AmalieAmalie

Vi din taske frem

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er min taske

OMG man kan da ikke flashe så fin en taske uden at fortælle hvor den er fra :balloons:!

HVor er den fra :thumbsupsmileyanim: ?

Jeg har købt den på ebay.

Med det samme jeg så den, vidste jeg at det var den jeg måtte have - Jeg synes selv den passer perfekt i stilen til min kjole :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min taske

OMG man kan da ikke flashe så fin en taske uden at fortælle hvor den er fra :blush:!

HVor er den fra :thumbsupsmileyanim: ?

Jeg har købt den på ebay.

Med det samme jeg så den, vidste jeg at det var den jeg måtte have - Jeg synes selv den passer perfekt i stilen til min kjole :lol:

HAr du et link til sælgeren, hvis han altså har flere af samme slags :balloons: . For den passer altså også PERFEKT til min kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er min taske

OMG man kan da ikke flashe så fin en taske uden at fortælle hvor den er fra :blush:!

HVor er den fra :thumbsupsmileyanim: ?

Jeg har købt den på ebay.

Med det samme jeg så den, vidste jeg at det var den jeg måtte have - Jeg synes selv den passer perfekt i stilen til min kjole :lol:

HAr du et link til sælgeren, hvis han altså har flere af samme slags :balloons: . For den passer altså også PERFEKT til min kjole :)

Her er et link - men vær opmærksom på at de er dyre i fragt

Jeg gav 362,25 for tasken og 206,36 for fragt, så det er ikke en helt billig taske

min taske

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er min taske

OMG man kan da ikke flashe så fin en taske uden at fortælle hvor den er fra :)!

HVor er den fra :blush: ?

Jeg har købt den på ebay.

Med det samme jeg så den, vidste jeg at det var den jeg måtte have - Jeg synes selv den passer perfekt i stilen til min kjole :balloons:

HAr du et link til sælgeren, hvis han altså har flere af samme slags :) . For den passer altså også PERFEKT til min kjole :)

Her er et link - men vær opmærksom på at de er dyre i fragt

Jeg gav 362,25 for tasken og 206,36 for fragt, så det er ikke en helt billig taske

min taske

Okaaaaay det var pebret, men jeg tjekker det lige ud alligevel :thumbsupsmileyanim:

Tak :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu også købt min taske :thumbsupsmileyanim: En lille Louis Vuitton vernis hjerte- pung :thumbsupsmileyanim: I samme farve som mine sko og brudepigernes kjoler :cheerleader3: Synes den er så fin og romantisk ;)

post-39686-1269038084.jpg

Hej Amalie

Har også spurgt i din tråd, MÅ lige vide hvor du har fundet den taske/pung og om den fås i andre farver?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer