Sign in to follow this  
Followers 0
masen1985

fest på hotel svendborg

12 posts in this topic

hej...

mig og min kæreste skal giftes i 2011 og snakker lidt frem og tilbage ang hvor vi skal holde festen henne...jeg har fået en brochure nede fra hotel svendborg,men han havde hørt at der skulle være kedeligt og trist dernede...så ville faktisk bare hører om der er nogen som har holdt fest dernede før eller har været til fest dernede og hvad i synes om det...

på forhånd tak

hilsen mig

0

Annonce ♥

hej...

mig og min kæreste skal giftes i 2011 og snakker lidt frem og tilbage ang hvor vi skal holde festen henne...jeg har fået en brochure nede fra hotel svendborg,men han havde hørt at der skulle være kedeligt og trist dernede...så ville faktisk bare hører om der er nogen som har holdt fest dernede før eller har været til fest dernede og hvad i synes om det...

på forhånd tak

hilsen mig

Hotel Svendborg er skam et dejligt sted.. og var også et af de steder der var med i vores overvejelser...

De er super søde, laver god mad og har nogle lækre værelser.

Det er jo bestemt ikke mere kedeligt end man gør det til? :)

0

Annonce ♥

vi bor på langeland,men skal giftes oppe ved ringe,fordi jeg er døbt og konfirmeret i den kirke..og så for at tænke på begge familier,vil vi gerne ned omkring svendborg,havde også tænkt på forsamlingshuse,men synes det er svært at finde ud af hvad der helt præcis er i området...for min plan var lidt vi skulle ud til vandet og have taget billeder..

0

vi bor på langeland,men skal giftes oppe ved ringe,fordi jeg er døbt og konfirmeret i den kirke..og så for at tænke på begge familier,vil vi gerne ned omkring svendborg,havde også tænkt på forsamlingshuse,men synes det er svært at finde ud af hvad der helt præcis er i området...for min plan var lidt vi skulle ud til vandet og have taget billeder..

UHhh tænke tænke...

Der er: (Nu Nævner jeg i flæng dem/de steder jeg kan komme i tanke om)

Johans Landkøkken

Broholm Gods, i Gudme (vi fik taget billeder omme i haven - LOVE IT)

Mosegården (Nååå nej de er desværre gået i betalings standsning :) )

Hotel Svendborg

Majorgården, i Oure

Hotel Christiansminde, ligger helt nede ved vandet

Restaurant Pakhuskælderen i Lundeborg (det er jo ved vandet - der er super smukt)

Hotel Troense, på Tåsinge

Øhmmm vender lige tilbage i morgen, når hovedet vågner igen ;)

0

Annonce ♥

min far og stedmor holdt deres bryllupsfest på Hotel Svendborg - skøøøøøøøønt sted....

Pakhusgaarden i Lundeborg (som misspuzzycatz nævner) er blevet et super skønt sted efter Bo Bech havde fat i dem i tv-programmet "Med kniven for struben".... før det var der intet at anbefale ved dem, men nu.... :) SKØØØØØØØØØØØNT!!!!!!

0

Min svoger og svigerinde holdt deres bryllupsfest på Hotel Christiansminde - supergod service og god mad. Deres champagnebuffet er lækker. Deres receptionist var babyvagt, og passede på min søn (som sov) mens vi var inde for at spise. Hun hentede os da han var vågen og sulten. Selv om jeg havde babyalarm med. Rigtig søde mennesker.

Men de synes ikke at deres "suite" som de overnattede på var særlig brudepar-venlig. Lignede bare et familierum med 70erne møbler. Men smukt udsigt.

Har spist som alm gæst på Hotel Svendborg, rigtig hyggelig atmosfære og god mad.

0

min far og stedmor holdt deres bryllupsfest på Hotel Svendborg - skøøøøøøøønt sted....

Pakhusgaarden i Lundeborg (som misspuzzycatz nævner) er blevet et super skønt sted efter Bo Bech havde fat i dem i tv-programmet "Med kniven for struben".... før det var der intet at anbefale ved dem, men nu.... :) SKØØØØØØØØØØØNT!!!!!!

Det hedder ikke Pakhusgaarden mere men Parkhuskælderen. Det lykkede efteråret 2008 mener jeg - og blev vha de lokale stablet på benene igen :)

Jeg syntes nu de laver lækker mad..

0

Det hedder ikke Pakhusgaarden mere men Parkhuskælderen. Det lykkede efteråret 2008 mener jeg - og blev vha de lokale stablet på benene igen :)

Jeg syntes nu de laver lækker mad..

nå ja men jeg kender det nu stadig som pakhusgaarden... det vil det altid hedde for mig... sorry... pakhuskælderen er for mig en restaurant i Nyhavn, kbh...

Troede faktisk stadig det var de samme ejere under anden administration, men der blev jeg klogere...

Edited by minimize-me
0

Annonce ♥