bobo...

B & R.....

505 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

vi ville gerne prøve udlandet men den behandling han fik på privat hospitalet var den man bruger i udlandet, og så har vi bare ikke kræfter til mere nu..

R får mere og mere ondt og kan ikke få mere mod smerterne end han gør nu...

0

Åååååååååååååh Anette!!!! :cheerleader3:

Du er lykkelig og JEG er lykkelig! Hvor er jeg bare glad for at læse det :cheerleader3: Jeg glæder mig såååååå meget til at se, hvilken dato jeg skal følge dig op til :( Ej hvor godt!!

Pssssssst du får lige en PM mht det med job..

vi ville gerne prøve udlandet men den behandling han fik på privat hospitalet var den man bruger i udlandet, og så har vi bare ikke kræfter til mere nu..

R får mere og mere ondt og kan ikke få mere mod smerterne end han gør nu...

KRAM

0

Annonce ♥

Har lige læst hele din tråd. Hvor har du været tapper. Kender dig ikke, men hold op hvor jeg føler med dig. kan ikke forestille mig hvordan du må have det. :( Sender dig og din mand de varmeste tanker! Og så håber jeg de gør alt hvad de kan for at smertelindre ham bedre.

Stort kram.

Maria

0

Jeg har ikke læst din tråd før, men jeg blev nødt til at finde ud af, hvorfor der var en ked af det smiley. Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne :cheerleader3: Øv altså! Men jeg håber virkelig, at I kan få al den hjælp I får brug for :(

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle de mange hilsner de har varmet og trøstet meget.

min eksamen fredag gik af h... til kunne ikke huske halvdelen selv om jeg kom op i blodtyper rehsus og AB0 systemet, arvelighed og misdannelser på gener og da sensor så begyndte at spørge ind til stof som vi slet ikke havde haft om, blev det bestemt ikke bedre.

vi har snakket meget lidt, grædt sammen, hver for sig, sammen og skældt ud over at vi ikke selv må bestemme hvornår det er opgivet (vi betler jo selv for den behandling) så tirsdag tager vi kampen op og ser om vi ikke kan få dem overbevist til at fortsætte behandlingen, for den her kam vil vi vinde..

for altid er slet ikke slut endnu

så nu håber vi de vil lytte, og give dt en chance mere...

post-35508-1274557815.gif

Edited by bobo...
0