Stikan

Skal i slanke jer inden den store dag?

31 indlæg i dette emne

Har hørt at mange bruger brylluppet som motivation til at få smidt nogle kilo - og er selv en af dem.

Er 'desværre' gravid, så jeg må jo ikke slanke mig (men kun spise sundt og fornuftigt) og så er det vildt svært at se om jeg tager på eller taber mig (altså af maden) når maven vokser hele tiden.

De to kg der er kommet på siden sidst jeg vejede mig - er det pga. julemaden eller er det lillesøster mv. der vokser?

Men - til april når hun er ude så skal der gang i slankeriet, men ikke så meget at mælken forsvinder. Noget af en balancegang!

Hvor meget har i planer om at tabe jer? Og over hvor lang tid?

Hvor mange kjolestørrelser regner i med at gå ned?

Når man skal købe kjolen i så god tid som jeg efterhånden har læst mig til herinde, så burde man da kunne gå en eller to størrelser ned på 5 mdr? Eller?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, jeg skal også tabe mig og regner med at gå en størrelse ned i busker men desvære ikke i bryst, hvis du forstår hvad jeg mener.

Men jeg vil snakke med dem der hvor du køber kjolen, de ved det bedre også i forhold til den enkelte kjole. Jeg får faktisk min kjole et nummere større, da jeg ikke taber mig så meget på brysterne, men så må den bare blive lagt ind i taljen og i livet.

Jeg har sat mig et realitisk mål for mit vægt tab. og det er vigtigt at du også gør det. Held og lykke med det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var i forvejen igang med at tabe mig, da vi besluttede at vi skulle giftes. Nu er der kommet lidt mere tidspres på, da jeg ikke kan nå at tabe det hele inden jeg skal ud og kigge på kjole. Regner med at tabe 5 kilo i de 5 uger inden jeg skal ud og finde kjole, og så 4-5 kilo mere inden brylluppet.

Jeg mener ikke at mere end 1 kilo om ugen er realistisk.

Noget andet man skal tænke på er at hvis man har levet meget sundt uden nogen form for fedt og alkohol helt op til brylluppet, skal man passe på sin mave på den store dag. Min mave kan ihvertfald godt finde på at flippe lidt ud hvis jeg efter lang tids sund livvstil spiser noget sødt/fedt eller alkohol.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig rigtig været god til at dyrke motion, men jeg har altid spist fornuftigt. Jeg regner ikke så meget med at tabe mig (maks 3-4 kilo). Det der gør, at jeg er blevet SUPER aktiv i motionscentret er, at jeg gerne vil "strammes op". Nu skal maven altså blive rigtig flad og dansehåndtagene væk! (min kjole er meget slim-fit, så ALT kan ses!)

Derudover er det nok ligeså meget en forhåbenlig graviditet så hurtig som muligt efter brylluppet, der er motivationen - jeg vil gerne være i form inden jeg bliver gravid, da jeg meget gerne vil have en sund graviditet (og en pæn rund mave! :biggrin: )

Man må vel stadig dyrke motion mens man er gravid? - så meget man jo kan holde til selvfølgelig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig rigtig været god til at dyrke motion, men jeg har altid spist fornuftigt. Jeg regner ikke så meget med at tabe mig (maks 3-4 kilo). Det der gør, at jeg er blevet SUPER aktiv i motionscentret er, at jeg gerne vil "strammes op". Nu skal maven altså blive rigtig flad og dansehåndtagene væk! (min kjole er meget slim-fit, så ALT kan ses!)

Derudover er det nok ligeså meget en forhåbenlig graviditet så hurtig som muligt efter brylluppet, der er motivationen - jeg vil gerne være i form inden jeg bliver gravid, da jeg meget gerne vil have en sund graviditet (og en pæn rund mave! :biggrin: )

Man må vel stadig dyrke motion mens man er gravid? - så meget man jo kan holde til selvfølgelig :)

Ja du må gerne dyrke motion - jeg kan dog ikke pga. bækkenløsning så jeg render med krykker bare jeg skal på wc :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps jeg skal også tabe mig..... min. 60 kg men gerne 90 kg... kostomlægning til de første 10 kg. - Derefter motion og kostomlægning indtil de 13 kg. og der fra hedder gastric bypass og livsomlægning....

Jep planerne er der, men det er kiloerne desværre også stadig... Jeg giver dog ikke op... jeg KÆMPER!!! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var også igang med at tabe mig dengang jeg friede til min kæreste... jeg har tabt 20 kg. og det var det der var målet, så nu skal jeg bare holde det, dog er der lige lidt hist og her der skal strammes op.... hurra for LPG

Kh. Henriette :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har allerede tabt 5 kilo og hvis jeg kan kan vil jeg gerne tabe 1-2 kilo mere, så er jeg nede på min ungpige vægt igen, men jeg er også glad for mig selv nu..skal bare lige finde ud af hvorda filan man skjuler den der fødsles-delle, man får midt på maven :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også en 5-6 kilo, jeg gerne vil af med inden brylluppet :biggrin:

Jeg er egentligt super motiveret...., men syntes alligevel det er svært. Jeg træner i fitness 3-4 gange om ugen og løber resten af dagene... Spiser også rimelig sundt, men der sker ikke rigtig noget :rolleyes: Mine to børn har sat sig godt fast på kroppen :)

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne tabe mig 10 kg inden juli (satser på at det svarer til 1-2 tøjstørrelser mindre end hvad jeg bruger nu... men det er jo svært at sige, kommer jo an på hvordan fedt og muskler fordeler sig)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tabt 15 kg, og vil gerne tabe 15 mere.

De første 15 kg. svarede til 1-2 tøjstørrelser, så det satser jeg også på de næste 15 gør. Jeg har 8 måneder til at tabe dem i, så det er bestemt muligt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været på "kur" de sidste snart 5 år. Undervejs har der så lige været 2 graviditeter, og jeg er nu 3 kg fra målet. Når jeg er færdig med at amme den lille skla jeg (foråbentlig) have lavet en brystreduktion, så der ryger lige et kilo mere, og så må vi se om jeg tager 2 mere efter det. Jeg har været fed, nu er jeg normalvægtig, og vil gerne være rigtig slank.

Men vi skal også først giftes om 16 mdr, så der er god tid til at nå det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ved hjælp af en kostomlægning og motion smidt 12 kg. Så er der kun 3 kg til målet. Hvis man lige vil have maven strammet lidt ekstra ind så tjek linket. Det er shapewear. Det kommer selvfølgelig an på hvilken kjole man har på, men man kan med held stramme maven ind med et par cm.

http://sofili.com/da/0/listProducts/10/Shapewear/-1/11/-1/-1

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i fuld gang med slankekuren. Jeg vil gerne tabe mig en 15 - 20 kg inden september, hvor vi skal giftes.

Førhen drak jeg cola hver eneste dag, nu drikker jeg danskvand i stedet. Bare det at jeg har skiftet drikkevarer, har gjort at jeg har tabt 3 kg. :thumbsupsmileyanim: Og jeg gik først i gang for 3 uger siden. :thumbsupsmileyanim:

Så jeg håber da der ryger mange flere af. Jeg har også en romaskine, som jeg bruger ca. 3 gange om ugen :cheerleader3: Så det går da fremad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes godt nok det er nogle seje hunde herinde. Der er da noget at holde trit med men det kan måske kun være en god motivation. Jeg har fået lavet sådan en sundhedsundersøgelse, hvor jeg fik at vide, at jeg skal tabe mig 23 kg for at nå min idealvægt men det er dog ikke målet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er i gode :b223: :yeah: :cheerleader3::denmarkflag: :carrot: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3::):cheerleader3::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Seriøst det er flot!!! At tabe sig er hårdt arbejde! Jeg skal tabe mig 5 kg på et år, men det vigtigste for mig er at blive strammet op! Nogle gode motions tip der ikke inkludere cykling (JEG HADER AT CYKLE), løb (skinnebens betændelse) aerobic eller lignende hold (arbejdstider)! Jeg kan rigtig godt li styrketræning og svømning, men jeg er SÅ dårlig til at komme afsted!!! :b223:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet gravid (HURRA!) og vil være ca. 7 mdr henne til brylluppet, så jeg skal nok ikke regne med at gå NED i kjolestørrelser :thumbsupsmileyanim:

Men jeg skal strammes lidt op. Det er nu mest for min sundheds skyld. Min krop er ikke super fit til at skulle igennem en graviditet og jeg vil gerne slippe uden de store gener, så der skal strammes lidt muskler inden maven bliver alt for stor.

Men vægttab bliver der så ikke noget af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er blevet gravid (HURRA!) og vil være ca. 7 mdr henne til brylluppet, så jeg skal nok ikke regne med at gå NED i kjolestørrelser :thumbsupsmileyanim:

Men jeg skal strammes lidt op. Det er nu mest for min sundheds skyld. Min krop er ikke super fit til at skulle igennem en graviditet og jeg vil gerne slippe uden de store gener, så der skal strammes lidt muskler inden maven bliver alt for stor.

Men vægttab bliver der så ikke noget af :cheerleader3:

Ih hvor dejligt. Stort tillykke med det :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
! Nogle gode motions tip der ikke inkludere cykling (JEG HADER AT CYKLE), løb (skinnebens betændelse) aerobic eller lignende hold (arbejdstider)! Jeg kan rigtig godt li styrketræning og svømning, men jeg er SÅ dårlig til at komme afsted!!!

Køb en Wii!!

Der er flere gode træningsprogrammer (også med styrketræning) som jeg synes er gode. Og så slipper man for at skulle et eller andet sted hen :thumbsupsmileyanim: Styrkeøvelser kan man også 'bare' lave hjemme på stuegulvet, men at der er en 'træner' der tæller for en og man hver dag kan se hvor meget man har lavet ift. dagen før er motiverende for mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej

jeg havde også et ønske om at tabe mig 10-15 kg inden brylluppet, men gik hen og blev gravid, de første 2 måneder tog jeg 5 kg på, det er noget der ligger til min familie at ta vildt meget på i starten af graviditeten, men sagde til mig selv ( ikke fo at fornærme nogle ) men jeg skulle fandme ikke sidde der og ligne en fed hval, så jeg sagde til mig selv at jeg ikke måtte spise usundt i hverdagende, kun i weekenden, og så skulle jeg ud og gå noget mere, og det har jeg tabt 7 kg på, og måske er der forskel på hvilken jordmord man har, men det vægttab er helt fint, og havde jeg ikke selv kunne lægge min kost om, ville hun ha sendt mig til en diatist. er nu i uge 27 og holder vægten så det stadig er -7 kg eller 6kg og 700 gram for at være nødagtig for vægten var steget 200 gram, men det kan være så meget, men jeg har så også 3 måneder til at få kroppen strammet op efter fødslen, og kjolen bliver bestilt lige efter fødslen, så det skal nok gå, kanjeg gå de sidste 3 måneder uden at ta på ender jeg jo med et vægttab alligevel trods min gaviditet. har været på minus 9, men det lavede julen lidt om på, men mit guf det er frugt skåret ud så det er lige så let at spise som chips og slik, og det tager jo ikke lang tid at skære det ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som skrevet tidligere i denne tråd er jeg begyndt at blive meget aktiv, ikke så meget for at tabe mig, men mere da jeg gerne vil være i god form og blive strammet lidt op inden brylluppet (og forhåbenlig en graviditet sidst på året!).

Jeg prøvede dog lige min kjole i går, hvilket er over 5 måneder siden sidst (jep, den blev købt i god tid!) og hold op hvor har jeg tabt mig!! Før sad den RET stramt (overvede om jeg kunne spise i den..) - nu skal den helt sikkert syes ind! Jeg har ikke ændret min kost overhovedet (den har dog heller ikke været usund) så det hele ligger i SPINNING!!

wuk63 - du skriver du hader at cykle, har du prøvet at spinne? For jeg HADER også at cykle, men efter 2-3 spinningtimer var jeg SOLGT! Jeg er blevet så glad for det, som jeg aldrig havde troet jeg blive.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer