Sign in to follow this  
Followers 0
amns

Håropsætning + make up...

6 posts in this topic

Hej Piger

Jeg bor i kbh, men skal giftes i jyllland, nærmere bestem Fjelstrup Kirke. Skal have sat håret op og det ville være rigtig dejligt hvis make up'en kunne blive klaret samme sted. Er der nogen herinde der har erfaring eller hørt godt om nogen frisører i Haderslev/Christiansfeld området der kan opfylde disse krav?

Anne Marie

0

Annonce ♥

hej jeg bruger selv klip dupont som ligger i christiansfeld dem har jeg brugt ved flere lejeligheder og synes de laver et rigtigt pænt stykke arb....

ved godt det er længe sden indlægget er skrevet

held og lykke

Trine

0

Jeg vil meget gerne anbefale Jeanette hos Hårdesign i Haderselv, jeg ved dog ikke om hun også laver makeup, men hun er en rigtig dygtig frisør. Hvis jeg på nogen måde kan komme til det bliver jeg klippet hos hende selvom jeg bor i Kbh.

Du kan se hjemmesiden for salonen her http://www.hardesign.dk/info.html

KH Frk R

0

Jeg fik sat mit hår hos Dupont i Christiansfeld og kan bestemt anbefale dem. Faktisk er de min faste frisør, og jeg kører gerne fra Kolding for at få en god behandling - og ikke mindst er prisen i den gode ende :)

Altså søde og en hyggelig stemning!

Jeg fik dog ikke lagt makeup - det ville jeg selv klare.

0

Annonce ♥

Vi skal giftes i Haderslev og jeg har bestilt tid hos Salon Korsvik, efter en KANON vejledning af en ung og meget idérig kvinde ved navnet Charlotte! De tilbyder også at ligge make-up, mens man sidder med curler i håret :thumbsupsmileyanim:

Prisen er 1.200,- for håropsætning, inkl. make-up 1.500,-.

KH. Mette

0