Sign in to follow this  
Followers 0
Bolette

Vores drømmebryllup

80 posts in this topic

Efter gaveåbningen begyndte receptionsgæsterne lige så stille at sive, og inden vi fik set os om, var det tid til middag. Vi fik sat os til bords, og fik sunget vores sang, hvor folk skulle springe en ballon. Det var virkelig underholdende, at se, hvor stor forvirring det kunne skabe igennem sangen. Der blev sunget færdigt, og sagt værsgo.

post-34457-1261431585.jpg

post-34457-1261431603.jpg

Vores bordhæfter.

0

Annonce ♥

Desværre havde køkkenpersonalet fejlvurderet deres evner, så de to der var til at hjælpe, var ikke nok. Så vi måtte flere gange ned og bede om noget at drikke. Til alt held var maden helt fantastisk, så der var ikke mange der bemærkede problemerne med serveringen. Efter forretten holdt min far tale. Han overraskede mig virkelig, for jeg havde slet ikke forventet en tale fra ham, og så holdt han bare den sjoveste og mest sigende tale der var den aften. Alle grinede helt vildt, og snakkede om den, resten af aftenen. Derefter kom der en sang fra Michaels forældre. Hovedretten blev serveret, og endnu engang var det helt fantastisk mad. Nu blev det Michaels tur til at holde sin tale. Han snakkede rigtig meget om, hvor meget han elskede mig, og hvorfor, men jeg havde besluttet mig for, at jeg ikke ville græde alt min make-up væk, og jeg vidste, at hvis jeg først lod en enkelt tåre løbe, så ville jeg ikke være i stand til at stoppe igen. Så jeg holdt ud. Efterfølgende var mange henne og rose hans tale, og det viste sig, at der var rigtig mange som havde knebet en tåre eller to.

Så blev det Michaels fars tur til at holde sin tale, og igen var der mulighed for at få sig et grin, da han lige fik kommenteret hans lille uheld med cola kort inden vielsen.

post-34457-1261431982.jpg

Et billede fra min fars tale, hvor han snakkede om at det nu er Michael, som skal beskytte mig, hvorfor han fik overdraget "beskyttervåbenet".

0

Annonce ♥

post-34457-1261432162.jpg

Som alle andre skulle vi selvfølgelig også ned under bordet og kysse.

0

post-34457-1261432246.jpg

Og der blev råbt på strømpebånd, så jeg kunne vise mit Brøndbystrømpebånd frem :)

Edited by Bolette
0

post-34457-1261432394.jpg

Det flotte bryllupslys, som min mor og søster havde med hjem fra Gran Canaria.

0

Så blev det langt om længe min tur til at holde tale. Der var ingen andre end toastmasteren og mig selv, som vidste, at jeg skulle holde tale, og jeg havde klart meldt ud, at dét skulle jeg i hvert fald ikke. Så folk blev vist noget overraskede over at jeg ville sige noget. Jeg kom godt igennem den, og efterfølgende var der afslutningsvis en sang fra min mor og søster.

post-34457-1261432492.jpg

post-34457-1261432504.jpg

Sangen fra min mor og søster.

0

Annonce ♥

post-34457-1261432655.jpg

post-34457-1261432666.jpg

Nogle af de adskillige kysserunder.

Edited by Bolette
0

Der blev serveret ostebord, og efterfølgende bryllupskage. Vores topfigur havde Michael valgt, og han er jo ikke helt uden evner, så han havde fundet på, at det skulle være den hvor bruden trækker en siddende gom af sted. Men med en lille ændring. Gommen fik nemlig en lille bærbar computer på skødet, så der ingen tvivl var om, at den forestillede Michael og mig.

post-34457-1261432981.jpg

0

Annonce ♥

post-34457-1261433116.jpg

Det koncentrerede brudepar skærer kagen for.

0

Da vi havde fået spist bryllupskage, takkede toastmasteren for en god aften, og vi begav os ned i underetagen for at danse brudevals. Toastmasteren nåede lige, at minde mig om, at skifte til riveslør, men det havde ikke været nødvendigt, da alle syntes, at mit slør var så flot, at de ikke rive det i stykker. Vi fik danset, og Michael fik klippet sine sokker til stor morskab for alle, særligt da han havde fået lilla neglelak på tæerne. Herefter fik jeg en dans med min far, og baren blev åbnet. Alle festede og havde det sjovt hele natten, og kl 4 blev vi smidt ud af vores toastmaster, som mente at vi trængte til noget søvn. Selv forlod han stedet kl 7.30 som den sidste, og begav sig over på den nærtliggende campingplads sammen med sine hyttekammerater, hvor de fik spillet en god gang minigolf. Hvor ville jeg gerne have haft dét foreviget på et foto.

post-34457-1261433217.jpg

0

Annonce ♥

post-34457-1261433503.jpg

Og dér blev han så sat, efter de havde klippet hans strømper.

0

Vi havde hyret en af mine kammerater fra folkeskolen til at stå i baren (han er normalt bartender hver week-end, så han vidste hvad han lavede.) Han havde hjulpet mig med at få lavet nogle drinkskort, så folk kunne få smagt nogle forskellige drinks. Det viste sig at være et stort hit.

post-34457-1261433758.jpg

post-34457-1261433764.jpg

0

Annonce ♥

post-34457-1261433905.jpg

Festen er gået i gang, og jeg tror desværre folk er blevet for fulde til at taget flere billeder, for det sidste vi har er dette, hvor gommen får en lille svingom med sin søster.

0

Da vi ankom til hotellet havde vi svært ved at finde vores værelse, og rendte i et godt stykke tid rundt og ledte. Da vi endelig fandt det, var det tid til at få pillet alle hårnålene ud, og komme i bad. Hvor var det skønt, at få håret ned på plads igen. Vi smuttede i seng, og nåede lige, at få halvanden times søvn, inden vi stod op, og udvekslede morgengaver, inden vi blev hentet af min mor, og kørt tilbage til festlokalerne. Jeg gav Michael et skilt til vores dør, med vores nye fælles efternavn, og af ham fik jeg et pandora armbånd, med en kirke som vedhæng.

Kl. 8 søndag morgen serverede vi morgenmad, og folk begyndte langsomt at ankomme med tømmermænd. Da der var allerflest var Michaels onkel hurtig, og foreslog at vi i fællesskab tog teltene ned. Vi forsatte efterfølgende i nogle timer, inden vi måtte overgive os til trætheden og tage hjem. Resten af oprydningen foregik mandag.

0

Det var så beretningen om vores helt fantastiske dag. Håber I nød det bare en brøkdel af hvad vi gjorde.

Edited by Bolette
0

ihh en floit buket,

og hvor var det godt at:

det stoppede med at regne, (det er også noget af det jeg frygter allermest på selve dagen)

at catering firmaet var til at snakke med, når du nu ikke kunne hæve hele beløbet i automaten.

og sidst men bestemt ikke mindst at det hverken var gommen eller nogen af jeres gæster der var med i den ulykke på motorring 3.

jeg glæder mig til at læde mere og se mange flere billeder.

Ja... at regnen stoppede redede en stor del af dagen, da gæsterne var nødt til at være udenfor under receptionen. Fik godt nok lidt sved på panden, da jeg hørte om uheldet på motorvejen. Frygtede jo netop at gommen eller gæsterne kunne være indblandet. Til alt held gik vi fri, og fik vores store dag.

0

Hvor er du bare fantastisk smuk :)
Jeg retter lige mig selv... Hvor er I smukke - hele banden ;)

Ihh... tak. Hvor er du sød. :)

0