Kinai

HVilken kjole skal jeg vælge?

22 posts in this topic

Hej piger.

Jeg har nu fundet nogle kjoler, som jeg har vildt svært ved at vælge imellem. Kravet er, at det skal være en kjole som er skåret under brystet, så jeg også vil kunne bruge kjolen i tilfælde af, at jeg en dag er gravid mens jeg også skal bruge kjolen.

Hvad synes I? Hvilken er bedst/flottest/mest praktisk?

Kjole 1

post-19304-1264967003.jpg

0

Annonce ♥

Kjole 5 - sidste kjole og pt. min favorit.

post-19304-1264967360.jpg

0

Jeg stemmer for kjole nummer 4, men det er nok pga farven.

Jeg synes ikke du skal købe kjole 2 hvis du så kommer til at se ligeså tom-hjernet ud som modellen! :cheerleader3:

Mht. at kunne bruge kjolen under en evt. graviditet, så skal du tænke på at brysterne ændre sig meget (bliver noget større :cheerleader3: ) under graviditeten, så selvom der er plads til maven under "brystsnittet", så er det ikke sikkert at der er plads til brysterne.

(noget min veninden fandt ud af 2 dage før et bryllup, så hun i huhej hast måtte ud at låne en kjole af en veninde. Hun havde også en kjole der var skåret under brystet, som hun så følte sig sikker på at hun kunne være i.)

0

Min farvorit er kjole nummer 1 - Men de er alle SUPER flotte! Kan godt forstå du er i tvivl...

0

Annonce ♥

Men kjole 4 tror jeg ikke du kan have mave i. Den sidder til i taljen

Du har ret... når man kigger nærmere kan man godt se at den sidder til. Den er hermed slettet :cheerleader3:

0

Jeg synes ikke du skal købe kjole 2 hvis du så kommer til at se ligeså tom-hjernet ud som modellen! :cheerleader3:

Mht. at kunne bruge kjolen under en evt. graviditet, så skal du tænke på at brysterne ændre sig meget (bliver noget større :cheerleader3: ) under graviditeten, så selvom der er plads til maven under "brystsnittet", så er det ikke sikkert at der er plads til brysterne.

(noget min veninden fandt ud af 2 dage før et bryllup, så hun i huhej hast måtte ud at låne en kjole af en veninde. Hun havde også en kjole der var skåret under brystet, som hun så følte sig sikker på at hun kunne være i.)

Kjole 4 er nu slettet... jeg tror ikke det vil være muligt med en mave i den.

Men du skal jo kigge på kjolerne... ikke modellerne!! :cheerleader3:

Mine bryster ændrere sig ikke vildt under min første graviditet, så det er jeg ikke sådan vildt bange for :cheerleader3:

0

Kjole 4 er nu slettet... jeg tror ikke det vil være muligt med en mave i den.

Men du skal jo kigge på kjolerne... ikke modellerne!! :cheerleader3:

Mine bryster ændrere sig ikke vildt under min første graviditet, så det er jeg ikke sådan vildt bange for :cheerleader3:

sorry... skal nok prøve at kigge på kjolerne.... :cheerleader3:

Når nu kjole 4 er ude af billedet må jeg sige nummer 1. (igen farven)

Jeg er ikke så vild med 5'eren (selvom det er din favorit)

af nummer 2 og 3 (som er ligende hinanden i farven) ville jeg stemme for nummer 2 (på trods af modellen :cheerleader3: ) Det ser godt ud med den grå farven ind over.

0

Jeg stemmer for kjole 1 eller 5 - jeg er helt klart til det enkle ;)

0

Annonce ♥

Kjole 1 er meget pæn

0

Jeg synes klart bedst om farven på nr. 1, men effekten af plisseringerne på nr. 5 er fantastisk! Så jeg tror jeg stemmer for nr. 5 :cheerleader3:

0

Annonce ♥

jeg er vild med kjole 1, 3 og 5

0

jeg er helt vildt med nummer 1 !!!!

den er så enkel og alligevel ikke....

kanon flot kjole

christina /som syntes at der er så lang tid til 2011

0

Jeg siger også nr. 1 eller 5..

Kan bedst lige farverne, og stilen på de to.. (selvom jeg ikke selv ville kunne overskue en kjole uden stropper... ;-))

0

UHA, de er jo smukke alle sammen. Men mine helt klare favoritter er 2 og 5.

Synes nr. 2 er rigtig fed fordi den er så anderledes og har nogen fede farver.

Nr. 5 er bare super elegant og virkelig flot i farven.

Den er svær den der ;)

Jeg må stemme på nr.2.....synes den er SÅ lækker :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Helt klart 1 og 5 de er så flotte og tror de er nemmest med en mave fordi de skæres meget højt oppe.

0

Alle flotte kjoler, men min favorit er nr. 2 - måden stoffet falder på og farvespillet....

Hvor har du fundet de flotte kjoler henne?

0

Alle flotte kjoler, men min favorit er nr. 2 - måden stoffet falder på og farvespillet....

Hvor har du fundet de flotte kjoler henne?

Kjolerne er fundet på promgirl.com :cheerleader3:

0

hej, jeg syntes rigtig godt om 1 og 5, men vil så også sige at jeg tror ikke at jeg ville kunne ha maven i 2eren( er i 6 måned) da jeg syntes den sidder lidt for meget til i taljen og tror ikke det vil være behageligt.

0

Annonce ♥

hej, jeg syntes rigtig godt om 1 og 5, men vil så også sige at jeg tror ikke at jeg ville kunne ha maven i 2eren( er i 6 måned) da jeg syntes den sidder lidt for meget til i taljen og tror ikke det vil være behageligt.

Ved du hvad... jeg har tænkt det samme. Så jeg tror hermed at kjole 2 også er streget af listen :cheerleader3:

0

Så er feltet skåret ned til 2 kjoler. Kjole 1 (den lilla) og kjole 5 (den blå) :cheerleader3:

Det skal lige siges, at kjole 1 er den dyreste af de to, og at den kan fåes i flere farver.... (jeg vil ikke selv have den i lilla... det er slet ikke min farve).

Jeg tænker stadig. Umiddelbart er jeg mest selv til kjole 5... der bliver i hvert fald ikke problemer med plads til en evt. mave. Dog er jeg meget i tvivl om hvordan de plisseringer holder. Jeg vil være ked af det, hvis den krøller enormt der hvor man sætter sig.... jeg synes dog den er klart smukkere end nr. 1, som måske kan gå hen og blive en anelse kedelig...

post-19304-1265052730.jpg

post-19304-1265052741.jpg

Edited by Kinai
0