mille1981

Hvor skal I sove?

37 indlæg i dette emne

Sover I sammen med Jeres kommende mand dagen inden brylluppet?

Jeg vil jo synes det var mest praktisk at sove sammen, men på den anden side er det også en meget hyggelig tradition... Er lidt i vilrede her :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sov hos mine forældre aftenen inden vores store dag, hvor min mand sov hjemme sammen med sin forlover. Jeg synes det er en hyggelig tradition, at man ikke ser hinanden før i kirken :-), også selvom det er svært at skulle undvære hinanden, men så er gensynsglæden jo ikke mindre

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal sove hos mine forældre. Ved ikke om min tilkommende sover i vores lejlighed, der ligger 35 km fra, hvor brylluppet skal holdes, eller om han vælger at sove i det sommerhus som vi har lånt til hans familie dagene op til brylluppet og natten efter brylluppet (forældre, søskende og deres ægtefæller ville ellers skulle køre 80-100 km for at komme hjem) sommerhuset ligger 12 km fra feststedet....

Vh

Anita

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke rigtig talt om det endnu, men for den hyggelige traditions skyld, så tror jeg at vi sover hver for sig.

Jeg satser på at få lov til at blive i huset og sove (der sover jeg bedst) og så må han finde et alternativ, evt. sin forlover-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ved det ikke helt endnu. Den første plan var faktisk at vi skulle sove hver for sig og hygge med vores venner som også skulle med til bryllup. Men efter begivenheder der er sket det sidste halve år, så ved jeg ikke lige hvad vi gør.... men det ender nok med at Steffen sover hos min bror og hans kone.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes i kirken i den by vi bor i, så jeg skal sove i huset sammen med L's veninde fra uni (+ evt. min veninde, men hun har termin 2 dage efter brylluppet, så hun er ret tvivlsom at tilrettelægge noget efter! :thumbsupsmileyanim:)

L bliver sendt hjem til hans forældre aftenen inden. Regner med at vi spiser aftensmad sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi søver også hver for sig. Jeg sover hjemme hos mine forældre sammen med mine søstre, som skal være brudepiger. Det er også tæt på kirken, så jeg slipper for lang transporttid. Min kæreste sover hjemme sammen med sin forlover. Vi gør det fordi det er en hyggelig tradition, men jeg tror også at jeg vil kunne slappe mere af når jeg først ser ham i kirken. Og vi ville garanteret ikke få sovet hvis vi sov sammen - så ville vi bare ligge og snakke hele natten af bare spændning :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af tia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi planlægger indtil videre at sove hver for sig - det er en hyggelig tradition og håber på, at det skubber endnu mere til glæden og spændingen ved dagen :biggrin:

Jeg regner med at sove hjemme hos os, gerne sammen med en veninde som skal hjælpe mig på dagen (hun er endnu ikke på plads), men min tilkommende sover hos sin forlover og hans kone.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi sover hver for sig. D sover hjemme med vores søn og jeg sover i min mors ejendom sammen med min veninde den er tæt på frisør og make up så det er det nemmeste. min mor og hendes mand bor i sommerhuset hele sommeren så det er så nemt og fungere bare rigtg fint for os.

Og jeg må sige at jeg glæder mig temlig meget til at sige fravel til ham for først at se ham i kirken syntes det er romantisk. Men jeg er også halv skørrrr hvad angår underlige ting :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at vi sover hver for sig. Jeg nupper mine søstre og måske min veninde, hvis hun ikke helst vil hjem til sine forældre og sove - og så sover vi hos min far. Så kan de hjælpe mig på dagen og han kan køre os i kirke.

Min kommende mand sover så hos min mor sammen med forloveren.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal sove hver for sig...

Jeg skal sove hos mine forældre og min kommende mand skal sove i en speciel hytte vi har lejet. Grunden til at han skal sove i en hytte og ikke hjemme ved os selv eller hos hans forældre er at vi skal holde festen i Thyborøn hvor jeg kommer fra og vi bor omkring kolding, så det vil være lidt langt at kører

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sov hos min mor og papfar i mit gamle værelse.

Da Jakob kom med blomsterne på selve dagen, blev jeg sendt nedenunder imens, og bare det at høre hans stemme, da han stod i hoveddøren! Var bare som en nyforelsket teenager :cheerleader3:

Jakob sov hjemme, hvor vi havde to gæster fra Jylland boende. De skulle have en overnatning på "feststedet", men de syntes, det blev lige dyrt nok at tage en overnatning INDEN brylluppet også, så vi tilbød overnatning, så Jakob havde lidt selskab om formiddagen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja, nu er vi jo sådan set gift og skal "bare" velsignes....og vi går heller ikke så meget op i traditioner...så vi sover sammen herhjemme.

mine forældre får huset fuldt af overnattende bryllupsgæster da hele min fars familie kommer rejsende til fra udlandet....og vi får også selv overnattende gæster fra udlandet.....så det er bare det mest praktiske at være her sammen natten før.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sover hjemme sammen med min veninde, som skal følge mig hele dagen, indtil det er tid til at kører til kirken, jeg ved så ikke hvor mange af vores sammenbragte 5 børn der er ved her, men det er nu også lige meget.... Min kæreste tager ud til mine forældre og sover.... Da hans egen familie er fra sjælland...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer