Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for opmuntringen piger.... Jeg har det heldigvis nogenlunde i dag. Min hage er rød og hævet men gør kun ondt hvis jeg rører ved den... min rift på fingeren er noget øm, så jeg forsøger efter bedste evne at holde hånden i ro. Men tror at det er godt at jeg har sygemeldt mig i dag, så jeg kan hvile hånden/fingeren. Jeg har været nødt til at tage min forlovelsesring af fordi mine fingre på den skadede hånd er hævet noget op....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Øv øv!!! Cyklede hjem i øs regnvejr her til aften, da jeg fik fri fra arbejde. Havde lidt hovedpine + at det regnede ret kraftigt, så på vej hjem på cyklen kiggede jeg ned et kort øjeblik og da jeg kiggede op igen kort efter holdt der en bil parkeret i vejkanten som jeg cyklede ind i..... Så fik et ordentlig slag på hagen og en dyb rifte på knoen til højre ringfinger, som min tilkommende insisterede på at jeg skulle på skadestuen med... På skadestuen fik jeg renset min rift og fik efterfølgende sat nogle strips henover og lagt en forbinding som jeg så først må fjerne på lørdag :)

Øv hvor er jeg ked af det :cheerleader3:

3½ uge før DAGEN styrter jeg på min cykel.... :)

Håber bare at det hele når at hele op inden....

Fik at vide på skadestuen at jeg nok bliver ret øm i morgen, så bliver nok desværre nødt til sygemelde mig på arbejde i morgen :)

Eeeej Anita altså -HAHA- Det lyder godt nok rimelig voldsomt, din stakkel!! :ilovebryllupsklar: Men ja, heldigt at der så stadig er et par uger til dagen, så skal du nok nå at hele fint igen! Men virkelig øv da!!! :lol: Håber det snart bliver helt godt igen!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går havde min tilkommende parfumeprøver med hjem som Matas har lagt til side til os siden marts måned.... I får lige et par billeder

Først et billede af herre parfumeprøverne IMG_0044.jpg

IMG_0045.jpg

og et billede af dame parfumeprøverme

IMG_0048.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I sidste uge var Jesper omkring Falck efter lidt plastre til vores favorbags (han kommer jævnligt deroppe pga. sit arbejde)

Det var egentlig ikke meningen at vi skulle have haft plastre i, men vi regner med at bruge et af digtene til favorbags, og der passer plastrene jo godt ind ;) Og så er der plaster i tilfælde af vabler ;)

IMG_0049.jpg

Også skal der et par tandstikker i hver æske

IMG_0052.jpg

IMG_0051.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det ser godt ud med de parfume prøver, de der DKNY er bare mega gode - troede kun der var en grøn og en rød - hvad er den sidste? Er mest til den grønne.. :ilovebryllupsklar: GOD IDÉ med plaster!! ;)

Ja de er nemlig rigtig gode :cheerleader3: Den sidste er også en DKNY, men jeg kender den ikke.... Den der ligger mellem den grønne og den røde er den nye der kom her i foråret, den hedder Blossom og er også mega god :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke helt finde ud af hvilket armbånd jeg skal have på til brylluppet....Så vil gerne høre jeres mening....

Det øverste er et armbånd jeg har fået i dåbsgave af min onkel og tante, og så er der efterfølgende blevet bygget videre på det

Det nederste fik jeg af min kæreste i studentergave for 4 år siden...

(De øvrige smykker jeg skal have på er perler)

(Beklager den dårlige billedkvalitet)

post-39397-1279049634.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt finde ud af hvilket armbånd jeg skal have på til brylluppet....Så vil gerne høre jeres mening....

Det øverste er et armbånd jeg har fået i dåbsgave af min onkel og tante, og så er der efterfølgende blevet bygget videre på det

Det nederste fik jeg af min kæreste i studentergave for 4 år siden...

(De øvrige smykker jeg skal have på er perler)

(Beklager den dårlige billedkvalitet)

Tror jeg ville vælge det øverste, for det er rigtig sødt. Det kan jo også bruges som "det gamle" del, hvis du ikke allerede har det på plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Status på mit cykelstyrt er, at;

  • min venste pegefingerkno er noget øm, men heldigvis godt bundet ind, er spændt på at se hvordan den ser ud, når jeg skal have skiftet forbindingen i morgen (det ser noget voldsomt ud med forbindingen, men det er en støtte for min kno.)
  • hævelsen på min hage har fortaget sig en del, nu er jeg bare lidt lilla....
  • mine arm og ben føles som om de har været til den hårdeste omgang styrketræning :cheerleader3:
  • og så har jeg fået et flot blå mærke på bagsiden af højre lår + venstre knæ

Men hold da op hvor er jeg glad for at det ikke gik værre end det gjorde :ilovebryllupsklar:

Krydser fingre for at de blå mærker når at forsvinde inden jeg skal have taget boudoir-billeder om knap 2 uger.....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der svar fra Jespers faster og onkel - og som ventet var det et afbud....

Endelig - det var da på tide - men tror du det er fordi de er fornærmede så...?? :ilovebryllupsklar:

Lyder til at det går bedre med dig, håber da godt nok det meste er væk når du skal ha taget de billeder, og endnu vigtigere - på dagen!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så kom der svar fra Jespers faster og onkel - og som ventet var det et afbud....

Endelig - det var da på tide - men tror du det er fordi de er fornærmede så...?? :ilovebryllupsklar:

Lyder til at det går bedre med dig, håber da godt nok det meste er væk når du skal ha taget de billeder, og endnu vigtigere - på dagen!!!

Hmm det er svært at sige. Det var jo en ret pæn mail vi fik.... Men synes bare at det er for dårligt at man svarer 15 dage efter S.U.

Det gør det heldigvis ja :cheerleader3: Har lige fået skiftet forbinding, det var lidt gult så håber ikke at det er fordi at der er betændelse i, men det betyder det ikke nødvendigvis. Må fjerne det hele i morgen aften og så må vi jo se....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først stor :ilovebryllupsklar: . Hvor er det synd for dig med styrtet. Håber du heler hurtigt. Det gule behøver ikke være betændelse, det kan være fibrin, som kommer i forbindelse med sårheling. Skyl såret godt med rent vand, så skal det nok blive godt.

Skønne ting til jeres favourboxe. Må lige høre hvor i har fået fat i enkelt indpakkede tandstikker. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder...

Jeg hælder mest til nr. 2 armbånd. Det ser så elegant ud, og så synes jeg godt om tanken, at du har fået det af din tilkommende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der svar fra Jespers faster og onkel - og som ventet var det et afbud....

Endelig - det var da på tide - men tror du det er fordi de er fornærmede så...?? :cheerleader3:

Lyder til at det går bedre med dig, håber da godt nok det meste er væk når du skal ha taget de billeder, og endnu vigtigere - på dagen!!!

Hmm det er svært at sige. Det var jo en ret pæn mail vi fik.... Men synes bare at det er for dårligt at man svarer 15 dage efter S.U.

Det gør det heldigvis ja :) Har lige fået skiftet forbinding, det var lidt gult så håber ikke at det er fordi at der er betændelse i, men det betyder det ikke nødvendigvis. Må fjerne det hele i morgen aften og så må vi jo se....

Ja det er da mega meget for dårligt!! :)

Åh nu kan jeg huske det - synes nok der var noget mere jeg ville svare på før :) Jeg hælder mest til det første armbånd, synes det er en meget sød historie med at du fik det til din dåb og sådan - måske er det også fordi jeg selv havde et lignende på, som engang var min mors, senere mit som lille og til min konfirmation havde min mor så fået sat ledene over på et nyt armbånd så jeg kunne passe det igen... :ilovebryllupsklar: Men skal du have noget på den anden arm..? Jeg havde et armbånd på begge arme - indtil det ene gik i stykker :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Først stor :ilovebryllupsklar: . Hvor er det synd for dig med styrtet. Håber du heler hurtigt. Det gule behøver ikke være betændelse, det kan være fibrin, som kommer i forbindelse med sårheling. Skyl såret godt med rent vand, så skal det nok blive godt.

Skønne ting til jeres favourboxe. Må lige høre hvor i har fået fat i enkelt indpakkede tandstikker. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder...

Hihi... jah... dem er jeg vist kommet til at tyvstjæle i samarbejde med mine klassekammerater fra seminariet, da jeg var på en græsk restaurant at spise for en måned siden :cheerleader3: men det var ikke meningen at jeg skulle have haft så mange.... men nu er der 2 til hver gæst

Jeg hælder mest til nr. 2 armbånd. Det ser så elegant ud, og så synes jeg godt om tanken, at du har fået det af din tilkommende.

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så kom der svar fra Jespers faster og onkel - og som ventet var det et afbud....

Endelig - det var da på tide - men tror du det er fordi de er fornærmede så...?? :cheerleader3:

Lyder til at det går bedre med dig, håber da godt nok det meste er væk når du skal ha taget de billeder, og endnu vigtigere - på dagen!!!

Hmm det er svært at sige. Det var jo en ret pæn mail vi fik.... Men synes bare at det er for dårligt at man svarer 15 dage efter S.U.

Det gør det heldigvis ja :) Har lige fået skiftet forbinding, det var lidt gult så håber ikke at det er fordi at der er betændelse i, men det betyder det ikke nødvendigvis. Må fjerne det hele i morgen aften og så må vi jo se....

Ja det er da mega meget for dårligt!! :)

Åh nu kan jeg huske det - synes nok der var noget mere jeg ville svare på før :) Jeg hælder mest til det første armbånd, synes det er en meget sød historie med at du fik det til din dåb og sådan - måske er det også fordi jeg selv havde et lignende på, som engang var min mors, senere mit som lille og til min konfirmation havde min mor så fået sat ledene over på et nyt armbånd så jeg kunne passe det igen... :ilovebryllupsklar: Men skal du have noget på den anden arm..? Jeg havde et armbånd på begge arme - indtil det ene gik i stykker :/

Nej det var ikke planen... Jeg kan selvfølgelig have et på hver arm..... hmmmm.... skal jo ikke have ur på....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På søndag skal vi til grænsen med mine forældre efter drikkevarer til brylluppet. Indkøbslisten ser indtil videre sådan ud;

Rødvin (7 kasser)

Dessert vin (8 flasker?)

Verdi (2 kasser)

Øl (9 kasser )

Sodavand (9-12)

Rekorderlig/Sommersby (3 kasser)

Gajol 1 flaske

Cognac?

Vodka 2-3 flasker

Whiskey 1 flaske

Bailey 1 flaske

Cognac til Lars + Sune (Takkegaver)

Synes simpelthen at det er så svært at vurdere hvor meget der bliver drukket til sådan en fest....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm.... :denmarkflag: Har lige haft en underlig telefonsamtale med min mor, der starter med at hun sms'er for at høre efter hvornår det er vi skal ned til den næste kjoletilretning.... Efterfølgende skriver hun for at høre efter om jeg skal arbejde d. 31. juli.... hvorefter jeg ringer hende op og siger at jeg har fri den dag, og hun spørger efter om jeg vil hjælpe hende den lørdag formiddag, men hn vil ikke rigtig fortælle med hvad, men spørger også efter om jeg har mulighed for at komme hjem at sove og at hun nok skal hente mig fra arbejde (der er 35 km fra hvor vi bor til hvor mine forældre bor) det ender så med at hun siger at hun har fået mulighed for at komme op og se kirken lørdag formiddag, men synes måske at det er en lidt tam forklaring? :thumbsupsmileyanim: Vi er egentlig inviteret til fødselsdag to gange den dag - hos min søsters søn og hos min svogers søn, men det kan familien jo sagtens lave om..... Ej nu ved jeg ikke om jeg overanalyserer på noget som slet ikke bliver til noget..... Hmmmm.....

Men tænker at der er stor sandsynlighed for PA der, hvis der overhovedet bliver nogen......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer