Stikan

Stine & Allan

125 posts in this topic

Uha, det er svært... Du ser jo rigtig godt ud i dem alle. Jeg prøver at være helt objektiv her, selvom jeg jo som de fleste ved er til tyl og at de smukke kjoler fra Lilly har den fordel at de er i din nuværende størrelse, hvor den du købte af mig, jo er tættere på en 42 (hvilket jo gjorde at den krøb lidt op ved maven og ikke sad 100% perfekt - eller måske var det bare fordi jeg er et fjols til at binde de bånd ;) )

Der er 3 kjoler jeg med det samme kan sige, ikke lige er mig. Det er kjole 3 (kan ikke lide den skrå skæring), og så 4 og 5 (synes altså ikke så godt om flæserne). Kjole 2 er rigtig flot i overdelen og bestemt et godt bud. Kjole 1 er også smuk - og meget traditionel med de skrå draperinger og lidt perle på brystet. Kjole 6 kan jeg rigtig, rigtig godt lide fordi den er super enkel, men jeg mener at huske du jo godt kan lide pynt og perler??? Så måske ikke dit første valg?

Så er der tylkjolen, som jeg jo i hvert fald ved hvordan ser ud (og som jeg selv synes er rigtig, rigtig flot - selvom jeg jo ikke er en blonde/perle pige). Jeg tror at den også vil sidde perfekt på dig, når din krop mere bliver sig selv. Jeg synes dog at vi fik lavet de draperinger helt håbløst. De skal nok mere være som jeg har dem på mit billede herunder... Og med en flot satinblomst ved hver samlingspunkt er den ultimativ romantisk.

P4070686.JPG

Mit valg ville være tylkjolen fra mig eller kjole 2.

Fjernede lige dine stropper på billedet fra mig af :blush:

Stikan2a.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Ih, hvor ser du godt ud... Og så kun en måned efter at det lille pus kom til verden! :blush:

Jeg synes helt klart bedst om kjole nr. 2 fra Lilly og kjolen fra Miss Lena... Kjole nr 2 har nogle meget fine rene linier selvom den er fyldt med små feminine detaljer... :thumbsupsmileyanim: Men hold op hvor bliver tyldrømmen flot når det øverste lag draperes... Dér er virkelig mulighed for at lade sin personlighed skinne igennem.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er meget spændt på hvad det ender med... :cheerleader3:

0

Super flotte kjoler du har prøvet og sikken en figur du har... jeg håber også jeg kommer til at se så godt ud så kort tid efter en fødsel når den tid kommer :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan rigtig godt lide kjole nr. 6 - synes din krop er SKØN i den kjole :blush: og så kan jeg godt lide enkeltheden og elegance i den!

Jeg synes også at kjole nr. 2 er rigtig flot til dig! De to kjoler får klart min stemme! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Nr. 2 fra Lilly er også den der sad flottest på mig og jeg bedst kunne lide og der skal ingen tilretning til, så jeg kan sagtens vente nogle måneder med at købe den - hvis det skal være den.

Til den tid burde jeg også være skrumpet en del, så den jeg allerede har købt burde sidde bedre :blush:

Kan sige at den fra Lilly koster 3 gange så meget som den jeg har købt, og det spiller jo også ind. Det er jo 'bare' en kjole jeg skal have på i 4 timer, hvor pengene måske ville være bedre givet ud til flottere ringe som vi skal gå med resten af livet...

0

Hov!! Har glemt at lægge billeder ind af invitationerne!

Skulle heldigvis kun lave 6 stk så det tog kun ca. 7 timer (fordelt på 3 dage).

Synes selv de er blevet flotte, men det er svært at vise de rigtige farver på billeder.

Det er en trefløjet der er foldet sammen. Struktureret karton med sølv klistermærker.

Foldet sammen:

xdxu7l.jpg

Når man åbner:

2vj4if6.jpg

Øverst:

2vjwytw.jpg

Midt:

vskvlz.jpg

Nederst er to ark med hhv. informationer og program for dagen:

xfx0sk.jpg

Alle invitationerne har forskellige klistermærker :blush:

0

Det er da blevet vellykket med invitationerne. De er rimelig stilede og rummer både barnedåb og bryllup på en god måde :blush:

(Gisp løber selv en Lilly op i så meget, når man skal have skørt mm med? - men godt du har tid til at tænke over det i det mindste)

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

hej Stine

Hvordan har du det selv med kjolerne? for jeg må indrømme, at Lenas kjole er min favorit til dig. Synes du ser slank og gude smuk ud i den (ikke at du ikke gør det i de andre, men Lenakjolen har altså bare et eller andet)

Og hold da op nogle flotte invitationer du har fået lavet. :blush: til dig :-)

0

Ind til videre holde jeg mig til Miss_Lenas kjole men hvis jeg nu går hen og bliver træt af den inden oktober (hvor tit mon jeg kommer til at prøve den på når den skal hænge herhjemme? :blush:) så kan jeg købe den anden. Men lige nu vil jeg hellere at pengene går på dyrere ringe :thumbsupsmileyanim:

0

Hvilke ringe drømmer I om?

Man bliver aldrig træt af tyl - eller rettere jeg gør i hvart fald ikke. Har lige set mine bryllupsbilleder igen og er bare stadig glad for min kjole og looket. Selvom jeg da har tænkt på om jeg skulle have haft fascinator, havfruekjole, 50'erne stil eller noget af de andre smukke ting man ser herinde.

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Åh det er bare sjovt at prøve kjoler!!

Og hvor er du bare flot.

Personligt syntes jeg ikke, at nogen af lilly kjolerne kan hamle op med miss lenas kjole - den er virkelig smuk til dig!

Måske du skal få den ud af huset, så du ikke prøver den på for mange gange - selvom jeg nu er sikker på du vil føle dig smuk ligemeget om du prøver den 100 gange ;)

Og sikke fine indbydelser - jeg er bare lidt forvirret hvorfor er der lavet 2 forskellige slags invitationer??

0

Jeg synes kjole 2 er super-smuk! Men Miss-Lena kjolen klæder dig også godt, så hvis jeg var dig ville jeg holde mig til den, og så bruge de 7-8.000 Lilly-kjolen løber op i til ringe eller andet som du også selv er inde på.

Der findes så mange fantastiske kjoler, så det er nærmest umuligt kun at vælge en... Så har du det godt med den du allerede har (som jo er super-fin), så ville jeg holde mig til den :balloons:

0

Annonce ♥

Øv altså...

Min far er alkoholiker og har altid været det, men været super god til at skjule det, så det er faktisk kun min mor jeg der har vidst noget (min far har ikke selv 'vidst' det før for et par år siden).

Han har været så super dum at køre spritkørsel (det har jeg ikke tilgivet ham for - men han er jo min far......) og venter i øjeblikket på en dom.

Om det bliver bøde, fængsel eller afvænningsklinik ved jeg ikke (jeg har meget lidt kontakt til dem og fik først i sidste uge at vide at han havde kørt spritkørsel i december. Kommunikation er over mail og så mødes vi hver / hver anden måned med mine unger, men der snakker vi ikke om 'problemer' men kun snik-snak og hyggesnak).

Mine tanker går nu på hvad der sker til oktober? Er han mon i fængsel eller på afvænningsklinik? Eller sidder han skide fuld i morgenkåbe og fatter ikke hvad der sker omkring ham?

Han er IKKE velkommen hvis han ikke er ædru!!! Jeg vil ikke have ham til at tåge rundt og ødelægge min dag - så hellere undvære ham!

Men hvem skal så følge mig op af kirkegulvet?

Kristoffer på 9 skal være forlover, Pernille skal bære Frida og Linus og Xander er for små og generte (2 og 6 år). Jeg har ikke andre mænd i min side af familien (et par onkler men dem har jeg ikke haft kontakt til i over 10 år) så der kan jeg ikke finde en.

Jeg har tænkt at det så kan være min kærestes lillebror på 29. Han er en 'stor' mand på 2 meter og 150 kg (han er dørmand ;)) så der kan jeg få god støtte til mine vaklende ben :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber selvfølgelig at min far er ædru og har mulighed for at komme. Både fordi han jo er min far og jeg gerne vil have ham med, men også fordi jeg ikke har lyst til at 'den store hemmelighed' skal ud den dag.

Folk vil sikkert undre sig over hvor han er henne og spørge ind til det. Svigerfamilien kan jeg fortælle det inden, men bekendte, kærestens kolleger osv. er jo ikke nogen vi er så tætte på at det er sådan noget der lige bliver fortalt i kafferummet...

Håber dem der ikke ved det vil nøjes med at undre sig og ikke spørge ind til det den dag (men jeg vil nok frygte spørgsmålet så en sort skygge vil alligevel være der den dag...)

0

Hej Stine

Sikke nogle smukke kjoler!

Jeg må være ærlig og sige at jeg altså bedst kan li´kjole nr. 1 og den allerede købte tyl-kjole. Det er bare super smukke!

Ih, jeg glæder mig til det er min tur til at skulle ud og shoppe!

-Maria

0

Annonce ♥

Planen var at jeg skulle finde en masse ringe jeg godt kan lide og så skulle kæresten vælge uden jeg vidste hvilken det ville blive, så jeg først fik dem at se i kirken.

Men i går da jeg (igen, igen, igen) sad og så på ringe så han med. Og dem som jeg bedst kunne lide var også dem han bedst kunne lide, så nu synes han at vi bare skal bestille dem :cheerleader3:

Ved dog ikke om det er for tidligt - for tænk hvis jeg om en måned falder over nogle andre jeg bedre kan lide...

Og for de nysgerrige så er det disse :)

Hvidguld og 'bløde'.

0

Er begyndt at overveje at kæresten ikke skal have en morgengave men i stedet en 'aftengave'.

Vi har jo 5 børn i alt, så det er begrænset hvor meget kæreste-tid det bliver til i det daglige. De to største er hans og bor hos os hver anden uge. Den mellemste er min og bor hos os på nær hver anden weekend.

Så da vi kun havde dem havde vi hver anden weekend børnefri, men da kæresten også arbejder hver 3. weekend blev det mest til sofaafslapning hjemme.

Nu har vi også to fælles børn, så nu har vi ikke børnefri med mindre vi finder barnepige mv. og det er meget sjældent det sker (tror vi har haft en nat uden børn siden Linus blev født for over 2 år siden...)

Brylluppet er en helt almindelig søndag og ungerne skal i skole og dagpleje dagen efter, bortset fra Frida der til den tid kun er 6 mdr. Så planen er bare at vi skal holde reception til kl. 17, fotograferes og derefter ud og rydde op og gøre rent i forsamlingshuset og holde fri om mandagen (uden unger).

Men nu er jeg begyndt at tænke på at give ham en 'rigtig' bryllupsnat. Det kræver en del samarbejde fra en masse mennesker, men jeg kan da forsøge.

Planen vil så blive:

Finder to personer til at hjælpe til selve receptionen og oprydning / rengøring bagefter (tager max et par timer når de er to). Kæresten skal dog stadig tro at vi skal ud og rydde op efter fotograferingen.

Foto sammen med ungerne og svigermor som barnepige mens vi får taget parbilleder. Der er plads til hende i limousinen også :cheerleader3:

Limousinen kører så mig og min kæreste til et super, duper, lækkert hotel hvor vi nyder hinanden og evt. en god middag. Derefter en rigtig bryllupsnat på hotellet uden unger og hjem næste formiddag når vi vågner.

Svigermor kører så limousinen hjem til de to stores mor og læsser dem af. De skulle alligevel hjem til hende efter skole om mandagen, så det er kun en ekstra nat de får hos hende.

Derefter de tre små ud til min kærestes ex-svigerforældre (de to stores mormor og morfar) der er dem der oftest har passet dem og bor meget tæt på os / skole / dagpleje.

Der sover de tre små om natten og bliver så kørt i skole og dagpleje dagen efter og så bliver den lille passet hos dem til vi kommer hjem og henter hende.

Mens vi er til fotografering henter svigerfar alle ungernes ting de skal bruge og får læsset skolesagerne til de store af hos deres mor og tager div. overnatningsting, skoleting, DP-ting osv. med til ex-svigerne, så alt er klar til når ungerne kommer.

Det skal være en overraskelse for kæresten, og derfor skal ungerne ikke vide noget. Det bliver lidt spændende hvordan min knægt på 6 vil tage det, for han er ikke så meget for uforudsete ting, men han elsker at være ude hos ex-svigerne og blive forkælet, så jeg håber det går.

Og så som hun overhovedet vil passe lille Frida der til den tid nok ikke har været passet ude om natten før (men en gang skal jo være den første..).

0

Uha eBay er farlig...

Kom lige til at købe

- brudebadeænder (som vi skal have med på bryllupsrejse)

- en pelsstola

- tylcirkler

Mit postbud er glad for mig og vi ses et par gange om ugen - det er lige før det begynder at blive pinligt!

(har jo også købt ting på dealextreame, qxl, gul&gratis, coolshop osv. men det er ikke bryllupsrelateret)

0