karina & Brendan

Will you be mine? Brendan & Karina's bryllup 2010

143 posts in this topic

Jeg er rigtig ked af det, på dine vegne, med din kjole. Jeg har også handlet hos HoB, men har kun godt at fortælle om dem - Jeg har fået en kanon behandling og god rabat. Så jeg håber I finder en løsning der gør alle glade - ikke mindst dig

0

Annonce ♥

Hej piger,

Tak for de venlige tanker! Har haft super travlt her på det sidste med kursus og alt muligt bryllupsrelateret (er lettere stresset faktisk!!), så har ikke lige haft tid til at være på bryllupsklar, som jeg gerne ville. Hvis jeg ikke får tid inden brylluppet, må jeg lige tage revanche efter den store dag ;-).

Mht. kjolen - så var jeg inde og prøve den i går, og SURPRISE! Den passer stadigvæk ikke, så skulle egentlig have hentet den i dag, men det kunne jeg ikke lige komme til, da skrædderen flytter adresse, så nu bliver det i morgen i stedet. Det er lidt nervepirrende, da jeg jo altså skal giftes om bare halvanden uge og har samtidig også travlt med mange andre ting. Håber bare, at den passer i morgen.....jeg har mine tvivl! Tværtimod havde den fået en plet af at hænge ved skrædderen. Er så super træt af de problemer, der har været med den kjole, og da den ikke passede i går, føles det ikke helt godt. Men nå, jeg lader mig overraske i morgen....det kan jo ikke blive så meget værre vel? ;-)

Skal se, om ikke jeg kan få lavet nogle indlæg om alle de andre ting, jeg har gået og brugt tid på.....håber, at få mere tid i weekenden samt at blive færdig (læs: begyndt!) på menukort og kirkehæfter ;-)

Kram

Karina

0

Det er simpelthen utroligt at det skal være sådan et cirkus med den kjole! Det er bare ikke det, man har brug for, med 1 1/2 uge til sit bryllup!

Hvordan forholdt de sig til pletten? Vi krydser fingre for at den passer imorgen, og pletten burde da heldigvis kunne renses af. -De kan jo næppe have været i gang med at rode med olie inde hos en skrædder.

0

Annonce ♥

Brudehår

Så kommer der lige et par billeder af, hvordan mit hår nogenlunde kommer til at sidde på dagen. Jeg havde tænkt på noget tilbageredt uden, at det bliver for skrabet foran, og jeg tror, frisøren og jeg er kommet frem til en fin løsning. Selvfølgelig bliver det mere friseret på dagen, og der skal også isættes en valke indenunder håret, så knolden bliver lidt større. Dertil skal det tilføjes, at jeg lige har fået lavet striber i mit hår, så det bliver lidt mere spændende :thumbsupsmileyanim:

Jeg har jo rigtig tyndt hår, men det kan altså godt lade sig gøre at få det til at se større ud. Som I jo nok har gættet, så kommer sløret til at sidde lige der, hvor der er lavet et hul. Har købt et flot spænde til at sætte på mit 2,2 meter lange slør (hvad tænkte jeg lige, da jeg valgte et slør på 2 meter?!?!?!?!)

Hahaha!

Kram Karina

post-41261-1272483617.jpg

post-41261-1272483632.jpg

post-41261-1272483652.jpg

0

Blomsterne bestilt

Har i øvrigt også fået bestilt blomsterbuketter til såvel mig selv og min brudepige, knaphulsblomster til min kæreste, min far og forloveren og så en ranke til vores bil :-) Det skal nok blive flot! I kan vel godt gætte, at blomsterne er holdt i lilla nuancer og mest består af roser?

Jeg skulle sende et billede af min kjole til blomsterhandleren, så de kan matche den med buketten. Han sendte mig en email tilbage, hvor der står:

"Hej Karina! SUPER flot kjole du har valgt!" Haha - skægt så meget det betyder, når fremmede siger det ik?! Nu må vi jo se, om kjolen når at blive færdig ;-)

Puha, der er ikke længe til mere, og jeg kan virkelig godt mærke, at nerverne sniger sig ind allerede!!!! I søndags øvede vi gudstjenesten med præsten, og jeg stod seriøst med tårerne løbende nedad kinderne allerede, så præsten blev totalt rørt og min kæreste lige med. FLOT KARINA!!!! Det bliver virkelig hårdt til vielsen - jeg håber, jeg kan holde lidt igen......puha, på den anden side, er det jo ikke hver dag man giver al sin kærlighed til den man elsker, så følelserne skal jo også have lov til at sidde lidt uden på tøjet ;-)

0

Brudehår

Så kommer der lige et par billeder af, hvordan mit hår nogenlunde kommer til at sidde på dagen. Jeg havde tænkt på noget tilbageredt uden, at det bliver for skrabet foran, og jeg tror, frisøren og jeg er kommet frem til en fin løsning. Selvfølgelig bliver det mere friseret på dagen, og der skal også isættes en valke indenunder håret, så knolden bliver lidt større. Dertil skal det tilføjes, at jeg lige har fået lavet striber i mit hår, så det bliver lidt mere spændende :thumbsupsmileyanim:

Jeg har jo rigtig tyndt hår, men det kan altså godt lade sig gøre at få det til at se større ud. Som I jo nok har gættet, så kommer sløret til at sidde lige der, hvor der er lavet et hul. Har købt et flot spænde til at sætte på mit 2,2 meter lange slør (hvad tænkte jeg lige, da jeg valgte et slør på 2 meter?!?!?!?!)

Hahaha!

Kram Karina

Hej Karina

SUPERFLOT frisure, jeg har lige "lånt" billedet, så jeg kan vise det til min frisør. Hvor langt er dit hår? Jeg er nemlig lidt bange for, om mit hår bliver for kort til sådan en frisure ...

Hvor øv med din kjole! :cheerleader3: Jeg krydser fingre for, at den passer, når du skal ind og hente den.

0

Annonce ♥

Jeg fortsætter lige historien om mit kjolemareridt, som åbenbart stadig ikke er slut. Min kjole er ikke færdig (til trods for, at jeg for 2 dage siden, fik at vide, at den var!!!??) Jeg må sige, at jeg ikke har fuld tillid til hverken HOB eller Karim Design lige nu. Ved godt, de har travlt med at flytte lokaler etc., men når man siger til en kunde, at produktet er færdigt, så har det bare også at være færdigt. Når jeg så ringer dagen efter, og det pludselig ikke er færdigt, så undrer man sig lidt over, hvorfor det så var såkaldt færdigt dagen før?!?!?! Jeg fatter det virkelig ikke. Anyways, skulle have prøvet kjolen i dag, men gider jo ikke tage derind, når den ikke er færdig!! Så siger skrædderen "Kom på mandag!" I dont think so - mit bryllup er lørdag - og jeg tager fra KBH torsdag, så hvis nu kjolen heller ikke er færdig der, er jeg lidt på den. Nu lyder aftalen på lørdag, men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg har skruet forventningerne HELT ned! Både HOB og skrædderen har fejlet groft på den her opgave, og jeg har nu tænkt mig at sende endnu en klage til HOB.

Er lidt træt af, at min sidste uge inden brylluppet skal bruges på den slags stress, da der aldrig burde have været disse problemer i første omgang....

0

post-41261-1272558147.jpg

SUPERFLOT frisure, jeg har lige "lånt" billedet, så jeg kan vise det til min frisør. Hvor langt er dit hår? Jeg er nemlig lidt bange for, om mit hår bliver for kort til sådan en frisure ...

Hvor øv med din kjole! :cheerleader3: Jeg krydser fingre for, at den passer, når du skal ind og hente den.

Hej Tanja!

Tak for de pæne ord - jeg synes egentlig heller ikke, det er helt tosset :thumbsupsmileyanim:

Svært, når man altid har haft super tyndt og fint hår og ikke er så vild med MEGA stylet frisurer....

Mit hår er ikke super langt, sådan skulderlangt - har lige sat et billede ind, så du selv kan se det...et billede siger vist mere end ord ;-)

Edited by karina & Brendan
0

Ihh, Karina, hvor er det BElastende med alt det kjole-bøvl! Det skulle jo være dejligt og afslappet, når man har fundet kjolen - så skulle det bare køre!! Jeg krydser fingre og sender masser af positiv karma din vej, så den er færdig, flot og pletfri på lørdag!! Den sidste uge skulle jo gerne gå med at glæde sig og ordne det sidste og sådan en ting som kjolen SKAL bare være på plads - og det bliver den!

Lyder som smukke blomster, du har bestilt.

Super-smukt brudehår du får - glæder mig meget til at se dig helt stylet op på dagen!

Tænk at det er på NÆSTE LØRDAG :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Karina,

Først og fremmest må jeg lige sige, at jeg er helt vild med din frisure! :thumbsupsmileyanim:

Dernæst: Hvad sker der for HoB?!? Jeg håber virkelig virkelig for dig, at du bliver positivt overrasket på lørdag! Jeg sender positive tanker din vej og krydser alt hvad jeg kan. Og så får du lige en :cheerleader3:

0

Puha, jeg har helt ondt i maven af din kjolehistorie - jeg håber sindsygt meget at det hele er i orden på lørdag...

Det er rigtigt flot med frisuren, det er også sådan noget lignende at jeg havde tænkt på.

Og så tror jeg lige at jeg skal ind og kigge til min kjole på lørdag, jeg er blevet lidt lettere nervøs efter alle de dumme historier om pletter og forkerte størrelser.

God fornøjelse med de sidste par ugers forberedelser... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Kære tøser og trofaste læsere :-)

Jeg har ikke så meget tid, men vil blot lige sige, at jeg nu i dag har været nede og hente min kjole hos Karim Design, og den er nu helt færdig og hænger hjemme hos mig selv :-) Jeg havde virkelig nerver på i morges, da jeg skulle af sted, da jeg under alle omstændigheder ikke troede, den ville være færdig (hvilket den nu heller ikke helt var, da jeg kom, men han fik det da lavet). Den er blevet syet flot ind, og man kan overhovedet ikke se, at det har været en 38 engang - passer virkelig godt, men er det bare mig, eller skal man lige vænne sig til at have sådan en kjole på, for jeg synes godt nok, den sidder til på kroppen??? Han sagde, at stoffet giver sig i løbet af dagen..... Jeg må hellere lige løbe et par ture i denne uge for at være sikker på at passe den ;-)

Mareridtet er dog ikke helt slut endnu, da mit slør selvfølgelig ikke fulgte med kjolen, som det skulle! Jeg begriber virkelig ikke, hvor dårlig service (eller uheld??) man kan have med sin brudekjole....jeg ringede derind, og så begyndte de IGEN at sige, om jeg ikke havde været opmærksom på det, da jeg hentede kjolen?????? For det første har jeg aldrig hentet kjolen, da den endte direkte ved deres skrædder og for det andet, når man køber en kjole og et slør på samme tid, så regner man da med, at de to ting bliver sammen! Nå, anyways, det endte så med, at jeg nu kan hente det på tirsdag, da der ikke er syet en kam i endnu, så det kan sidde i håret. Virkelig virkelig så ringe af dem!

Bagefter var jeg til frokost med et par tøser og min kæreste samt én af hans venner fra Australien, som er vores 1. gæst, som er ankommet :-) Rigtig hyggeligt! Endte med, at veninderne og jeg tog på lidt shopping i byen, hvor jeg fik købt øreringe til min kjole. Er lige kommet hjem og skal nu om lidt ud og spise sushi og dernæst i Tivoli.....næsten ren hyggedag i dag :-) Har stadig en del bryllupsting, vi skal ordne, men lige nu trænger vi bare mest til at slappe af og nyde besøget fra Australien....

Kram Karina

0

Hej søde,

hvor er jeg bare glad for at kjolen er blevet syet ordentligt og den er kommet med hjem - der må have faldet en kæmpe sten fra dit hjerte. Men sikken noget fis med sløret. men jeg er sikker på, at det hele nok skal falde på plads inden lørdag.

Kh Mille

0

Hej Karina,

Hvor skønt, at kjolen er kommet hjem i god behold. Så er et manglende slør jo nok lige til at overkomme ;)

Jeg synes du har været virkelig cool igennem det her kjole-show. Hatten af for det! Jeg er glad for det lønnede sig.

På lørdag er vi gifte fruer! Tillykke med den vildeste milepæl af dem alle: 1 UGE IGEN :thumbsupsmileyanim:

Håber du nu har ro til at færdiggøre andre bryllupsprojekter :cheerleader3:

0

Hvor det dog chokerer mig at servicen stadig er i bund! Man skulle tro at de prøvede at anstrenge sig lidt når de nu har lavet så mange fejl? Men hvor er det dog dejligt at høre at kjolegyseren fik en ende... Nu må du bare prøve at slappe af og se frem til den store dag - om kun en uge! - selvom jeg kunne forestille mig at det er svært at frigøre sig helt fra stresset efter den omgang...

0

Annonce ♥

Åh hvor er det dog godt, at kjolen er kommet i hus og er som den skal være! Men deres serviceniveau er da helt til rotterne - tænk at prøve at skyde skylden for det manglende slør over på dig!

Ligesom Susanne må jeg også bare sige, at jeg synes, din ro igennem dette rædselsfulde forløb har været lige til en guldmedalje!

0

Hej Alle,

Super dejligt at høre fra jer alle med jeres søde kommentarer - det varmer virkelig og betyder uendelig meget at have nogle at diskutere den slags med.

Som Susanne skriver, er det jo en smal sag med selve sløret, men bare irriterende når man tænker på, hvordan de virkelig har lavet SÅ meget rav i den! Det er ikke så meget et spørgsmål om, at de får det færdigt eller ej - sagen er bare så enkel, at det burde de jo allerede have haft styr på ik? Uhh, jeg er begyndt at irriterere mig helt sindssygt over, hvor dårligt serviceniveauet er i en række danske butikker....

Jeg mener seriøst, at havde jeg vidst, hvad jeg skulle igennem med den kjole, havde jeg ALDRIG valgt at købe den i House of Brides. Så skuffet over deres behandling, at jeg vil aldrig anbefale dem til andre, og så synes jeg ikke engang, at jeg er specielt hysterisk omkring bryllupshalløjet eller noget - alt, hvad jeg ville var jo egentlig bare at få den kjole med det slør, som jeg havde bestilt.

Årh, man kan kun blive klogere :-)

Skal da vist lige opdatere nogle billeder af sko, øreringe etc. indenfor de næste par dage. Må lige se, om jeg får tid....hvis ikke nu, så lige efter brylluppet ;-)

0

Hvor er det godt at høre, at kjolen nu er klar til bryllup! :thumbsupsmileyanim: Håber at sløret er færdig som det skal på tirsdag - men det er da utroligt, at du skal rende ind i så meget besvær! :cheerleader3:

Du er ikke den eneste, der synes, at sådan en slags kjole sidder TIL! Det gør jeg også :) Og kan ikke lade være med at tænke på, hvordan det bliver at have den på i mange timer, hvoraf en stor del af skal tilbringes siddende. Men håber selvfølgelig at det går. Min skrædder sagde til mig, at kroppen kan vænne sig til meget... Der er en grund til, at de kunne holde snøreliv ud i 1800-tallet. Hvis du har corsage-top med stivere, så gav hun mig det råd at huske at sidde lidt fremme på stolen en gang i mellem, så du ligesom åbner op i hofterne og giver lidt plads.

Det lyder som en rigtig hyggelig dag I har haft - og trængt til. Håber du får god tid til at få de sidste ting på plads.

0

Hej,

Jeg kender det med ikke ta have tid..

Sikke noget med din kjole, men godt at den er hjemme nu. Dejligt at du ikke skal tænke på det. Sløret det havde jeg også problemer med der inde. Men de fandt ud af det.. og mht til lægen, du tænkte sikkert det samme som mig.. og endte med et 210 cm. langt slør.. Et godt råd hæng det over armen hele tiden.. og hav en til at hjælpe dig hele dagen, også når du skal op og kysse på stolen.. :heart:

Jeg håber virkelig at den sidst uge ikke bliver så stresset..

knus fra Fru Bork.. ;)

0