Guest Damen

Hvad står der i jeres ringe?

26 indlæg i dette emne

Hej alle

Hvad står der, eller skal der stå, i jeres vielsesringe? Min kæreste vil vist gerne holde det enkelt, og jeg vil heller ikke have, det bliver for kliche-agtigt og sukkersødt, men alligevel synes jeg godt, der kan stå noget, udover navne og dato. Måske noget i retning af 'dig og mig', fordi det er noget, vi nogle gange siger til hinanden, i stedet for 'jeg elsker dig'.

Håber på at høre fra mange af jer! :)

Mvh.

Damen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt at være lidt funny og utraditionelle med teksten i ringene.

I min står der "Take a chance 14-08-09" Det er vores forlovelsesdato. Og i Michaels står der "and wam a bams 27-03-10" Vores bryllupsdato.

Ordsproget "Take a chance and wam a bams" er et udtryk vi tit bruger, så synes det kunne være sjovt at skrive i ringene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har valgt at være lidt funny og utraditionelle med teksten i ringene.

I min står der "Take a chance 14-08-09" Det er vores forlovelsesdato. Og i Michaels står der "and wam a bams 27-03-10" Vores bryllupsdato.

Ordsproget "Take a chance and wam a bams" er et udtryk vi tit bruger, så synes det kunne være sjovt at skrive i ringene.

Fedt, det er sjovt fundet på ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med at der skal stå Sexdating i vores ringe da det var på sexdating.dk vi lærte hinanden at kende og så vores bryllupsdato....

I vores forlovelsesringe står der vores navne, et hjerte og datoen for hvornår vi fandt sammen (officielt)... altså i min ring: Peter <3 02-02-2007 og i Peters ring: Trine <3 02-02-2007

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er nok lidt traditionelle på det punkt.

I vores ringe kommer der til at stå TO for evigt og så vores bryllupsdato... Måske adskilt af et dobbelt hjerte

At det lige er faldet på det, et fordi at TO er vores initialer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad der kommer til at stå i min, for det er kæresten der får det lavet....

jeg skal bruge den aliancering jeg fik af ham et år i julegave til vielsesring, der er 3 sten i, men han vil få lavet et eller andet specielt i den,

så det er jeg ekstrem spændt på - kan dog ikke lige få ham overbevist om, at han også skal have en ring.

Kh. Henriette :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har endnu ikke besluttet os, men jeg bliver lidt inspireret af jer, der har noget lidt utraditionelt og personligt for netop jer. Det synes jeg kunne være sødt.

Vielsesdatoen skal helt bestemt stå der, måske suppleret af fx R i anden eller R2 (med hævet 2-tal - hvis det kan lade sig gøre) - det er noget et af vores vennepar fortalte, at de kalder os, fordi de har et andet vennepar, der også har initialerne R og R. Så det kalder vi også os selv af til nu :thumbsupsmileyanim: Må lige høre, hvad kæresten synes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores står der:

Tina:

Manus in mana (hånd i hånd) og så dato

Henrik:

in perpetum (for evigt) og så dato

Vi har valgt det fordi, det giver mening hver for sig (lige som vi gør) men sammen giver det endnu mere mening. Det er sådan vi føler for hinanden og vores forhold. Derfor valgte vi det :thumbsupsmileyanim:)

Hånd i hånd for evigt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I vores ringe kommer der til at stå: Sært... men dejligt... 15/5 2010

Sært med dejligt er en ting vi tit siger til hinanden... Det er lidt sært at vi skal giftes, men også meget dejligt. Det var også noget vi sagde, da vi var blevet forlovet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min står der:

Daniel mit livs lys 22.05.10

Og i Daniels står der:

Anne-Mette mit livs lys 22.05.10

Det var manden der fandt på det, og det er bare så perfekt og sigende for os :cheerleader3:

Ih hvor blir' det stort at blive gift med manden i mit liv.....Det skulle lige ud :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
I min står der:

Daniel mit livs lys 22.05.10

Og i Daniels står der:

Anne-Mette mit livs lys 22.05.10

Det var manden der fandt på det, og det er bare så perfekt og sigende for os :cheerleader3:

Ih hvor blir' det stort at blive gift med manden i mit liv.....Det skulle lige ud :loveboard:

Kan der virkelig godt stå alt det? :cheerleader3:

Jeg har leget med tanken om der skal stå 'Ingen andre steder' i vores, da det er noget vi har sagt til hinanden lige fra starten - som udtryk for, at man ikke ønsker noget andet, end at være lige der, i den situation man er i, sammen. Men jeg afskrev det hurtigt, da jeg ikke troede der kunne stå så meget. Især ikke når jeg kun skal have str. 50 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min står der:

Daniel mit livs lys 22.05.10

Og i Daniels står der:

Anne-Mette mit livs lys 22.05.10

Det var manden der fandt på det, og det er bare så perfekt og sigende for os :cheerleader3:

Ih hvor blir' det stort at blive gift med manden i mit liv.....Det skulle lige ud :loveboard:

Kan der virkelig godt stå alt det? :cheerleader3:

Jeg har leget med tanken om der skal stå 'Ingen andre steder' i vores, da det er noget vi har sagt til hinanden lige fra starten - som udtryk for, at man ikke ønsker noget andet, end at være lige der, i den situation man er i, sammen. Men jeg afskrev det hurtigt, da jeg ikke troede der kunne stå så meget. Især ikke når jeg kun skal have str. 50 :cheerleader3:

Vi fik lavet vores ringe hos Maidor i Canada, og de har i hvert fald fået plads til det hele :cheerleader3:

Det ser ganske fint ud synes jeg faktisk, jeg havde også mine tvivl...men snak med en guldsmed, eller hvem der nu skal gravere jeres ringe. De har helt sikkert svaret :cheerleader3:

Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der skal ikke stå noget i vores ringe, af den simple grund at vi ikke beholder vores vielsesringe for evigt.

Forklaring: Vi er begge to studerende, og må derfor desværre sande at budgettet er begrænset (men halleluja for at mine forældre gerne vil betale noget af brylluppet, ellers ville det slet ikke kunne lade sig gøre!). Derfor er vi blevet enige om at få nogle helt enkle vielsesringe i 9 eller 14 karats guld (det skal være så lav karat fordi vi begge er dyrlægestuderende og derfor skal ringene kunne holde til noget). Når vi så får råd til det, tager vi til Skotland og får smeltet dem om til vores drømmeringe :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg tror også, at vi skal have noget personligt i vores.

Er der egentlig nogen, der ved, hvad det koster at få indgraveret ringe?

Hvis du køber dyrere ringe hos en guldsmed tror jeg ikke, at det koster noget.

Men ellers koster det kun 150-200 kr - det altså ikke særlig dyrt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der skal ikke stå noget i vores ringe, af den simple grund at vi ikke beholder vores vielsesringe for evigt.

Forklaring: Vi er begge to studerende, og må derfor desværre sande at budgettet er begrænset (men halleluja for at mine forældre gerne vil betale noget af brylluppet, ellers ville det slet ikke kunne lade sig gøre!). Derfor er vi blevet enige om at få nogle helt enkle vielsesringe i 9 eller 14 karats guld (det skal være så lav karat fordi vi begge er dyrlægestuderende og derfor skal ringene kunne holde til noget). Når vi så får råd til det, tager vi til Skotland og får smeltet dem om til vores drømmeringe :-)

Hmm... langt de fleste vielsesringe er nu i 14 karat - en 18 karats guldring er simpelthen for blød til, at man kan gå med den hver dag i MANGE år. Vi spurgte en smykke-dame fordi vi undrede os over, at de alle steder kun annoncerede med 14 karat og hun sagde, at de selvfølgelig laver 18 karat på bestilling, men at det ikke er det de anbefaler. Så har de nemlig folk rendende hele tiden, der klager over hakkede/ridsede vielsesringe, så hvis man insisterer på det, skal man vide hvad det indebærer. Man kan også få 8 karat - måske det så er det I skal have i stedet - det er i hvert fald langt billigere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer