metteholm

Sådan laver i lommer

71 indlæg i dette emne

mange af jer har spurgt hvordan man nemt laver lommer til sin invitation. her giver jeg et bud på 2 forskellige lommer. når man først har metoden, kan de udformes på tusind forskellige måder. håber i kan bruge det til noget :cheerleader3:

værktøjet der skal bruges:

post-39268-1263747430.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha hvor godt! Jeg har siddet og ville lave nøjagtig samme guide! (har taget MANGE billeder imens jeg har lavet de første prototyper af vores invitationer her i eftermiddag!)

Glæder mig til at se om du har fundet en smartere måde end mig :cheerleader3:

haha hvor sjovt. upload da endelig dem her som et bud på en tredje måde man kan gøre det på :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har (indtil videre) gjort det på denne måde, da selve invitationen passer med størrelsen på et A4 ark. Dog er jeg stadig i idé-fasen... Men her er mine erfaringer:

Mine materialer:

Brunt fransk karton som er selve invitationen

Natur-papir, der kan printes på

Grøn stribet eksklusivt papir til detaljer..

post-36952-1263749119.jpg

(Når jeg går i storproduktion, låner jeg den store skærer ude på arbejde :cheerleader3:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold kæft i er seje og i har bare lige ramt tidspunktet. Har siddet hele dagen for at finde ud af hvordan det skal gøres. Skynder mig at stjæle målene så må jeg lige se om de passer...

Men hvor er det fedt i gider gøre det for os andre tumper.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
.

Hej Mette

Kanon tråd

Vil du sætte nogle mål på? Er det lavet med A4 papir eller hvordan??

Papiret var A4. De kan jo laves på tusind måder alt afhængig af hvordan du vil have dem til at se ud. Den røde er foldet foldet i 3, og den orange er foldet på midten.

Redigeret af metteholm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor føler jeg mig dum :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan slet ikke se hvordan du gør med det orange pap og så skærer du og så dit og dat jeg forstår det ikke :thumbsupsmileyanim:

hmm det er da eller rimelig nemt at forstå synes jeg, kan ikke helt se hvor det er du ikke forstår det, prøver lige at forklare det lidt bedre... altså i indlæg #3, er der skåret en stor flap med 2 små flapper i siden. de 2 små flapper kommes der lim på. på dne side der vender nedad mod bordet på billedet. Flapperne foldes så ind, og den store flap foldes op således limen på de små flapper rammer kartonen, og så skulle der gerne ære en lomme

prøv at sidde med et stykke papir, så burde det give sig selv tror jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer