Sign in to follow this  
Followers 0
milia

Angst inden brylluppet

6 posts in this topic

Hej piger,

Jeg ligger her på sofaen og får den her mave smerte og de her angst anfald ang brylluppet. Min familie er meget splittet mine forældre kan ikke sammen, mine to søstre kan ikke sammen, mine niecer og nevøer kan ikke sammen og min moster hader mig af en grund så simpel fordi jeg er gået imod det hele og ikke vil vælge side...

Nu er jeg bare så nervøs for det hele går i vasken og det bliver en rigtig dum fest, min søster har sagt at hvis der bliver noget så smider hun folk ud. Det er også fint men det er bare så pinligt at voksne mennesker ikke kan sammen pg af små ubetydelige ting... Min kærestes familie har aldrig mødt hele min familie, kun et par stykker og er bare nervøs for om de kommer til at synes min familie er underlig.

Jeg har mest lyst til at aflyse det hele for tænk hvis festen bliver helt død ingen snakker sammen for de er sure og min mor som hader min far vil sidde og lave himmelvendte øjne af min far hele aftenen.. OHHH god jeg kan ikke holde tanken ud!!!!

Undskyld men der skulle lige sættes ord på..

Milia

0

Annonce ♥

Hej Milia...

Arg, hvor er det godt nok bare trist din familie ikke kan sammen.. og især på DIN store dag. Jeg kan da godt forstå du er bekymret.

Det skal jo være en fest dag.

Du har ikke overvejet selv at sige til dem du ikke gider nogle skænderier/surmulen den dag?..

det tror jeg godt jeg kunne finde på. Gøre dem klart hvor vigtigt det er for dig at de er glade og ligger tingene bag sig, lige dén dag!

Måske vil det ligge i luften, og det lyder jo ikke til at det sådan lige kan løses.. men de skal i hvert fald ikke skændes eller lignende.

Knus og tanker fra mig :thumbsupsmileyanim:

0

Kære Milla...

Du skal da ikke ligge og være angst... det er DIN dag.

Du må en gang for alle fortælle dem at du accepterer ingen form for surmuleri eller andet. Det er din dag - og den skal ikke ødelægges. Det er alt sammen voksne mennesker... så de må ski holde "smerten" ud den tid brylluppet tager...

Bank i bordet.. ;)

0

øv lyder ikke som nogle rare tanker du gør dig om festen. Synes ikke du skal gå og være nervøs, for det ødelægger glæden ved det hele. Få talt ud med de folk du bekymrer dig om som de andre også nævner, og helst så hurtigt som muligt så du kan gå og glæde dig :thumbsupsmileyanim: Håber det lykkes. Held og lykke!

0

Annonce ♥

pu ha sikke noget L _ _ T men som de andre siger prøv at snakke med dem om det.

Nu ved jeg ikke hvor tæt du er på dem alle samme, men en god ide at jo at sige tingende som de er, og hvis de ikke vil høre på det, og stadig opfører sig som børn, så skal du måske stille dem et ultimatum. Det er måske ikke de fedeste at gøre, men det kan så være at de begraver skridsøksen lige den dag.

Håber det lykkedes for dig..

0

Hej Milla

Sikke noget rod.

Men som de andre siger så ta en snak med dem.

Hvis det var mig, ville jeg nok også bryde med nogle af bordtraditionerne, således at dem der ikke kan sammen, kommer til at sidde et godt stykke fra hinaden og at I ikke har jeres forældre ved siden af jer. Istedet synes jeg at i skal sætte jeg sammen med gode venner/veninder eller nogle andre som i er tæt med og virkelig kan hygge jer med.

0