Helle_75

Kjole til + piger

16 posts in this topic

Jeg har brug for at se, at selvom man er en + pige, str. 50, så kan man også være en flot brud.

Kan i hjælpe mig med at blive overbevist, at man godt kan være pæn alligevel??

Er der nogle af jer der er blevet gidt og har den størrelse, og vil vise en masse dejlige billeder, eller har i nogle links til andre steder?

:biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg er stødt på mange piger herinde som har været fantastiske smukke piger/brude.

Så det har intet med str. at gøre men den udstråling du sender og som du ikke vil kunne undgå når du står med dit livs kærlighed i en smuk kjole.

så det er bare at kigge tråde igennem så vil du finde de smukke brude/piger

0

Nå jeg får hentet min kjole hjem fra ABC Brudekjoler i løbet af uge 6, så skal jeg lægge billeder ind. Jeg er blevet så positivt overrasket over, hvor meget figur jeg får i den helt rigtige kjole til mig :biggrin:

Først havde jeg bestilt en kjole hjem fra Kina efter et modelbillede, fordi jeg troede at et ærme i kjolen var et must til mine store arme. Men ved du hvad, jeg er kommet i den flotteste kjole uden ærmer og med snøreryg, og den er bare så flot til mig. Det skal lige siges, at jeg normalt er en str. 50 i bukser, men brudekjolen hedder 52-54!

Så fat mod og glæd dig at komme ud og prøve kjoler :)

/Pia

0

Du kan sagtens blive en gudesmuk brud. Da jeg arbejdede i en brudebutik havde jeg faktisk to kunder, en str. 36 og en str. 48 kort efter hinanden. Den store var sgu den smukkeste for hun udstrålede bare ren lykke da hun fik kjolen på, hvorimod den lille ikke udstrålede noget, andet end tanken om hvor meget rabat hun mon kunne hive ud... Det hele handler om dig og din udstråling. Så tag det helt roligt. Tag ud og prøv nogle kjoler, ekspedienten kan sagtens hjælpe dig med at finde den helt rigtige kjole til dig.

0

Annonce ♥

Nå jeg får hentet min kjole hjem fra ABC Brudekjoler i løbet af uge 6, så skal jeg lægge billeder ind. Jeg er blevet så positivt overrasket over, hvor meget figur jeg får i den helt rigtige kjole til mig :biggrin:

Først havde jeg bestilt en kjole hjem fra Kina efter et modelbillede, fordi jeg troede at et ærme i kjolen var et must til mine store arme. Men ved du hvad, jeg er kommet i den flotteste kjole uden ærmer og med snøreryg, og den er bare så flot til mig. Det skal lige siges, at jeg normalt er en str. 50 i bukser, men brudekjolen hedder 52-54!

/Pia

Det er da skønt :rolleyes:

Hvad for en kjole er det, er det ikke noget med de har en hjemmeside???

0

sincerty mærket har en masse smukke kjoler til de lidt større piger :-) deres hjemmesider med masser af kjoler er her

Jeg er selv en størrelse 46/48 og jeg vedhæfter lige et billede af mig fra mit bryllup og ellers synes jeg da, at du skal læse min bryllupsberetning, du finder et link i min signatur :-)

post-34886-1263639475.jpg

0

Jeg er selv en str. 54 - jeg købte min kjole hos tines kjoler. Den er fra firmaet Alex Hanson og blev syet efter mål. Den kom til at koste 4800,- og så 400 for at få den rettet til i DK.

Prøv først at tag ud og prøv kjoler, de fleste butikker har også i store størrelser.

Held og lykke - vi glæder os til at se dig i den helt rigtige kjole

0

Annonce ♥

Min veninde er en str. 52 og var supersmuk til sit bryllup. Vil ikke lige sætte billeder af hende ind når hun ikke selv er her, men som en anden skriver: Det er ikke størrelsen men udstrålingen :biggrin:

(hun har forresten kjolen til salg, så sig til hvis du vil have kontakt til hende - så kan hun jo også sende nogle billeder af den flotte kjole :))

0

/Pia

Det er da skønt :rolleyes:

Hvad for en kjole er det, er det ikke noget med de har en hjemmeside???

ABC

Jeg har købt den kjole, der hedder 5H.

/Pia

0

Jeg har brug for at se, at selvom man er en + pige, str. 50, så kan man også være en flot brud.

Kan i hjælpe mig med at blive overbevist, at man godt kan være pæn alligevel??

Er der nogle af jer der er blevet gidt og har den størrelse, og vil vise en masse dejlige billeder, eller har i nogle links til andre steder?

:cheerleader3:

Hej

Jeg er selv en str. 48/50 - min bryllupskjole blev str. 48 og der blev så isyet binderyg bagpå i stedet for lynlås. Du kan se flere billeder af min kjole under "salg af brudekjoler" (der er masser - og sender gerne evt. flere hvis du har brug for det)

Jeg var meget overrasket over hvor "flot" jeg kunne blive på dagen - frygtede det værste - sol på dagen som gør at man får det varmt osv - men når først kjolen er på og man føler sig smuk fra inderst til ydertst, ja - så går det hele såmænd ganske udmærket alligevel.

Fat mod - der findes masser af smukke fantastiske kjoler til os større piger!

Pøj pøj med det hele

KH

Louise

0

Annonce ♥

Jeg synes du skulle kigge lidt i min plænlægningstråd. Da jeg var ude at prøve kjoler første gange, gik jeg temmelig tøvende ind i butikken. Hvis nu, jeg bare var en stor fed grim brud? Min største skræk var at blive "den hvide hval". Så var det bedre at bibeholde illusionen om, at jeg ville blive en smuk brud og så slet ikke prøve en kjole...

Men ind kom jeg altså... Jeg er normalt en størrelse 52, men jeg kunne passe en størrelse 48 hos Lilly. At jeg så ikke rigtig kunne sætte mig ned, var så en anden side af sagen ;)

Du kan se min kjoleberetning her og der er maaaaaaaaaaange billeder.

Som alle de andre siger, så har det helt noget med udstrålingen at gøre. Jeg vil råde dig til, at gøre noget ud af dig selv inden du går derind. Ta' ekstra fin make up på eller sat håret ekstra flot, så det ikke bare er det samme triste almindelige fjæs man kigger på i spejlet...

Pøj pøj med det! Og husk billeder!!!!!

0

Ja, det er en masse dejlig inspiration at hente i de links - og det er slet ikke så usædvaneligt

med kjolen i disse størrelser.

Men jeg kan godt forstå dig - jeg er selv en str. 48, og jeg var også meget i tvivl.

men det er slet ikke så slemt.

Jeg fandt også min kjole - og den endte endda med at være for stor, så den skal

jeg have syet ind !!

Er spændt på at se herinde hvad du finder ud af :cheerleader3:

Vh

Mona

0

Annonce ♥