Betina-86

Idéer til polterabend i feb./marts

7 posts in this topic

Hej Piger,

Min søster og svoger skal giftes i marts, og vi skal derfor arrangere polterabend for dem. De har først meldt det kommende bryllup ud kort inden jul, så derfor har vi ikke så lang tid til at planlægge.

Hvad har I af gode idéer til polterabend for både mænd og kvinder, som skal afholdes i feb./marts?

Jeg har læst flere tråde, hvor der jo er masser af gode idéer, men jeg synes vejret/årstiden sætter nogle grænser. Herudover skal der afholdes på falster, og der er derfor ikke mulighed for fx. sumobrydning, megabordfoldbold, osv., da der ikke er sådan noget i nærheden..

Så kom endelig med gode idéer hvis I har nogle..

0

Annonce ♥

Ved ikke om det er muligt men det er bare et par forslag!!!!

For hende:

Besøg i en bueaty klink med ansigstsbehandling mm.

Bourdoirbilleder hun kan give sin gom i morgengave

indspilning af cd

cafebesøg

bowling

karaokeaften

for ham:

Vandpolo

gocart

billiard

mm

0

til vores PA som godt nok blev holdt i maj var der flere aktiviteter der sagtens kunne bruges i februar

Min:

- Latterintruktør en fra Frederiksberg latterklub der kom og lavede latterøvelser med os.

- Bowling

- kagepyntningskursus, der kom en ud og instruerede i hvordan man pyntede en bryllupskage og så skulle vi allesammen hjælpes med at lave pynt og pynte en kage som vi fik til dessert ( det kræver selvfølgelig en kage interesse hos bruden men der findes andre kreative alternativer til kageshowet).

Min mands:

- vinsmagning ( alternativt øl smagning)

Held og lykke med planlægningen.

0

Annonce ♥

Kroqui-tegning (ANER ikke hvordan man staver det, men tegning af en nøgen mand...)

Spåkone/tarotkort

Få en kok hjem og lær at lave gourmetmad/sushi

0

Jeg håber selv at min polterabend ikke bliver alt for opdelt i hvad der er mandeting og kvindeting at lave, kunne fx rigtig godt tænke mig at komme ud og spille paintball - det er virkelig super sjovt, men det skal være i god tid før bryllup da det kan give nogle ordentlige blå mærker :cheerleader3: Ellers er der poledancing, der skulle være rigtig sjovt, eller gammeldags forførende burlesque - det kan jo så måske også bruges på bryllupsnatten ;)

Edited by Christine&Christian
0

Vi har lige haft polter for en weekend siden og det blev holdt sammen, vildt hyggeligt. Vi var på et glaspusteri, lasergame, billard og til sidst en parterapeut samt erotisk legetøj. Perfekt til årstiden..

0