marielp

terrierplaynet

38 posts in this topic

Annonce ♥

Ved nogen af jer erfarne Terrier Playnet-købere om man kan vælge hæltype? Jeg ved, at man kan vælge højde, men hvad med typen?

Eksempel:

Jeg kan godt lide denne type hæl:

post-39073-1263056268.jpg

Jeg er ikke så vild med denne type:

post-39073-1263056253.jpg

Præcis denne sko i dette design og farve kan jeg dog kun se med denne type hæl... Selv om det ligner, at det er samme design...

Kan det i øvrigt passe, at de skifter en del i deres udvalg? I går (fredag den 8.1) syntes jeg nemlig, at jeg fandt nogle blå/mørkeblå, men det er væk i dag (lørdag den 9.1)?

Edited by Melin79
0

Hjælp mig lige vi er nogle veninder der gerne vil bestille sko derfra da vi tænker man så måske kunne spare penge på fragt, men kan man det når vi ikke brugher samme størrelse og er det begrænset hvor mange sko man kan bestille pr ordre?

;) :thumbsupsmileyanim::)

0

Annonce ♥

Ved nogen af jer erfarne Terrier Playnet-købere om man kan vælge hæltype? Jeg ved, at man kan vælge højde, men hvad med typen?

Eksempel:

Præcis denne sko i dette design og farve kan jeg dog kun se med denne type hæl... Selv om det ligner, at det er samme design...

Kan det i øvrigt passe, at de skifter en del i deres udvalg? I går (fredag den 8.1) syntes jeg nemlig, at jeg fandt nogle blå/mørkeblå, men det er væk i dag (lørdag den 9.1)?

Hvis du under det lille billede klikker på, at du gerne vil se yderligere informationer, kan du i bunden se de forskellige hæltyper, som du selv kan vælge :thumbsupsmileyanim:

0

Hjælp mig lige vi er nogle veninder der gerne vil bestille sko derfra da vi tænker man så måske kunne spare penge på fragt, men kan man det når vi ikke brugher samme størrelse og er det begrænset hvor mange sko man kan bestille pr ordre?

;) :thumbsupsmileyanim::)

Der er ikke den store ide i at bestille mange par samtidig, da de ligger 8 pund til prisen prisen for hvert par. Dette dækker så fragten. Den eneste fordel er hvis de bliver taget i tolden, for så er I flere om at dække told-gebyret på omkring 180 kr.

Du vælger størrelsen for hver sko, så I kan sagtens bestille en 38 i den ene sko og 39 i den anden.

Har forresten lige bestilt 3 par - glæder mig til at få dem!

0

Eksempel:

Hvis du under det lille billede klikker på, at du gerne vil se yderligere informationer, kan du i bunden se de forskellige hæltyper, som du selv kan vælge :)

Takker :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

;) :):thumbsupsmileyanim:

Der er ikke den store ide i at bestille mange par samtidig, da de ligger 8 pund til prisen prisen for hvert par. Dette dækker så fragten. Den eneste fordel er hvis de bliver taget i tolden, for så er I flere om at dække told-gebyret på omkring 180 kr.

Du vælger størrelsen for hver sko, så I kan sagtens bestille en 38 i den ene sko og 39 i den anden.

Har forresten lige bestilt 3 par - glæder mig til at få dem!

Okey mange tak så må jeg høre hvad de andre siger men tak for hjælpen.

Håber du bliver glad for dine sko jeg har fået mine bruddesko derfra og de er så flotte :thumbsupsmileyanim:

0

Hvad gør I andre med jeres og sålerne? Får I sat en ekstra-sål på bagefter, da jeg kan forstå, at skoene kommer med en speciel type sål, fordi det er dansesko? Kan de såler der er på tåle, at man bruger dem udenfor?

Edited by Melin79
0

Så bestilte jeg også sko fra Terrier Playnet!!!

Her er de:

post-39073-1263541574.jpg

post-39073-1263541582.jpg

Håber bare ikke, at de er for smalle (det overvejede smarte mig jo først, da jeg havde bestilt dem!), for de ser så flotte ud!!!

Hvor er de fine :biggrin:

Har selv et par sko derfra, vil sige de ikke er super bredde, mine var i hvert tilfælde smallere end min for, men mærkede ikke jeg havde dem på og havde ingen vabler eller bare så meget som starten på en vabel efter jeg havde haft dem på i 14 timer uden at gå dem til :)

0

Annonce ♥

Så bestilte jeg også sko fra Terrier Playnet!!!

Her er de:

post-39073-1263541574.jpg

post-39073-1263541582.jpg

Håber bare ikke, at de er for smalle (det overvejede smarte mig jo først, da jeg havde bestilt dem!), for de ser så flotte ud!!!

Hvor er de fine :biggrin:

Har selv et par sko derfra, vil sige de ikke er super bredde, mine var i hvert tilfælde smallere end min for, men mærkede ikke jeg havde dem på og havde ingen vabler eller bare så meget som starten på en vabel efter jeg havde haft dem på i 14 timer uden at gå dem til :)

Havde du fået forstærket sålen, eller??

0