Guest

Bordkort...

37 indlæg i dette emne

Jeg har nu næsten alt på plads angående bordenes udseende - i hvert fald i store træt. Det eneste jeg sådan rigtig mangler at få styr på er bordkortene.

Jeg er helt blank... Kunne godt tænke mig noget anderledes end det traditionelle lille foldede stykke pap - måske evt. en variation af denne.

Maden skal stå på tallerkenen når gæsterne kommer og servietten skal ligge rullet sammen med et silkebånd omkring til højre for tallerkenen.

Er der nogen der vil dele bordkort-inspiration?! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved der findes tråde fra tidligere med mange billeder, men du må da gerne få mine. Hvis det er kalssic opdækning er jeg vild med båndet om glasset og servietten syntes det er så enkelt og nemt.

post-37118-1265490123.jpg

post-37118-1265490255.jpg

post-37118-1265490261.jpg

Redigeret af rehhansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Filippas Barnedåb havde vi en lang printet seddel ude i siden. Det var lidt det samme vi havde til vores bryllup (de havde vi dog ikke tallerkner, da maden blev serveret tallerkenanrettet) - det er nok den nemme løsning, der ikke sådan i sig selv er voldsom dekorativ.

post-36326-1265539008.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

God tråd!! Jeg sidder netop og prøve at finde ud af vores. Vi har købt nogle hjerte-bordkortholdere, som bare er så søde, synes jeg. De er her:

post-39073-1265581602.jpg

Så jeg skal lige designe et eller andet, der passer til dem og vores øvrige tema... Så jeg forestiller mig at enten monogram, en eller flere af farverne eller de små sølvhjerter fra invitationerne skal indtænkes...

Håber du, Susanne, vil dele links her, hvis du finder nogle af de tidligere tråde :loveboard:

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
God tråd!! Jeg sidder netop og prøve at finde ud af vores. Vi har købt nogle hjerte-bordkortholdere, som bare er så søde, synes jeg. De er her:

post-39073-1265581602.jpg

Så jeg skal lige designe et eller andet, der passer til dem og vores øvrige tema... Så jeg forestiller mig at enten monogram, en eller flere af farverne eller de små sølvhjerter fra invitationerne skal indtænkes...

Håber du, Susanne, vil dele links her, hvis du finder nogle af de tidligere tråde :cheerleader3:

Super søde hjerte-bordkortholdere... Hvor er de købt og hvad koster de?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer