Guest Torstine

Er det dyrt????

9 indlæg i dette emne

Hej Zillaer :cheerleader3:

Jeg vil gerne høre jeres mening om følgende.

1. På bryllupsmessen i Bellacenteret fik vi et tilbud på at leje en crystler (en gammeldags politibil) fra kl. 11.40 til kl. ca. 17. Vi har fri km, så chaufføren kører os derhen hvor vi gerne vil. Vi skal køres både til kirke, fra kirke til reception, ud og tage bryllupsbilleder og ned til feststedet som ligger ca. 1 time i bil fra receptionen. Dette skal vi betale 4.400 kr. for. Hvad syntes I om den pris?

2. Vi har fået et tilbud på en fotograf. Han tager billeder fra kl. 11.30, når gæsterne kommer til kirken, under vielsen, efter kirken, under receptionen og så bryllupsbillederne, ca. frem til kl. 15. Han redigerer billederne inden vi får dem. for. Prisen er sort. Jeg ved han er rigtig dygtig, fordi han tog billeder til min venindes bryllup og der blev billederne super fede. Han vil have 4.580 kr. for ovenstående. Er det en ok pris, eller tror I det kan gøres billigere?

Jeg glæder mig til at høre hvad I mener om ovenstående.

Kh Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej.... jeg har fået et tilbud på 5000 fra krike til brudevals, hun fotografer fra vi kommer til kirke og til brudevalsen. vi får potræt on location potræt af gæsterne. vi får så de redigerede billeder på dvd så vi selv kan sidde i fred og ro og vælge dem vi vil ha printet ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal ikke kunne sige om det er for dyrt det med kørsel osv. Det har jeg ikke forstand på.

Men prisen for fotografen ligner meget godt det man kan fås hos proff. fotografer, nogle steder er der lidt dyrere. Når I nu kender til fotografen, så er det jo kun en fordel at kende til hans håndværk. Så nej, det er ikke for dyrt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at prisen på bilen lyder som en god pris. Der er en del kørsel med og vi har fået tilbud på ca. samme pris med noget mindre kørsel.

Prisen på fotografen ligner næsten den vi har fået, som dækker fra gom og forlovers ankomst til kirke til vi går til bords med 8 store billeder, 36 små og en DVD med alle billeder. Når du ved, at han er god, så ville jeg bare se at få ham booket! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Skal ikke kunne sige om det er for dyrt det med kørsel osv. Det har jeg ikke forstand på.

Men prisen for fotografen ligner meget godt det man kan fås hos proff. fotografer, nogle steder er der lidt dyrere. Når I nu kender til fotografen, så er det jo kun en fordel at kende til hans håndværk. Så nej, det er ikke for dyrt.

Det er ikke dyrt nej, men nu bliver det jo oplyst at det er sort. Derved har man jo kun begrænsede (ja faktisk ingen) muligheder for at gøre indsigelser o.l. hvis han ikke dukker op eller man ikke er tilfredse med slutresultatet. Det er jo kendetegnende for sort arbejde at der ikke forefindes noget på skrift.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke særlig stor forstand på billeje, med umiddelbart lyder ca 800 i timen vel meget rimeligt...

Mht fotografen lyder det bestemt også rimeligt, men jeg tror samtidig også, at det kan gøres billigere... Vores fotograf - som vi kender fra tidligere og har stor agtelse før - skal kun have 1200 for vielse, bryllupsbilleder, efterfølgende redigering samt den tid han bruger på at tage ud til kirken før brylluppet osv, osv - altså stort set det samme som jeres, men uden reception (vi holder ikke nogen)... Men når det er en fotograf, I selv synes, er rigtig dygtig, og som I ville være trygge ved, synes jeg ærlig talt bare, at I skal holde jer til ham... Det er jeg sikker på, vil lyse igennem på billederne! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer