PiaK

Bryllupshjemmeside!

8 indlæg i dette emne

Nu har jeg gået et stykke tid og leget med tanken om at lave en bryllupshjemmeside, men jeg blev sq* lidt skuffet over 123hjemmeside's "gratis annonce" som jo kun er "gratis i en måned annonce". Derudover synes jeg også den er lidt for kedelig og letgenkendelig/svær at gøre personlig... (giver det mening?)

Er der nogen af jer der har nogle erfaringer med andre (gratis?) hjemmesider som I kan anbefale?

Og hvor lang tid brugte I på at lave dem?

Og kan man selv bestemme om de skal poppe op i f.eks. Google hvis der søges på vores navne?

På forhånd tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt www.bricksite.com.

Det er kun mig, der har mingeleret rundt med siden og jeg synes det har været supernemt at arbejde med. Det er 100% gratis (dvs, det koster, hvis man vil indsætte ekstra ting - fx flot stor overskrift, egne baggrunde og sådan) og du kan selv bestemme, om den skal kunne googles (meta'er) eller ej.

Der er udførlige hjælpevejledninger, hvis man er i tvivl, men det er så enkelt, så hvis du har mod på selv at prøve dig frem, så kan jeg varmt anbefale sitet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har brugt www.bricksite.com.

Det er kun mig, der har mingeleret rundt med siden og jeg synes det har været supernemt at arbejde med. Det er 100% gratis (dvs, det koster, hvis man vil indsætte ekstra ting - fx flot stor overskrift, egne baggrunde og sådan) og du kan selv bestemme, om den skal kunne googles (meta'er) eller ej.

Der er udførlige hjælpevejledninger, hvis man er i tvivl, men det er så enkelt, så hvis du har mod på selv at prøve dig frem, så kan jeg varmt anbefale sitet :)

Den tilslutter jeg mig lige....

Vores bryllupshjemmeside er også en Bricksite og jeg er fuldt ud tilfreds. Jeg har dog valgt at betale lidt ekstra for mere plads, forsideanimering og domænenavn... men det er jo friviligt...

Den er nem at gøre personlig selvom man holder sig til den gratis udgave.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa,

Jeg har brugt www.mono.net - og er fuldt ud tilfreds. Det er også kun mig, der har lavet vores side, og jeg synes faktisk den er smadder flot (jaja meget lilla godt nok, men fiiiin... ;) )

Basisskabelonerne er også gratis, og meget meget nemme at arbejde med. Jeg har valgt at betale ganske lidt, for at få adgang til lidt mere (50 kr. i måneden mener jeg..), men det kan man jo bare lade være med..

Gemalen var i hvert fald imponeret, efter at han selv havde siddet og leget med noget programmeringshalløj i mange timer, som han så gav op på.

Held og lykke.

Jeg har kigget lidt på denne side da den har vundet rabattens undersøgelse. Har dog det problem at jeg ikke kan få det navn jeg gerne vil ha da det er for langt - og er jo en zilla.

Ogf jeg blve også fortørnet over prisen på 123hjemmeside kun er gratis første mdr.

Redigeret af rehhansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg har brugt www.mono.net - og er fuldt ud tilfreds. Det er også kun mig, der har lavet vores side, og jeg synes faktisk den er smadder flot (jaja meget lilla godt nok, men fiiiin... ;) )

Basisskabelonerne er også gratis, og meget meget nemme at arbejde med. Jeg har valgt at betale ganske lidt, for at få adgang til lidt mere (50 kr. i måneden mener jeg..), men det kan man jo bare lade være med..

Gemalen var i hvert fald imponeret, efter at han selv havde siddet og leget med noget programmeringshalløj i mange timer, som han så gav op på.

Held og lykke.

Jeg har kigget lidt på denne side da den har vundet rabattens undersøgelse. Har dog det problem at jeg ikke kan få det navn jeg gerne vil ha da det er for langt - og er jo en zilla.

Ogf jeg blve også fortørnet over prisen på 123hjemmeside kun er gratis første mdr.

Jeg valgte den netop, fordi den havde fået så god omtale ;) Træls med navnet - men kan du ikke bare købe dig et domæne et andet sted, og så henvise til siden (på den måde er det det "rigtige" navn, der fremgår på hjemmesiden.. Jeg er ikke helt inde i det tekniske, men det ved gemalen en masse om)

Det kan man sikkert... Men hvad ved jeg... er totalt hjemmeside novice... Men hvis du kan forklare det så kan det være jeg forstår... men det er ikke sikkert.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uha fandt på et nyt navn - eller stjal inspirationen fra bryllupsgudinden så håber det er ok.

Ved ikke helt om det kan lykkes for mig men vil prøve. Skal nok give et prej hvis det bliver godt ... er godt nok spændt. D kommentar var hvornår jeg lige ville finde tid til det. og det har han nok ret i men nu må vi se om det kan lykkes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer