden er ikke så sjov og dejlig som jeg kunne have ønsket....

men vi har da gode dage...

igår var en af dem...

R havde vores datter med til 500års fødselsdag i kbh og de sluttede dagen af med 6timer i tivoli..

og jeg er så stolt af hende.. hun opførte sig bare så super eksemplarisk..

bare for at komme med et par af mange eksempler:

- så huskede hun at neje for dronningen og kronprinsessen..

- fik hun gjort sin far og forsvarschefen samt andre høje officere opmærksom på hvordan man tiltaler dronningen (svaret er deres majestæt)

ret godt gået af en pige på 6år, men hun er også super royalist..

bryllupsplanlægningen er gået i stå, vil ikke holde bryllup i december når vi ikke ved hvordan det ser ud til den tid...

men aftalen er at vi holder et brag af en 40års fødselsdag for R lidt forsinket næste år. dvs. istedet for 3april så rykker vi den til 16juli som alligevel er den dag hvor vi var på rådhuset...

jeg følger stadigvæk med fra sidelinien...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja måske skulle man have meldt sig til hvad bruden ikke ved..

efter jeg er gået ned med flaget, og vi er blevet enige om at holde en forsinket 40års fødselsdag for R.

SÅ HAR HAN OVERTAGET PLANLÆGNINGEN..

det resultere nu i en Brunch med indbygget surprice til gæsterne, og en eftermiddag / aften / nat / formiddag med hygge med de nærmeste venner.

Surprice nr 2.

hvor henne?? til søs ombord på en skonnert, vi sejler ud i det blå og siger godnat til hinanden solnedgangen, nyder aftenen med lidt akk guitar og fælles sang...

jeg elsker min mand.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja måske skulle man have meldt sig til hvad bruden ikke ved..

efter jeg er gået ned med flaget, og vi er blevet enige om at holde en forsinket 40års fødselsdag for R.

SÅ HAR HAN OVERTAGET PLANLÆGNINGEN..

det resultere nu i en Brunch med indbygget surprice til gæsterne, og en eftermiddag / aften / nat / formiddag med hygge med de nærmeste venner.

Surprice nr 2.

hvor henne?? til søs ombord på en skonnert, vi sejler ud i det blå og siger godnat til hinanden solnedgangen, nyder aftenen med lidt akk guitar og fælles sang...

jeg elsker min mand.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Årh altså det kan jeg virkelig godt forstå du gør! :( Han lyder som en engel!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så har han taget næste skridt.. for desværre er vi ikke knyttet til den kirke som ligger i selve korsør, men den i halskov.. :loveboard:

men det kan vi jo ikke lave om på så nu har han fundet på at få gæsterne kørt i hestevogn fra resturanten og til kirken og tilbage igen...

hyggeligt...

jeg vil ihvertfald ikke bytte ham for nogen... :balloons::ilovebryllupsklar::loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

skæbnen er noget mærkeligt noget....

efter et beesøg hos svigermor og svigerfar, har vi efterhånden fundet ud af hvor mange gange vores liv har krydset hinanden....

for at starte fra begyndelsen, så har min svigerfar kendt men farfar (og været gode venner med ham) siden før R blev født...

derudover har han også kendt min far, og da R har været 5 - 6 år møder han min farfar første gang, og senere samme år møder han både min far og farmor også.

Det skal lige siges at på det tidspunkt kender min mor og min far ikke hinanden..

nå men jeg kommer til verden og svigerfar får afvide at min farfar har fået barnebarn... (mig)

R starter i søværnet i 89, hvor jeg startter i bh. klasse.

jeg har været tilmeldt praktik i søværnet, da jeg gik i 8kl, men kommer dog ikke afsted tager et ophold på RASK i køge istedet...

I foråret 98 mister R sin kæreste i et trafik uheld, og tager orlov fra søværnet og får sig en håndværker udd.

efter mit efterskole ophold i 98/99 ville jeg have været i søværnet men fik forkerte informationer og søgte ikke ind.

og endelig møder vi hinanden igennem venner i efteråret 01 og finder sammen i januar 02.

I påsken 03 er vi inviteret indtil svigermor og svigerfar tilpåskefrokost. herfalder min far og svigerfar straks i hak, og begynder at snakke gamledag, dog uden at nogen opdager det..

i marts har jeg R med nede og besøge min farmor og farfar første gang og min farfar og R falder i hak med det samme.. (dette går ud over min far og specielt min mor som bliver mobbet lidt)

Vores datter kommer til verden og til hendes barnedåb 4januar 04 mødes min far far, farmor, svigerfar og svigermor hinanden igen for første gang i ca. 18år.

efterdet har svigermor og svigerfar værest på besøg nogle gange hos min farfar og farmor, og nogle gange hos min farmor efter farfar er død..

VI har snakkket om det og synes det er sjovt at vores liv har krydset hinandens veje så mange gange og at vi så er endt sammen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er pudsigt sådan noget...

Hvordan går det ellers med R og hans sygdom? Holder I modet oppe?

hej lena.. Behandlingen er stoppet helt ogkommer ikke igang igen... den behandling de havde lovet han skulle ha', blev lige pludselig ikke god nok, så han skulle igennem en kraftig kemo og det har han sagt nej tak til lige fra begyndelsen, så det går med babyskridt, det vil sige langsomt men sikkert ned af bakke, så vi nyder de gode dage, og derfor har viogså droppet det helt store bryllup...

og da jeg er gået helt ned og ikke rigtigt har overskud til noget, så har R overtaget det hele og lavet det om det om så vi tager det som hans 40års fødselsdag, og kun får ca 4timer sammen med hele familien og derudover 24timer med vores bedste venner, til søs på et sejlskib..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er godt at I holder fast vd at fejre ting, der kan fejres - og nyde den tid I nu har. Men må jeg spørge hvorfor han ikke vil have kemo? Vil det ikke hjælpe ham?

du må gerne spørge...

han vil ikke have den fordi han ikke vil have at børnene husker ham på den måde. Han vil hellere være frisk og stærk når de er hjemme også have det dårligt og ondt når de ikke er her... (vi har heldigvis fundet ud af hvordan vi sørgerfor at det er på den måde) så de har en far der leger med dem og tager på ture med dem, og alt det som en far skal, og den eneste der ved at far tager til lægen jævnligt er den store drengene tror bare at far har spist for meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja... man skal åbenbart ikke blive klog på det danske sygehus system...

da behandlingen blev stoppet igen sidst fortsatte vi med at lede efter behandling et andet sted.. og igår fandt vi så et... i flensborg...

de bruger en behandlingsmetode som (igen) er opfundet på hvidovre hospital, men ikke kan blive godkendt i DK..

det det går kort sagt ud på at kemo'en bliver sprøjtet direkte ind i det der er sygt, og de har meget gode resultater med det, så nu må vi se om det måske er noget vi kan komme igang med...

jeg krydser fingre...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer