Sign in to follow this  
Followers 0
Guest 10juli10

Hvad kan du anbefale som bryllupsparfume?

9 posts in this topic

Jeg bruger... Ja, intet til hverdagen eller jo, lidt Tromborgs rosevand.

Hvad bruger du?

0

Annonce ♥

Du kan finde et emne med hvad de forskellige bruger nede i SMART I EN FART :cheerleader3:

0

Men jeg vil alligevel gerne svare dig:-)

Synes det kommer lidt an på hvilken årstid det er....

Om sommeren er jeg helt vild med Cliniques "Happy",

clinique-HAPPY.jpg

og til de lidt mørkere tider er Chanels "Chance"

favoritten

CHANEL-CHANGE-100-ml-EDT__21850824_0.jpg

Der var i hvert fald en lille smule inspiration

Hilsen Louise

0

Hejsa.

Jeg arbejder til dagligt med pafumer, og mit bedste råd er, at prøve lidt forskelligt -og prøv dem på, det er vigtigt at duften passer til dig.

Jeg vil gerne komme med et par forslag:

Dolce&Gabbana Rose the one. Den er super feminin, med en romantisk duft af roser. Det er en meget varm duft, så det skal man selvfølgelig være til..

Marc Jacobs Daisy er også et rigtig godt bud, det er en frisk blomsterduft, men unik.

Ellers synes jeg også Chanel Chance er et super godt foreslag

Et andet råd er, at købe body lotion fra duftserien. Det vil få din duft til at holde længerer

Håber du finder en lækker duft til din specielle dag.

Mvh Anette

0

Annonce ♥

jeg har købt marc jacobs daisy til vores store dag, men jeg har det også med parfumer som andre piger har det med sko.

0

jeg havde Marc Jacobs Daisy på til vores bryllup, synes den er rigtig god. Men et godt råd er at tage ind i forskellige parfumeforretninger ala matas og duft til så mange som muligt, og find en duft du synes om. Vil også råde dig til at købe edi parfume frem for toilette, da parfumen holder duften længere tid end toiletten.

0

Det lyder som gode forslag I kom med. Men har det svært med parfumer. Selv om folk siger at det er frisk, ikke tung eller lign. Så synes jeg bare ikke at det lugter godt på mig. Det er derfor jeg bruger rosevand - det kan jeg holde ud. Jeg er ellers ikke sart, men de fleste parfumer på min hud lugter .... Ja, ikke så godt som forventet. Jeg har en varm hud, sommer og vinter. Det er kun ved minusgrader jeg bruger vanter. Sveder for et godt ord eller næsten. Min sved lugter ikke, men jeg absorberer parfumer. Altså kort og godt, de bider ikke på mig.

Men så må jeg tage min kommende mand ind i Salling/Magasin, prøvesprøjte og lade ham snuse til mig og vælge den der passer mig bedst.

0

Synes klart at MAC's guldparfume er god, Hypnose senses fra Lancose og Fantasy fra Britney Spears.. de dufter fint og sødt ;)

0

Annonce ♥

Jeg overvejer nok Noa, den har en dejlig duft og holder længe.

Har du prøvet at sprøjte lidt parfume i håret, kender nogle der gør det, fordi de ikke vil bruge det på huden.

0