Sign in to follow this  
Followers 0
Marisus

brudepigekjole til min 22-årige søster

15 posts in this topic

Min 22-årige lillesøster skal være brudepige, men hvad skal hun liiiiiiiiige have på? Hun er en utrolig flot og slank pige, og kan bære ALT!

Vi synes begge det kunne være fint, hvis hun har noget gulvlangt på, noget "svævende", men vil det være for brudekjoleagtigt? Hun er helt vild med denne, men jeg synes måske farven er lidt for neutral og lys ifht. min kjole?

Input og gode ideer modtages med kyshånd :cheerleader3:

fvxrvt.jpg

0

Annonce ♥

Jeg synes den hun selv har fundet, er meget flot!!! Vi har valgt denne til vores 30 årige brudepige.

post-28229-1265023361.jpg

0

Den er godt nok lidt lys, men det er svært at vurdere helt fra billedet af. Men den er utrolig smuk... Hvad skal du selv have på?

Man kan godt få mange kjoler i samme stil og med mere farve, hvis det er problemet?!!

Edited by Miss-Lena
0

Den er godt nok lidt lys, men det er svært at vurdere helt fra billedet af. Men den er utrolig smuk... Hvad skal du selv have på?

Man kan godt få mange kjoler i samme stil og med mere farve, hvis det er problemet?!!

Hej Lena ;)

Jeg har ikke selv fundet noget endnu, men er ude efter det store skrud i hvid/ivory.... :cheerleader3:

Ja jeg ville gerne finde tilsvarende slags kjole men måske i en helt anden farve - synes bare ikke jeg er stødt på nogen?

KH. Maria (du ved nok ;))

0

Annonce ♥

Kig evt. på Tp-kjoler.dk .. de har sååååå mange flotte ;) Det var faktisk også der jeg købte min brudekjole :cheerleader3:

0

Jeg syns også at den hun har fundet er vildt flot, men kommer jo også an på hvor meget den ligner din.

For hvis din brudekjole også er let og svævende, kunne det godt minde for meget om hinanden måske??

Jeg tror at min (på det tidspunkt) 18 årige søster skal have en af de her på:

post-40734-1265053005.jpg

post-40734-1265053017.jpg

0

Jeg syns også at den hun har fundet er vildt flot, men kommer jo også an på hvor meget den ligner din.

For hvis din brudekjole også er let og svævende, kunne det godt minde for meget om hinanden måske??

Hej..

Jeg er helt vildt med disse kjoler.. Hvor har du fundet dem henne og findes de i flere farver?

Hilsen Plough

0

Min 22-årige lillesøster skal være brudepige, men hvad skal hun liiiiiiiiige have på? Hun er en utrolig flot og slank pige, og kan bære ALT!

Vi synes begge det kunne være fint, hvis hun har noget gulvlangt på, noget "svævende", men vil det være for brudekjoleagtigt? Hun er helt vild med denne, men jeg synes måske farven er lidt for neutral og lys ifht. min kjole?

Input og gode ideer modtages med kyshånd :cheerleader3:

fvxrvt.jpg

Hej Jeg har en veninde der har denne kjole og den er meget mere gul end på billedet og enormt lang men super flot

0

Annonce ♥

Hej..

Jeg er helt vildt med disse kjoler.. Hvor har du fundet dem henne og findes de i flere farver?

Hilsen Plough

:cheerleader3: Ja min søster har heldigvis også god smag:)

De er fra Kina et sted hvor de syer dem efter mål og i alle farver.

Er faktisk ikke sikker på at jeg må henvise til siden herinde? Tjekker det lige og vender tilbage;)

0

Synes den er superflot!!! Og den er da slet ikke brudekjoleagtig! Supercool stil! :cheerleader3:

0

Hvis jeg var dig, ville jeg i hvert fald ikke købe den gule kjole før jeg havde købt brudekjolen... Bare for en sikkerheds skyld... Men nej, jeg kan heller ikke finde nogen kjoler der ligner i andre farver.... Hvor er den gule kjole fra? Det er dog også en del fine brudepige/aftenkjoler herinde: Hjemmeside

Mange af dem er i stil med denne kjole, der fås i utallige varianter:

post-40384-1265109598.jpg

Mange af kjolerne kan jo naturligvis findes (billigere eller med mindre fragt) på ebay.co.uk når man først kender navnet på dem....

0

Kig evt. på Tp-kjoler.dk .. de har sååååå mange flotte ;) Det var faktisk også der jeg købte min brudekjole :cheerleader3:

Ja, der var godt nok også mange fine kjoler - tak for linket :cheerleader3:

Èn ting ved jeg - jeg skal ikke have en kjole på, som kommer i nærheden af denne... Der bliver en med strut og slæb, så de vil ikke komme til at ligne hinanden :cheerleader3:

Hvis jeg var dig, ville jeg i hvert fald ikke købe den gule kjole før jeg havde købt brudekjolen... Bare for en sikkerheds skyld... Men nej, jeg kan heller ikke finde nogen kjoler der ligner i andre farver.... Hvor er den gule kjole fra? Det er dog også en del fine brudepige/aftenkjoler herinde: Hjemmeside

Mange af dem er i stil med denne kjole, der fås i utallige varianter:

post-40384-1265109598.jpg

Mange af kjolerne kan jo naturligvis findes (billigere eller med mindre fragt) på ebay.co.uk når man først kender navnet på dem....

Den gule kjole har jeg fundet hos Inch by Inch :cheerleader3:

0

Annonce ♥

prøv at kigge på promgirl.com. De har tusindvis af kjoler!

0

Her 2½ måned efter har vi endelig fundet kjolen til min søster, og hun skal have denne på :cheerleader3:

2j4r2mf.jpg

Vi er begge to super tilfredse :loveflag:

Og så er kjolen pudsigt nok samme farve som mine sko og taske ;)

0

Hejsa

Mine brudepiger ( 12 -14 -16 og 18 år ) skal have denne kjole på :

post-37829-1273240800.jpg

her ses to af dem i den : :cheerleader3:

post-37829-1273240923.jpg

Og jeg har måtte bytte to da str. ikke passede, så jeg har faktisk to stk i overskud som jeg vil sælge.

Str. 42 + 44

Sig til hvis det var noget - de koster 250,-kr pr. stk. :loveflag:

Edited by IMK
0