bobo...

B & R.....

505 posts in this topic

Annonce ♥

Så er det min tur til at skrive godt nytår, inden gæsterne kommer, mens R sover efter en alt for lag vagt der varede fra i går morges og til han kom hjem her til middag.

og inden jeg skal igang med at smørre smørrebrød til i aften og bage boller til imorgen formiddag når vi skal have brunch.

så der for vil jeg nu ønske jer alle en dejlig , vidunderlig, fantastisk og helt igennem hyggelig aften..

jeg ønsker jer også det bedste for året der kommer om det så er Året hvor i skla giftes, eller ej.

pas nu godt på jer selv og jers familier..

jeg vil lige kigge en ekstra gang på min nytårs buket som R havde med hjem.

den er lavet af flere forskellige farver roser og så med troldegrene der skor sig op og rundt.

inden jeg skal i køkkenet og smørre mad..

mang varme knuz og gode tanker til jer alle fra mig.

0

nå nu vil jeg lidt videre med det her...

derfor vil jeg i de næste dage prøve at lave en prototype på invitationen med alt hvad der skal med der...

men er der nogen der er god til enten englsk eller tysk eller begge dele så kan jeg komme videre...

gerbera'ene er også droppet i brudebuketten istedet er der kommet troldegerne i, og en lille ekstra blomst som ikke er bestemt endnu..

0

Annonce ♥

nå nu vil jeg lidt videre med det her...

derfor vil jeg i de næste dage prøve at lave en prototype på invitationen med alt hvad der skal med der...

men er der nogen der er god til enten englsk eller tysk eller begge dele så kan jeg komme videre...

gerbera'ene er også droppet i brudebuketten istedet er der kommet troldegerne i, og en lille ekstra blomst som ikke er bestemt endnu..

Kæresten og jeg kan godt hjælpe dig med den på engelsk - bare send en PM, så kigger vi på det.

Kh Mille

0

Så er det min tur til at skrive godt nytår, inden gæsterne kommer, mens R sover efter en alt for lag vagt der varede fra i går morges og til han kom hjem her til middag.

og inden jeg skal igang med at smørre smørrebrød til i aften og bage boller til imorgen formiddag når vi skal have brunch.

så der for vil jeg nu ønske jer alle en dejlig , vidunderlig, fantastisk og helt igennem hyggelig aften..

jeg ønsker jer også det bedste for året der kommer om det så er Året hvor i skla giftes, eller ej.

den er lavet af flere forskellige farver roser og så med troldegrene der skor sig op og rundt.

Tusind tak og i lige måde :cheerleader3:

Kan godt huske, hvordan det er med de døgnvagter... De er helt smadret, når de kommer hjem, og R må da være endnu mere end ellers...

Dejligt med blomster, og jeg synes det lyder som en rigtig god idé med troldegrene i brudebuketten!

0

Kan godt huske, hvordan det er med de døgnvagter... De er helt smadret, når de kommer hjem, og R må da være endnu mere end ellers...

Dejligt med blomster, og jeg synes det lyder som en rigtig god idé med troldegrene i brudebuketten!

ja det værste var at det bare skulle have været fra kl 14 (eller sådan ca.) og til midnat... men han nød det, og vores datter nød det endnu mere da far kom hjem i uniform...

hvilket hun altid er super stolt af..

så her er lige et billede af en far og hans stolte datter

post-35508-1262470552.jpg

0

Søndag d. 3januar.

så er det igen blevet tid til lidt planlægning.

alle de sko jeg har haft kigget på og godt har kunnet tænke mig er nu lagt på hylden...

Årsag: hvis jeg får hæl på mine sko så bliver jeg højere end R selvom han har officershæl på..

så derfor får jeg et nyt par der er magen til dem jeg havde på til min konfirmation. men det er også okaj for dem ved jeg at jeg kan gå langt i...

så har vi lavet en aftale om en lørdag morgen i februar måned at køre på blomster torvet og kigge på blomster muligheder, då vi mangler at finde den sidate blomst der skla være i min brude buket.

har dog måtte love at jeg kun kigger og ikke køber...

(kan ikke forstå hvorfor bare fordi at jeg sidste gang vi var derinde fyldte 23vaser med blomster)

så er jeg også begyndt at undersøge hvilke busselskaber der kan hjælpe os med transporten af gæsterne, de skal have en lidft bus da Rs mor sidder i kørestol, men det skla nok løse sig..

afslørede også for R at min plan var at vores søn og bonus søn skulle møde op i samme tøj som ham, og at brdr hoyer i københavn har lovet mig at de godt kan klare opgaven, og R synes at det var en smadder god ide, dog får de ikke samme rang men enten kun en guldstribe med sløjfe (søløjnant) eller en hvor de får en halv strib og en med sløjfe (denne ragng blev afskaffet for nogle år siden)

i forbindelse med den samtale blev vi også enige om at de ikke skal være brude svende men forlovere og derfor skal sidde oppe ved deres far i kirken.

Edited by bobo...
0

Annonce ♥

"afslørede også for R at min plan var at vores søn og bonus søn skulle møde op i samme tøj som ham, og at brdr hoyer i københavn har lovet mig at de godt kan klare opgaven, og R synes at det var en smadder god ide, dog får de ikke samme rang men enten kun en guldstribe med sløjfe (søløjnant) eller en hvor de får en halv strib og en med sløjfe (denne ragng blev afskaffet for nogle år siden)

i forbindelse med den samtale blev vi også enige om at de ikke skal være brude svende men forlovere og derfor skla sidde oppe ved deres far i kirken"

ihhh hvor sødt... :cheerleader3:

og det med blomsterne.. hmmm det er da dejligt at have blomster stående...

0

ja det værste var at det bare skulle have været fra kl 14 (eller sådan ca.) og til midnat... men han nød det, og vores datter nød det endnu mere da far kom hjem i uniform...

hvilket hun altid er super stolt af..

så her er lige et billede af en far og hans stolte datter

Fantastisk billede!

0

Søndag d. 3januar.

alle de sko jeg har haft kigget på og godt har kunnet tænke mig er nu lagt på hylden...

Årsag: hvis jeg får hæl på mine sko så bliver jeg højere end R selvom han har officershæl på..

så derfor får jeg et nyt par der er magen til dem jeg havde på til min konfirmation. men det er også okaj for dem ved jeg at jeg kan gå langt i...

så har vi lavet en aftale om en lørdag morgen i februar måned at køre på blomster torvet og kigge på blomster muligheder, då vi mangler at finde den sidate blomst der skla være i min brude buket.

(kan ikke forstå hvorfor bare fordi at jeg sidste gang vi var derinde fyldte 23vaser med blomster)

Kan man få for mange blomster? :cheerleader3:

så er jeg også begyndt at undersøge hvilke busselskaber der kan hjælpe os med transporten af gæsterne, de skal have en lidft bus da Rs mor sidder i kørestol, men det skla nok løse sig..

Tænker lidt om HB befordring kan hjælpe....? Eller et andet handicapselskab.

afslørede også for R at min plan var at vores søn og bonus søn skulle møde op i samme tøj som ham, og at brdr hoyer i københavn har lovet mig at de godt kan klare opgaven, og R synes at det var en smadder god ide, dog får de ikke samme rang men enten kun en guldstribe med sløjfe (søløjnant) eller en hvor de får en halv strib og en med sløjfe (denne ragng blev afskaffet for nogle år siden)

i forbindelse med den samtale blev vi også enige om at de ikke skal være brude svende men forlovere og derfor skal sidde oppe ved deres far i kirken.

Synes det er en fantastisk idé. Fik lige at vide, at den halve stribe med sløjfe er genindført ;)

0

Søndag d. 3januar.

Kan man få for mange blomster? :cheerleader3:

i en lille 3 værelses lejlighed så fylder 23store værelser meget

Tænker lidt om HB befordring kan hjælpe....? Eller et andet handicapselskab.

Jeg har lige nu en forespørgsel afsted hos edelskov, dels fordi de ligger tæt på hvor 2af de ruter der skal hente gæsterne på vej til kirken ligger og dels fordi jeg der er blevet behandlet pænt, men ellers er der egons turistfart fra slagelse.

Synes det er en fantastisk idé. Fik lige at vide, at den halve stribe med sløjfe er genindført ;)

så er det da først fra nu her (marts 2010) for jeg sagde det til R og han gik ind og tjekkede det på forsvarets hjemmeside og der er ikke lavet om i destinationerne siden 2010 men det er også okaj hvis de er. drengene skal bare ikke have ligeså meget på ærmerne som R

så fik jeg igår aftes lavet den første prototype af vores invitation, så de kan godt blive lavet og ligge klar lige så snart jeg har en aftale med et busselskab. ihhh hvor dejligt.

vi har også aftaltat lave en lille "få tiden til at gå" pose til børnene, som skal stå klar til dem når de kommer og skal ind i kirken.

den skal bl.a. indeholde:

sæbebobler

papir og farver

1sun top brik

lidt småkager

1 stk frugt

lille pakke vådservietter

og måske lidt mere..

regner med at lave den første en af dagene dog uden indhold.

0

Annonce ♥

Hvor bliver det fint med jeres to små sønner i mini-uniform! Glæder mig til at se billeder! :cheerleader3::)

Min kommende mand skal også giftes i søværnsuniform - han er dog "kun" overkonstabel :)

Glæder mig også til at se prototype af invitation - jeg er selv i TOTAL vildrede hvordan vores skal se ud - og de skal snart sendes afsted... :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor går det huhej fremad igen med planlægningen. Super skønt :cheerleader3:

Det er en god idé med børneposer til kirken. Vi havde selv lavet noget lignende. Vores indeholdte bare:

Økologiske æblekiks

Tørrede tranebær

En lille malebog

Små farveblyanter

Andre ideer er:

Pixiebog

En lille plastfigur (smølf, prinsesse eller?)

Sæbebobler synes jeg kun er en god idé hvis de må lege med dem i kirken. Det kan være svært at forklare en lille pode at det er forbudt indtil efter vielsen.

0

Hvor går det huhej fremad igen med planlægningen. Super skønt :)

Det er en god idé med børneposer til kirken. Vi havde selv lavet noget lignende. Vores indeholdte bare:

Økologiske æblekiks

Tørrede tranebær

En lille malebog

Små farveblyanter

Andre ideer er:

Pixiebog

En lille plastfigur (smølf, prinsesse eller?)

Sæbebobler synes jeg kun er en god idé hvis de må lege med dem i kirken. Det kan være svært at forklare en lille pode at det er forbudt indtil efter vielsen.

det er rigtigt.. den tanke havde jeg ikke lige haft i farten.... sæbebobler sklaikke være i posen...

så er der igen kommet en sjov ide.. og ja den skal føres ud i livet...

alle gæster skal køres i bus fra kirken hen til feststedet i bussen er der både cd og dvd afspiller og vi må benytte os af begge dele... så vi laver en cd eller dvd med billeder og / eller sange der leder gæsterne lige så langsomt hen af hvor de bliver kørt hen.. og der er mange billeder og sange at vælge imellem...

Edited by bobo...
0

Annonce ♥

i dag har vi vores egen hetl specielle dag.. det er nemlig 8år siden vi begyndte at kome sammen ..

egentlig kunne det være sket en uge før, da R hentede mig og nogle veninder på fyn efter en ikke så god nytårsaften, hvor jeg endte med at gå fra det hele da nogle af de drenge der var med begyndte at ville lege med stoffer og den del af mit liv var jeg færdig med (har nok haft en kæreste for meget der har taget det lort, har dog aldrig selv gjort det)

men jeg sad bare og tænkte på alt muligt andet den dag så den videoaften med hygge vi ellers havde aftalt blev aflyst. og senere samme aften fik vi skrevet rigtigt meget sammen og jeg fik skældt ham ud fordi at jeg havde været så meget alene nytårsaften og han ikke havde holdt nytårsaften hos hans venner i kolding så han kunne have hentet mig.

nå men en uge efter havde vi en ny aftale og han kom og hentede mig lidt væk hjemme fra for mine forældre skulle ikke lige vide at jeg skulle være sammen med en mand der var 11½år ældre end mig.

vi kørte til ballerup og havde en hyggelig aften hvor vi glemte at spise, men tilgengæld fik set mange gode gamle danske film, var på et tidspunkt nede og lufte Rs hund og på vej ud af døren får jeg mit første kys af ham, hele turen gik vi hånd i hånd ( det gør vi stadigvæk meget) og natten tilbragte jeg sovende i Rs arme på en tre personers sofa med alt tøjet på, men jeg har aldrig sovet så godt før..

jeg elsker ham højere og højere for hver dag også selv om det er så længe siden vi fandt sammen nu..

0

Hey søde Bobo.

Stort tillykke til dig og R med jeres 8 års dag.

Hvor er det dejligt at din kærlighed til ham bare vokser og vokser selv efter så mange år.

Må I få rigtig mange fantastiske år sammen i fremtiden.

:)

0

Annonce ♥

tak for de søde beskeder....

og ja jeg synes stadigvæk at det er helt vildt dejligt at vågne og se at der ligge en og smiler til en og det første man så hører er godmorgen skat jeg elsker dig..

det kan godt være at det bare er mig men jeg får helt gele i benene af det endnu..

så var jeg på gå tur i næstved idag o fandt en lille parfume butik hvor jeg var inde og dufte til nogle forskelige

og guess what??

jeg fandt en og R synes også den er god.. den er ikke for kraftig (når den er dampet lidt af) og det passer godt til mig..

den er fra estee lauder

og den hedder Pure Wihte linen.

heldigvis har R lovet mig at han nok skulle købe den til mig for ellers ville jeg bare lige skulle prøve alle de andre først..

fandt også en lille clutch som jeg gerne vil have fingre i men den skal nok komme på udsalg i løbet af året og jeg har god tid. den er mørkebål med lidt effekt i.. tror jeg endag må kidnappe det store bankkort og tage på shopping tur i næstved... har haft fundet et par rigtig dejlige kjoler som kunne have været bruge til mine 2store brudepiger men ingen af dem er en str L eller XL så jeg kigger videre..

Edited by bobo...
0

så er vi hjemme efter en lidt mislykkedes tur til odense...

ikke fordi behandlingen var mislykket men fordi at dem fra riget kun havde sendt ½af R journal til odense, og de behandler ikke før end de har hele journalen, så vi ser spændt frem til en tur til odense igen i næste uge...

med planlægningen sker der ikke så meget jeg er ved at samle alle mine lister et sted så r også kan følge lidt med, synes ellers det fungerede fint med 2mapper , 2 computere og en masse mails. nu må vi se.

0