Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv øv!!!! :) Min smukke forlovelsesring gik i stykker i morges da jeg skulle lukke mit skab på arbejde og ringen hang fast i låsen :blink:

Så nu skal jeg have den til reparation hos Mørup i Randers storcenter, men kan først komme ud med den på onsdag, da jeg er booket op både mandag og tirsdag pga. bryllupsforberedelser og arbejde... Så krydser stærkt fingre for at de kan lave den og at den kan laves inden d. 7 august!!!! :)

Tog lige et hurtigt billede af ringen efter at skaden var sket

Billede0000.jpg

0

Ej, hvor uheldigt!! Jeg krydser fingre! Hvis de har eget værksted burde det være muligt, men er bange for det kan komme til at knibe, hvis de skal sende den et andet sted hen for at blive fikset :)

Jeg ville nok spørge dem INDEN jeg afleverede den, om de kunne garantere at det er færdig til 7. august og hvis ikke de kan love det, så finde et andet sted...

0

Annonce ♥

Ej hvor træls!!!!

Jeg håber de får den lavet i tide... Heldigvis er det værste ferieræs overstået, så måske er du heldig? Men det er måske også et spørgsmål om hvor stor skaden er...?

Håber det bedste og krydser arme og ben!

0

Det er da godt nok rigtig øv med din svigermor :) Håber snart hun får det bedre og at I har hende i lang tid endnu!!! :)

Ja det er rigtig træls :) Hun selv tager det nu meget stille og roligt....

Det er da lidt utroligt.. Men sådan er det nok tit tror jeg.

EEEEJ sikke noget med din forlovelsesring, hvor super mega uheldigt!!! :blink: Håber den kan ordnes!!!

0

Annonce ♥

Så er det lige om snart at jeg kærer til Lystrup for at få taget boudoirbilleder til min tilkommendes morgengave.... Jeg er noget spændt på hvordan det kommer til at forløbe.... Oh håber så at jeg bagefter får tid til at køre omkring en guldsmed med min forlovelsesring, inden at jeg skal på arbejde kl. 15.30.... Det er godt nok helt underlig ikke at have den siddende på fingeren.....

0

Så er det lige om snart at jeg kærer til Lystrup for at få taget boudoirbilleder til min tilkommendes morgengave.... Jeg er noget spændt på hvordan det kommer til at forløbe.... Oh håber så at jeg bagefter får tid til at køre omkring en guldsmed med min forlovelsesring, inden at jeg skal på arbejde kl. 15.30.... Det er godt nok helt underlig ikke at have den siddende på fingeren.....

UH spændende!!!! Glæder mig til at høre om oplevelsen!!! :D

0

Annonce ♥

Boudoir fotoshoot var noget af en oplevelse :) Kan klart anbefales! Blev meget overrasket over at det var så let at overskride mine egne grænser.... Fik at vide at jeg var god til at posere, så nu venter jeg bare i spænding på at se det færdige resultat :)

0

Boudoir fotoshoot var noget af en oplevelse :) Kan klart anbefales! Blev meget overrasket over at det var så let at overskride mine egne grænser.... Fik at vide at jeg var god til at posere, så nu venter jeg bare i spænding på at se det færdige resultat :blink:

Weeeee du kan godt glæde dig, de plejer at kunne trylle med billederne!!! :)

0

Boudoir fotoshoot var noget af en oplevelse :) Kan klart anbefales! Blev meget overrasket over at det var så let at overskride mine egne grænser.... Fik at vide at jeg var god til at posere, så nu venter jeg bare i spænding på at se det færdige resultat :)

det var godt, at det var en god oplevelse :-) var det hos Tosafoto, du fik dem taget?

0

det var godt, at det var en god oplevelse :-) var det hos Tosafoto, du fik dem taget?

Ja det var det :blink: Sanne er super dygtig og fuldt ud professionel, og man føler sig godt tilpas under fotograferingen....

0

Annonce ♥

Boudoir fotoshoot var noget af en oplevelse :) Kan klart anbefales! Blev meget overrasket over at det var så let at overskride mine egne grænser.... Fik at vide at jeg var god til at posere, så nu venter jeg bare i spænding på at se det færdige resultat :blink:

Det lyder bare rigtig godt! Hvor lang tid tog det så, og hvornår får du billederne?? :)

0

Det lyder bare rigtig godt! Hvor lang tid tog det så, og hvornår får du billederne?? :)

Jamen jeg var dernede kl. 10.30 og så tog det fem kvarter at få sat hår og få lagt makeup så kl. 11.45 var vi klar til fotoshoot :( og så var jeg ellers færdig kl. 13.15... så det var rigtig fint.... Jamen Sanne sender en mail til mig på torsdag med en kode og så kan jeg logge ind på deres hjemmeside og se mine billeder og vælge dem som det skal være.... Glæder mig helt vildt til at se dem :)

0

Opdatering på min forlovelsesring......

Jeg var hos Mørup i Randers storcenter i dag, for at få lavet min ring, men den skulle indsendes til reperation... Først ringede ekspeditricen til dem der har produceret min forlovelsesring - men de havde ferielukket :) Efterfølgende ringede hun til en anden smykkedesignervirksomhed, som afviste at tage imod den da det ikke var dem der havde produceret ringen.... Heldigvis ville det tredje sted godt forsøge at lave den som hastesag, idet der normalt er tre ugers reperationstid...... Så nu krydser jeg stærkt fingre for at den når at blive færdig til DAGEN!!!!

0