Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Øv der er ikke kommet nogen mail fra TOSA foto :pokey: men den kan måske nå at komme endnu.....

ØØØØV kom nu kom nu kom nuuu :cheerleader3: Kan godt forstå du er utålmodig!!! Men kan du godt komme til at kigge dem uden manden ser dem??

Ja det kan jeg godt, vi har jo hver vores computer :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv der er ikke kommet nogen mail fra TOSA foto :pokey: men den kan måske nå at komme endnu.....

ØØØØV kom nu kom nu kom nuuu :griner:- Kan godt forstå du er utålmodig!!! Men kan du godt komme til at kigge dem uden manden ser dem??

Ja det kan jeg godt, vi har jo hver vores computer :pokey:

Nåå ja, men kunne godt være han var sådan en, der kigger lidt over skulderen ind imellem :cheerleader3: Stadig intet...????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Øv der er ikke kommet nogen mail fra TOSA foto :pokey: men den kan måske nå at komme endnu.....

ØØØØV kom nu kom nu kom nuuu :griner:- Kan godt forstå du er utålmodig!!! Men kan du godt komme til at kigge dem uden manden ser dem??

Ja det kan jeg godt, vi har jo hver vores computer :pokey:

Nåå ja, men kunne godt være han var sådan en, der kigger lidt over skulderen ind imellem :cheerleader3: Stadig intet...????

Nej der er stadigvæk ikke kommet nogen mail fra dem...... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv!!! Jeg er blevet forkølet en uge før brylluppet :cheerleader3:

Jeg har ellers ikke været forkølet i siden december 2010, selvom jeg plejer at være forkølet konstant i hele vinterhalvåret, men jeg startede jo i fitnesscenter i januar, så tror måske at det har haft positiv effekt på mit immunforsvar....

Nu frygter jeg bare at jeg ikke slipper af med min forkølelse inden brylluppet, da sådan omgang ofte tager mig en god måneds tid at komme over....

Min sommerferie ville ellers starte i aften kl. 20.30, men da jeg skulle stå i brødudsalget i Føtex, har jeg meldt mig syg, da jeg synes det er meget uhygiejnisk, at jeg går rundt og hoster og nyser blandt alt brødet..... Så man kan vel sige at min ferie ufrivilligt er blevet forlænget med en dag....

Så modtager gerne nogle gode råd til, hvordan jeg hurtigt kommer ovenpå forkølelsen igen.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får I så en lille smagsprøve (i dårlig kvalitet, taget med mobilkamera af billeder på computeren) på de billeder jeg lige har bestil, som jeg satser på at få i digital udgave en gang i næste uge, så skal I også nok få nogle af dem at se....

Billede0005.jpg

Billede0004.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her får I så en lille smagsprøve (i dårlig kvalitet, taget med mobilkamera af billeder på computeren) på de billeder jeg lige har bestil, som jeg satser på at få i digital udgave en gang i næste uge, så skal I også nok få nogle af dem at se....

Billede0005.jpg

Billede0004.jpg

hold op hvor er de gode!! Glæder mig til at se flere!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flotte billeder du har fået taget!!! Dem skal han nok blive rigtig, rigtig glad for!! :cheerleader3:

Åh det er da godt nok super træls med den forkølelse, håber virkelig, virkelig du når at komme over det inden næste lørdag!!! Hmm gode råd.. Masser af kamille te, strepsils, pak dig godt ind og sved det ud.. Jeg ved det ikke.. Et varmt karbad, hvis du har mulighed for det.. Krydser fingre for at du får det bedre!! Er det egéntlig Føtex på Mariagervej du er?? Var lige derinde idag :pokey: Efter vi havde sat Nikolaj på bussen... :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super flotte billeder du har fået taget!!! Dem skal han nok blive rigtig, rigtig glad for!! :cheerleader3:

Åh det er da godt nok super træls med den forkølelse, håber virkelig, virkelig du når at komme over det inden næste lørdag!!! Hmm gode råd.. Masser af kamille te, strepsils, pak dig godt ind og sved det ud.. Jeg ved det ikke.. Et varmt karbad, hvis du har mulighed for det.. Krydser fingre for at du får det bedre!! Er det egéntlig Føtex på Mariagervej du er?? Var lige derinde idag :pokey: Efter vi havde sat Nikolaj på bussen... :griner:-

Ja det er Føtex Mariagervej jeg arbejder i... Skulle også have været på arbejde i dag 14-20.30 i bagerafdelingen, men meldte mig syg, da jeg ikke synes at det ville særlig hygiejnisk af mig at stå og sælge brød samtidig med, at jeg hoster og nyser..... Skulle han på bussen i Randers? Det må have været hårdt at sige farvel og vide at man ikke ser ham igen før end til november :shooter:

Ja jeg håber da at han bliver glad for dem :pokey: Synes selv at de er blevet ret gode :)

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flotte billeder du har fået taget!!! Dem skal han nok blive rigtig, rigtig glad for!! :cheerleader3:

Åh det er da godt nok super træls med den forkølelse, håber virkelig, virkelig du når at komme over det inden næste lørdag!!! Hmm gode råd.. Masser af kamille te, strepsils, pak dig godt ind og sved det ud.. Jeg ved det ikke.. Et varmt karbad, hvis du har mulighed for det.. Krydser fingre for at du får det bedre!! Er det egéntlig Føtex på Mariagervej du er?? Var lige derinde idag :pokey: Efter vi havde sat Nikolaj på bussen... :pokey:

Ja det er Føtex Mariagervej jeg arbejder i... Skulle også have været på arbejde i dag 14-20.30 i bagerafdelingen, men meldte mig syg, da jeg ikke synes at det ville særlig hygiejnisk af mig at stå og sælge brød samtidig med, at jeg hoster og nyser..... Skulle han på bussen i Randers? Det må have været hårdt at sige farvel og vide at man ikke ser ham igen før end til november :)

Ja jeg håber da at han bliver glad for dem :) Synes selv at de er blevet ret gode :shooter:

Mente jeg nok - men var allerede ved middagstid vi var der... Ja der kørte sådan en opsamlingsbus som startede i Aalborg, så... Det var sindssygt hårdt - 111 dage er der til vi ses igen.... :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super flotte billeder du har fået taget!!! Dem skal han nok blive rigtig, rigtig glad for!! :cheerleader3:

Åh det er da godt nok super træls med den forkølelse, håber virkelig, virkelig du når at komme over det inden næste lørdag!!! Hmm gode råd.. Masser af kamille te, strepsils, pak dig godt ind og sved det ud.. Jeg ved det ikke.. Et varmt karbad, hvis du har mulighed for det.. Krydser fingre for at du får det bedre!! Er det egéntlig Føtex på Mariagervej du er?? Var lige derinde idag :pokey: Efter vi havde sat Nikolaj på bussen... :pokey:

Ja det er Føtex Mariagervej jeg arbejder i... Skulle også have været på arbejde i dag 14-20.30 i bagerafdelingen, men meldte mig syg, da jeg ikke synes at det ville særlig hygiejnisk af mig at stå og sælge brød samtidig med, at jeg hoster og nyser..... Skulle han på bussen i Randers? Det må have været hårdt at sige farvel og vide at man ikke ser ham igen før end til november :cheerleader3:

Ja jeg håber da at han bliver glad for dem :) Synes selv at de er blevet ret gode :shooter:

Mente jeg nok - men var allerede ved middagstid vi var der... Ja der kørte sådan en opsamlingsbus som startede i Aalborg, så... Det var sindssygt hårdt - 111 dage er der til vi ses igen.... :griner:-

Åh det er godt nok også lang tid.... Men lidt i stil med det din mor vist sagde til jer i starten da Nikojal rejste til Bornholm, så vil jeg lyde lidt gammelklog og sige, at den tid i ikke er sammen i styrker jeres forhold og gør jeres reelle tid sammen så meget mere dyrebar.... Og så vil jeg da lige sige, at du til hver en tid er velkommen i Randers :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I morgen er det så meningen at min mor og jeg skal op og se kirken..... Ved ikke helt hvad min mor vil deroppe for jeg ved udemærket godt hvordan kirken ser ud.... :cheerleader3: men jeg følger da gladeligt med.....

Tror desværre ikke at det bliver til nogen PA for os :griner:-

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har i dag rykket for det sidste afventende svar - synes jeg godt at jeg kunn tillade mig med KUN 8 dage til DAGEN! Og som ventet var det et afbud :pokey: Men det er der jo ikke noget at gøre ved, vores bryllup bliver forhåbentlig lige godt af den grund :griner:-

Uh hvor er det vildt - Om 1 time er der kun 1 uge til vores brylllupsdag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til aften har jeg været i gang med at lave min tale klar i brylluppet. Dvs. at jeg har lavet ca. 20 str. A6 kort med talen med STOR skrift på, så jeg har noget at støtte mig til hvis jeg taber tråden....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønne billeder, Anita! Elegant og lækker stil og stemning! :cheerleader3:

Øv da også med forkølelsen :pokey: Jeg tror nu på, at du nok skal blive klar til din store dag OM KUN 1 UGE! :griner:-

Hvor er det altså spændende, at det er så snart... jeg får også lidt kriller i maven... Og så krydser vi fingre for, at vejret når at blive lidt bedre igen over den næste uges tid!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HOLD DA OP nogle rigtig lækre billeder. Hvor er du smuk! :cheerleader3::griner:-

Mht forkølelsen... Drik masser af væske (vand) og lav et dampbad til ansigtet med pebermyntedråber i (husk at lukke øjnene- det svier) Ellers slap af og få sovet tilstrækkeligt.

Ej hvor er det øv med polterabend, har du ikke en veninde, som kunne have arrangeret noget?

Hvad ville din mor ved kirken?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh det er godt nok også lang tid.... Men lidt i stil med det din mor vist sagde til jer i starten da Nikojal rejste til Bornholm, så vil jeg lyde lidt gammelklog og sige, at den tid i ikke er sammen i styrker jeres forhold og gør jeres reelle tid sammen så meget mere dyrebar.... Og så vil jeg da lige sige, at du til hver en tid er velkommen i Randers :)

Ja det gør det også, men er stadig træls - har også sagt at jeg helst ser at det her er sidste gang han skal afsted! Mange tak!! :)

I morgen er det så meningen at min mor og jeg skal op og se kirken..... Ved ikke helt hvad min mor vil deroppe for jeg ved udemærket godt hvordan kirken ser ud.... :) men jeg følger da gladeligt med.....

Tror desværre ikke at det bliver til nogen PA for os :boohoo:

:fløjt: :rolleyes: :smolf: :grin2: :toot::tunge:(y)GP ;) :heart::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer