metteholm

Ny ide til invitation

24 indlæg i dette emne

Sad og prøvede mig lidt frem med en ny type invitation. var ret glad for min sommerfugle ide, men er samtidlig blevet lidt forelsket i ideen med lommer, så den skulle lige prøves af her i eftermiddags. her er mit bud på en invitation med lommer, er faktisk blevet lidt vild med den :thumbsupsmileyanim:

Den er kun printet på sort hvid printer og på almindelig papir. overvejer at selve omslaget skal laves i en mørk karton, og indlægssedlerne på noget kraftigt papir.

post-39268-1263055809.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Me like! :thumbsupsmileyanim: Me like! :)

Jeg er også faldet for idéen med lommer! Men hvordan laver du lommen?

tak alle sammen :thumbsupsmileyanim:

lommen er bare en del af selve invitationen hvor jeg havde skåret papiret således der gik en flap ud. flappen er så foldet ind bagefter og siderne er bukket ind under med lim. vupti.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

anja musen: tak! de koster desværre en del der her programmer. der findes en del gratise alternativer til photoshop der kan dowloades gratis har jeg hørt, men ved ikke helt med indesign....

katrine: tak. Lige nu har jeg desværre ikke tid til at lave noget på bestilling, tager lidt for lang tid. men hvis der er mindre ting du har brug kan jeg måske godt hjælpe. skal op og forsvare mit afgangsprojekt i morgen så når alt det er overstået kan det være jeg får mere tid ;) Men ellers som jeg skrev til anja findes der nogle gratis alternativer til programmerne hvis du selv vil prøve dig frem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W-O-W-!!!

Det ser rigtig godt ud! Synes det ser rigtig lækkert ud at bredde og højde har samme længde og så er designet bare rigtig veludført!

Håber det gik rigtig godt til din eksamen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
W-O-W-!!!

Det ser rigtig godt ud! Synes det ser rigtig lækkert ud at bredde og højde har samme længde og så er designet bare rigtig veludført!

Håber det gik rigtig godt til din eksamen :biggrin:

tak skal du have :) det blev en 12'er, så jeg kan vist ikke ønske mig mere ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:):rolleyes:HUUG WOW!!! :(:cheerleader3::loveboard:

Hvor er de bare smukke! Rigtig kreativt og stilrent. Jeg har også brugt damask-mønster, er helt vild med det...

Det kan godt være jeg låner ideen med lommen til mine invitationer, jeg tror det ville gøre dem helt perfekte :biggrin:

tak! ja damaskmønster er ret flot, er også selv vild med det :o dine invitationer er også rigtig flotte med det! Ja lån du bare lomme-ideen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvad har du printet på, jeg tænker at alm. papir at for slasket til at lave som dem man ligger i lommen?

prototypen der er bare almindelig papir. men regner med at bruge 120 grams papir til sidst. selve invitationen skal laves i karton (minimum 170 gram)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her er den så i farver, på rigtig kraftigt papir og karton. den grønne farve er lidt forkert i forhold til den lime jeg gerne ville have opnået, det må lige rettes. kom stadig gerne med kritik, det er kun en prototype.

der er flere billeder i min tråd

post-39268-1263636595.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer