Guest soloverland

Forlovelsesringen - hvad gør i ved den under vielsen?

10 posts in this topic

Hvad gør I ved forlovelsesringen på bryllupsdagen!?

Jeg fik en smuk smuk ring da kæresten gik på knæ. Ikke en af dem som skal bruges igen til vielsesring på dagen - men sådan en som skal side på min finger resten af livet.

Min forlovelsesring har sidet fast på min finger (venstre hånd) siden det skønne knæ-fald. Nu er jeg lidt i tvivl om den skal sidde på fingern når vi skal vies - hvor jeg jo får min vielsesring på min højre hånd....

Hvad gør I????

Gemmer den væk på dagen, så det kun er vielsesringen der kommer i fokus eller?...

Jeg er tvivl om hvad jeg gør...

0

Annonce ♥

Jeg har på intet tidspunkt været i tvivl om, at min forlovelsesring bor på min venstre hånd - også selvom der kommer en vielsesring til på højre. Og samtidig er den mit something blue :cheerleader3:

Edited by Susanne33
0

Min forlovelsesring skal også helt sikkert med til brylluppet :cheerleader3:

0

Min forlovelsesring skal også helt sikkert med til brylluppet :cheerleader3:

Jeg har ingen forlovelsesring, men får til gengæld en rigtig fin stor diiamantring i Vielsesring...glæder mig til det hele...også ringen :-)

0

Annonce ♥

Skal helt sikkert også have forlovelsesringen på under brylluppet... tror den kommer til at matche perfekt til vielsesringen :cheerleader3:

0

Jeg har beholder også min forlovelsesring på :cheerleader3:

0

Hvad gør I ved forlovelsesringen på bryllupsdagen!?

Jeg fik en smuk smuk ring da kæresten gik på knæ. Ikke en af dem som skal bruges igen til vielsesring på dagen - men sådan en som skal side på min finger resten af livet.

Min forlovelsesring har sidet fast på min finger (venstre hånd) siden det skønne knæ-fald. Nu er jeg lidt i tvivl om den skal sidde på fingern når vi skal vies - hvor jeg jo får min vielsesring på min højre hånd....

Hvad gør I????

Gemmer den væk på dagen, så det kun er vielsesringen der kommer i fokus eller?...

Jeg er tvivl om hvad jeg gør...

Jeg har hele tiden haft min forlovelsesring på venstre hånd - også til brylluppet hvor jeg fik min vielsesring på højre hånd - så nu er begge ringe på fast!

Louise

0

Jeg vil ikke have min på under vielsen, da jeg ikke synes den passer til resten, da det er en sort diamant

0

Annonce ♥

Jeg var faktisk også i tvivl om det med hænderne, da jeg går med forlovelsesringen på venstre, og den skal klart med til brylluppet - passer til resten af mit klassiske outfit på dagen ;-) Så vielsesringen sidder på højre - fik det lige bekræftet på messen i dag. :-)

0

Min forlovelsesring bliver siddende på min venstre hånd for evigt! (Hånden nærmest hjertet) Mens min vielsesring bliver placeret på højre ringfinger (den rigtig hånd, som man sagde i gamle dage :thumbsupsmileyanim: taget fra Emma Gads "Takt og Tone")

0