merete.dam

Merete & Sørens uforglemmelige dag

57 posts in this topic

Så Merete, så kom din beretning endelig og hvor er den bare super...

Super flotte billeder I fik taget jer.... Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag...

Selvom det regnede noget af dagen (Hos os holdte det op til middag), så kom solen alligvel frem til sidst....

Tak for det :) Det var en skøn dag. Solen kom kun kortvarigt, da vi fik taget billeder og det regnede igen om aftenen, men skidt med det :)

WAU sikke nogle fantastiske billeder I har fået taget!

Jeg er helt vild med det I har brugt som takkekorts billede.

KH. Mette

Tusind tak for det :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ååhhh Merethe!! Så kom din beretning!!

Du er så smuk! og dejlige billeder i har fået taget!! Lyder som en rigtig skøn dag!! Er helt vild med billedet i bruger til takkekort!!

:ilovebryllupsklar::cheerleader3::balloons::unsure:

Tak, søde Ann :) Dejligt at høre fra dig - har I det godt? Har du fået job? :)

Vi syntes også, at takkekortsbilledet var godt og det har jo en naturlig ramme fra træet :)

Ja vi har det fint :sm: Har desværre stadig ikke fået job :) Så går nu ledig på 10.måned :(

Hvordan har i det??

Det var da godt nok træls for dig - det er jo ikke lige det, man regner med, når man tager drømmeuddannelsen :) Jeg krydser virkelig fingre for, at du finder noget snart, søde :thumbsupsmileyanim:

Vi har det godt, vi har travlt med min uddannelse og Søren har travlt med sit job, så det er jo godt nok :)

0

Tillykke tillykke, sikke en dejlig beretning og hvor er du fin. Rigtig gode billeder :) og mange gode detaljer rundt omkring fx glaspynten :)

0

Tillykke tillykke, sikke en dejlig beretning og hvor er du fin. Rigtig gode billeder :) og mange gode detaljer rundt omkring fx glaspynten :thumbsupsmileyanim:

Tak for det, Malene :)

0

Annonce ♥

Hej

Hvor er det dejligt at se billeder fra dagen. Føler jo jeg var lidt med, fordi jeg lige slog et smut forbi til globryllup - og jeg spottede straks mig selv bagerst i kirken :)

Det er nogle dejlige stemningsfyldte billeder og som alt omkring jeres bryllup er der virkelig gjort en masse ud af detaljerne lige fra de små smykker på glassene til kirkeprogrammerne.

Klem fra Lena

0

Hej søde Merete

Ja jeg har vidst sagt det et par gange før.... jeg elsker dit lykkelige smil, det er så fantastisk!!!

Men sikke da også en lækker dag i ser ud til at ha haft...

Tak fordi du ville dele med os.

:)

0

Hej

Hvor er det dejligt at se billeder fra dagen. Føler jo jeg var lidt med, fordi jeg lige slog et smut forbi til globryllup - og jeg spottede straks mig selv bagerst i kirken :thumbsupsmileyanim:

Det er nogle dejlige stemningsfyldte billeder og som alt omkring jeres bryllup er der virkelig gjort en masse ud af detaljerne lige fra de små smykker på glassene til kirkeprogrammerne.

Klem fra Lena

Tusind tak, Lena :ilovebryllupsklar: Det var utrolig sødt af dig, at du var med til globryllup :)

Hej søde Merete

Ja jeg har vidst sagt det et par gange før.... jeg elsker dit lykkelige smil, det er så fantastisk!!!

Men sikke da også en lækker dag i ser ud til at ha haft...

Tak fordi du ville dele med os.

:)

Hvor er du sød, Christina :cheerleader3:

Jeres kommentarer varmer så meget her i vinterkulden :jul3:

0