Sign in to follow this  
Followers 0
Guest TinaJacob

Kan jeg "hinte" at jeg gerne vil have min gode ven med?

7 posts in this topic

Kære piger,

Jeg tænker og tænker over, om jeg kan tillade mig at "hinte" at jeg gerne vil have at min rigtig gode ven, Thomas, kommer med til min polterabend? Han kender nogle at pigerne, og jeg har boet sammen med ham et års tid. At han er bøsse gør måske det hele lidt nemmere, for så er der i hvert fald ingen seksuelle undertoner af den forbudte slags i at have ham med... Hvad siger I, er det totalt malplaceret at få ham med?

Kh Tina

0

Annonce ♥

Hvis du virkelig ønsker ham med og han er en rigtig nær ven, kan jeg absolut ikke se noget forkert i at ønske ham med :thumbsupsmileyanim:

Sig det til toastmaster eller en nær veninde, som du tror arrangerer polter og sig, at du gerne vil have, at han inviteres med på polter :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Tina,

Synes da absolut du skal få ham med så :thumbsupsmileyanim: nu ved jeg ikke hvor meget du ved omkring planlægningen af din polterabend, men min veninde har "diskret" bedt om en liste på de af pigerne der kommer til brylluppet jeg kunne have det sjovt med ;) sådan er det selvfølgelig oplagt at få den "listet" ind, emn ja, ellers plant ideen hos nogle af dem du ved der kommer til at være der og polte dig!

0

Når han er en nær ven, så synes jeg det er helt naturligt og selvfølgeligt, at han kommer med til din polterabend. Jeg har selv deltaget i en PA, hvor en af deltagerne var en (hetero) fyr, som var en barndomsven til bruden. Det var meget naturligt.

0

Annonce ♥

Du kan hinte eller sige det direkte - det gør det naturligvis nemmere, hvis du har en fornemmelse af, hvem der står for dit PA. Om han er bøsse eller ej, er for sin vis irrelevant... Han er din ven, og vil sikkert bidrage til, at du får en herlig dag :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste og jeg har selv så mange fælles venner på tværs af kønnene, så vi har meget klart ytret, at vi ønsker et fælles PA. :thumbsupsmileyanim:

0

jeg synes da bare, du skal sige det til den der står for din PA, for så er du sikker på, at han i hvertfald bliver inviteret :-)

0

Du kan godt sige det. Min PA planlægger har bedt om en liste med navne på hvem jeg vil have med, og det har hun fået.

Synes måske du skal gøre det samme, for det er jo vigtigt at din PA bliver med dem du gerne vil have med så i kan få en god dag sammen...

0