SørenogAnette

SørenogAnettes Bryllup

341 posts in this topic

Kæreste søde og smukke Anette

Jeg er jo en af 2009 brudene, som stadig husere herind, og det gør jeg jo af flere grunde, og DU er en af dem. Jeg har jo fulgt dine forskellige planlægningstråde, og følger dig stadig også selvom jeg ikke skriver i din tråd, så er jeg med på en kigger :-).

Du og Søren - men især du har været så meget igennem, det er jo næsten som et eventyr, hvor den smukke prinsesse skal så uendelig meget igennem inden hun får sin prins, det samme oplever og har du oplevet, men endelig er det snart tid til, at du får din prins :-) og jeg er sikker på at det hele vil ende som et eventyr, hvor i vil leve lykkeligt til jeres dages ende :-).

Hvor er det dejligt at i har fået Stinehelene til at vie jer, man kunne jo godt gå hen og blive en smule misundelig :-)

Kære Vanni

Jeg er så rørt at jeg ikke kan finde ord..

Stort kram

Anette

0

Annonce ♥

Nu syntes jeg der sker en masse.

Idag har jeg bagt bunde til bryllupskagen og chokolademuffins, jeg mangler at bage bananmuffins det gør jeg imorgen.

Jeg har som sagt fået købt ny kjole og den har jeg været til retning 2 gange, den er vidunderlig smuk. Jeg skal først hente den fredag den 8 oktober.

Idag har jeg fået talt med blomsterhandleren og givet hende frie hænder til borddekorationerne, de må bare ikke være moderne.

Kirkehæfterne er også færdige men ikke så pæne som ønsket.

Vores reception bliver pyntet af vores naboer så det ved jeg ikke noget om.

Vores små æsker er også færdige og det bliver også bordkort.

Søren og jeg fik en snak med Stine-Helene i torsdags.. Vi hyggede os i 2½ time hvor der blev talt om rigtig mange ting. Vi er rigtig glade for at have mødt denne vidunderlige livskloge kvinde og så er vi så heldige at hun vil vie os:0)

På mandag skal vi til frisøren hvor Søren skal klippes og jeg have farvet hår og få min prøveopsætning og min make-up Søren må gå en lang tur imens haha.

Jeg bliver ved med at sige jeg har styr på det meste .o0 mon jeg prøver at overbevise mig selv hihi

Jeg skal til lysfest på søndag kl 14 hos min nabo hmmmmmmmmmm

På fredag skal jeg have min tatovering hvor der skal stå Fru Nicolaisen, jeg har sagt til Søren at jeg syntes vi skal være afholdene fra torsdag til brylluppet.. Fnis så håber jeg at jeg kan skjule min tatovering. Han syntes det er noget mærkeligt noget haha

Så er der ikke mere herfra lige nu..

0

Ihhh, Anette, nu er det jo snart din tur til den fantastiske oplevelse, det er at blive gift! Jeg er sikker på, at du har styr på det hele og hyggeligt, at der er nogle punkter, som du ikke ved så meget om - så er der også lidt overraskelse til dig.

Er spændt på at høre, hvad Søren siger til din tatovering om 1½ uge :thumbsupsmileyanim:

Nyd de sidste dages forberedelser og ikke mindst selve den store dag :blush:

0

Annonce ♥

Ihhh, Anette, nu er det jo snart din tur til den fantastiske oplevelse, det er at blive gift! Jeg er sikker på, at du har styr på det hele og hyggeligt, at der er nogle punkter, som du ikke ved så meget om - så er der også lidt overraskelse til dig.

Er spændt på at høre, hvad Søren siger til din tatovering om 1½ uge :thumbsupsmileyanim:

Nyd de sidste dages forberedelser og ikke mindst selve den store dag :blush:

Ja det er vildt der kun er 1½ uge tilbage, der er mange overraskelser til os fra naboerne så ja det er spændende:0) Jeg glæder mig også til han ser min tatovering.. Jeg nyder også de dage, der er knald på i de her dage:0)

hvor er det bare dejligt at læse at det bare går som planlagt med planerne for jeres store dag.. jeg håber den bliver alt hvad i har drømt om.... :)

Tak bobo:0)

0

Uhh Anette nu er det virkelig tæt på.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig sådan over at I endelig får hinanden, jeg synes virkelig I fortjener en fantastisk dag med alle jeres drømme og ønsker opfyldt

Jeg synes det lyder som om du er godt med og jeg glæder mig til at høre mere om lysfesten :blush:

Knus

0

super flot kage.. Glæder mig til at se det endelige resultat den kan da ikke blive andet end FANTASTISK :blush:

MVH Michelle

Tak Ms aprilbride :0)

Uhh Anette nu er det virkelig tæt på.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig sådan over at I endelig får hinanden, jeg synes virkelig I fortjener en fantastisk dag med alle jeres drømme og ønsker opfyldt

Jeg synes det lyder som om du er godt med og jeg glæder mig til at høre mere om lysfesten :)

Knus

Tak Natasja, det er også helt vildt at idag er det den sidste med med 2 cifre før brylluppet, vi er så småt begyndt at få sommerfugle i maven og griner fjoget til hinanden.

Ja det bliver spøndende med den lysfest griner, men jeg ved jo ikke om der er noget for jeg har alle mine 3 dejlige børn den dag.. Men det er da underligt at holde lysfest 6 dage før vores bryllup :0)

0

Annonce ♥

Tak Natasja, det er også helt vildt at idag er det den sidste med med 2 cifre før brylluppet, vi er så småt begyndt at få sommerfugle i maven og griner fjoget til hinanden.

Ja det bliver spøndende med den lysfest griner, men jeg ved jo ikke om der er noget for jeg har alle mine 3 dejlige børn den dag.. Men det er da underligt at holde lysfest 6 dage før vores bryllup :0)

Ihh det kan jeg godt forstå. Jeg får sommerfugle i maven af bare at tænke på det! :blush:

Ja nu må du vente også hvad der sker på søndag .. Og du har selvfølgelig ret i det med børnene, men hvis der skulle være overraskelser i ærmet, mon så ikke der er arrangeret for dem? :thumbsupsmileyanim:

0

Ihh det kan jeg godt forstå. Jeg får sommerfugle i maven af bare at tænke på det! :blush:

Ja nu må du vente også hvad der sker på søndag .. Og du har selvfølgelig ret i det med børnene, men hvis der skulle være overraskelser i ærmet, mon så ikke der er arrangeret for dem? :thumbsupsmileyanim:

Man skulle tro det var sommer med alle vores sommerfugle haha..

Jo der er styr på børnene hvis der sker noget på søndag men alle ved jeg kun ønsker det helt nede på jorden, noget med lidt mad og så lidt hyggeri :0)

0

Jo der er styr på børnene hvis der sker noget på søndag men alle ved jeg kun ønsker det helt nede på jorden, noget med lidt mad og så lidt hyggeri :0)

Hihi ja.. men med vejret udenfor er det altså også lidt tiltrængt med noget sommerligt. Sys godt nok det er blevet koldt.. nå :thumbsupsmileyanim:

Man kunne måske drage den konklusion at dine venner/veninder netop opfylder dit ønske om noget meget stille og roligt eftersom det er en søndag? :blush: Igen.. HVIS det nu er..

0

Hihi ja.. men med vejret udenfor er det altså også lidt tiltrængt med noget sommerligt. Sys godt nok det er blevet koldt.. nå :thumbsupsmileyanim:

Man kunne måske drage den konklusion at dine venner/veninder netop opfylder dit ønske om noget meget stille og roligt eftersom det er en søndag? :blush: Igen.. HVIS det nu er..

Det håber jeg :0)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er det blevet godt...!! Er sikker på det bliver et hit når det skal vises frem :thumbsupsmileyanim:
Hvor er det fint - kan specielt godt lide at der står optaget
Virkelig virkelig fint.. Jeg synes det er så skønt med noget der er så personligt :blush:

Det skal nok blive populært og som miss-lena også påpeger er det virkelig en fed detalje at der står optaget.

:)

Tak alle 3. Jeg syntes også det er helt perfekt. de har jo et friskilt i en taxa og derfor ønskede jeg at der stod optaget. jeg glæder mig så meget til han ser det. Jeg kan kun takke Annie 1000 gange for at gøre mit strømpeånd så personligt, jeg er så rørt..

0

Ej hvor er det blevet godt...!! Er sikker på det bliver et hit når det skal vises frem :thumbsupsmileyanim:
Hvor er det fint - kan specielt godt lide at der står optaget
Virkelig virkelig fint.. Jeg synes det er så skønt med noget der er så personligt :blush:

Det skal nok blive populært og som miss-lena også påpeger er det virkelig en fed detalje at der står optaget.

:hug:

Tak alle 3. Jeg syntes også det er helt perfekt. de har jo et friskilt i en taxa og derfor ønskede jeg at der stod optaget. jeg glæder mig så meget til han ser det. Jeg kan kun takke Annie 1000 gange for at gøre mit strømpeånd så personligt, jeg er så rørt..

Super fint strømpebånd :)

Det kan jeg godt forstå du bliver rørt over det er simpelthen så personligt og perfekt :carrot:

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er det flot! :thumbsupsmileyanim: Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at se mit!

Og må give de andre ret - fed detalje, at der står 'optaget'. ;)

Tak.. Jeg kan godt forstå du glæder dig til at få dit strømpebånd. Jeg er glad for I kan lide detaljen optaget.. :blush:

0

Hvor er det sjovt som man kan blive rørt, jeg sidder her og flæber. Annie som har lavet mit strømpebånd har sendt et billed af det og det er helt perfekt.. Hvad syntes I?

Hvor er det dog genialt!! :thumbsupsmileyanim: Hun er sgu dygtig hende Annie.

Helt enig... :blush:

0