Tigerdyr81

Hvem kan anbefale en god og ikke alt for dyr frisør i Lyngby området

19 posts in this topic

Hej alle

Jeg vil høre om der er nogen der kan anbefale en god frisør til opsætning af hår til brylluppet.

Jeg har forsøgt at kigget trådene igennem, men synes ikke jeg lige er stødt på noget jeg kunne bruge.

Umiddelbart synes jeg at f.eks. 1.500 kr er lige i overkanten, så jeg er interesseret i forslag, som ikke er alt for dyre.

Det kunne evt. være en privatperson der har erfaring med opsætning af hår, eller noget i den stil.

Det må meget gerne være én der kan komme hjem til mig og sætte det.

Jer der bor i nærheden af Lyngby området... Hvem satte jeres hår? Er det nogen i kan anbefale? Hvad kostede det?

Trine

Edited by Tigerdyr81
0

Annonce ♥

Jeg er meget interesseret i at høre hvad du finder ud af, jeg er selv fra Lyngby og jeg syntes det er hundedyrt! Jeg har ikke selv fundet noget der er billigere end 1500 kr, skal nok skrive hvis jeg gør. :loveboard:

Skal du også giftes i en kirke i Lyngby og må jeg spørge om hvilken? :iloveyou:

0

Hej Torstine

Nåh det er rart at høre at jeg ikke er den eneste. Jeg skal nok give dig besked, hvis det lykkes at finde en ;)

Vi skal borgerligt vies ude i Dyrehaven :loveboard:

Trine

0

Hej Torstine

Nåh det er rart at høre at jeg ikke er den eneste. Jeg skal nok give dig besked, hvis det lykkes at finde en ;)

Vi skal borgerligt vies ude i Dyrehaven :loveboard:

Trine

Ej hvor romantisk, der er også bare super smukt og dejligt derude. Jeg overvejer også om vi skal have taget bryllupsbilleder derude. :)

Jeg har selv oprettet en lignende tråd en anden gang og der var ikke nogen der svarede, så jeg tror ikke der er så mange fra Lyngby-området herinde, men det kan selvfølgelig have ændret sig :)

Vi høres ved :iloveyou:

0

Annonce ♥

Jeg er også fra Lyngby :lol: og følger gerne med i denne tråd. Det lyder som en skøn vielse i Dyrehaven. Kig evt. i Fynbo-Bredahls tråde, hun er også fra Lyngby og der er måske noget af hendes I kan bruge :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er også fra Lyngby - rart at vi er flere herinde :) Skal I andre giftes i Lyngby Kirke og hvornår? Jeg synes ikke lige, at jeg kan se det ...

Vi skal giftes i Lyngby Kirke, den er så smuk, og så skal vi have taget billeder i slotsparken regner jeg med.

Jeg får sat hår af en af min søsters veninder privat, men der hvor hun arbejder, tager de 1000 kr. Det er Salon Zolo på Strandvejen. De kan VARMT anbefales. De er virkelig dygtige. Efter at jeg har fundet dem, er det slut med at skifte frisør. De er SÅ gode til at se, hvilke frisurer og hårfarver der klæder en :thumbsupsmileyanim:

Så måske kan I prøve der, medmindre det skal være billigere endnu.

0

Jeg er også fra Lyngby - rart at vi er flere herinde :) Skal I andre giftes i Lyngby Kirke og hvornår? Jeg synes ikke lige, at jeg kan se det ...

Vi skal giftes i Lyngby Kirke, den er så smuk, og så skal vi have taget billeder i slotsparken regner jeg med.

Jeg får sat hår af en af min søsters veninder privat, men der hvor hun arbejder, tager de 1000 kr. Det er Salon Zolo på Strandvejen. De kan VARMT anbefales. De er virkelig dygtige. Efter at jeg har fundet dem, er det slut med at skifte frisør. De er SÅ gode til at se, hvilke frisurer og hårfarver der klæder en :thumbsupsmileyanim:

Så måske kan I prøve der, medmindre det skal være billigere endnu.

Jeg skal giftes i lundtofte kirke d. 14. august, da det er den kirke vi altid bruger, når vi går i kirke (altså jul, konfirmation, dåb osv. :biggrin: ) Men ja Lyngby Kirke er bare super smuk. Det var også vores 2. prioritet hvis vi ikke få Lundtofte kirke -HAHA-

Er det nede ved fuglevad I skal have tager billeder? Eller oppe ved slottet? Det har vi også tænkt på.

Hvor holder I så festen henne?

Jeg syntes 1000 kr. er en rimelig pris, så det vil jeg lige prøve at undersøge, tak for fiffet :denmarkflag:

0

Hej Lyngby-Brude...

Skal giftes i Lyngby kirke 31. juli 2010. Jeg har luret lidt på Salon Chic som er beliggende på Stengårds Allé. De tager 850 kr. for opsætning af hår og 850 kr. for make-up inkl. prøve make-up. De har både frisør og skønhedsklinik samme sted, blot til info...,0)

Hvor skal I andre holde fest?

Kh Louise

0

Annonce ♥

Ihh nu havde jeg lige siddet og skrevet et laaaaangt svar og så ryger jeg af nettet :cheerleader3:

Nå men jeg prøver igen. :)

Min forlovede kommer fra jylland, så ca. halvdelen af vores gæster kommer fra jylland og har derfor brug for overnatningsmuligheder. Derfor ville vi have et feststed hvor der var mulighed for billig overnatning. Det har vi bare slet ikke kunne finde her i nordsjælland. Derfor har vi valgt at holde festen i Slagelse på frederik d. 2, ca. en times kørsel i bil herfra Lyngby. Her skal gæsterne kun betale 195 kr. for overnatning og brunch næste morgen.

Vi har så valgt på brullupsdagen at blive viet kl. 12 og så efterfølgende holde reception nær kirken. Gæsterne kan tjekke ind fra kl. 15 på hotellet og så kan de selv bestemme hvornår de vil køre derned. Jeg var lidt skeptisk i starten for hvordan folk vil reagerer da det jo ligger så langt væk, men alle mine veninder syntes det er helt kanon, så kan de lige nå inden festen af få en lur, skifte kjole, sætte år eller hvad de nu finder på :bearhug: Mine gravide veninder kan også indervejs lige slappe af os så måske komme ned igen :cheerleader3: Jeg håber det bliver godt.

Jeg glæder mig til at høre hvor I andre holder jeres fest.

kh Stine

0

Hej Lyngby-Brude...

Skal giftes i Lyngby kirke 31. juli 2010. Jeg har luret lidt på Salon Chic som er beliggende på Stengårds Allé. De tager 850 kr. for opsætning af hår og 850 kr. for make-up inkl. prøve make-up. De har både frisør og skønhedsklinik samme sted, blot til info...,0)

Hvor skal I andre holde fest?

Kh Louise

Vi skal holde festen på Gentofte Hotel :cheerleader3: Hvor skal I holde det?

Jeg har ikke hørt om Salon Chic før, men det lyder da billigt :)

0

Hej Lyngbyer :cheerleader3:

Nu er det godt nok i Skovlunde, men jeg har fundet en frisør der kun skal ha 550 kr. for min opsætning (skal ha det hele sat op med slør og diadem) inkl. "Prøve"/møde.

Det er det billigste jeg har fundet og har forhørt mig mange steder efterhånden.

Men hende her tager ikke en timepris som mange andre og tager kun penge for den tid hun faktisk bruger på dig, hun tager ikke penge for at du sidder med curler i håret under tørrehjelmen.

Hun lyder som om hun ved hvad hun gør og at hun har styr på det, men har ikke set hendes arbejde.

Make-up laver hendes "nabo" (en skønhedssalon lige ved siden af) for 325 kr. uden prøve eller 495 kr. inkl. prøve.

Så jeg kommer af med 875 kr. for hår og make-up, det er så billigt!

Edited by Sara22
0

Annonce ♥

Vi skal også giftes i Lundtofte kirke. Det er så hyggelig og idyllisk! :-) Men jeg må indrømme at jeg ikke kender så meget til frisør i Lyngby. Jeg har valgt Tvernø i Herlev. De er rigtig gode til at sætte hår men måske også lidt dyre.

Edited by IbenJ
0

Hej Lyngbyer :thumbsupsmileyanim:

Nu er det godt nok i Skovlunde, men jeg har fundet en frisør der kun skal ha 550 kr. for min opsætning (skal ha det hele sat op med slør og diadem) inkl. "Prøve"/møde.

Det er det billigste jeg har fundet og har forhørt mig mange steder efterhånden.

Men hende her tager ikke en timepris som mange andre og tager kun penge på den tid hun faktisk bruger på dig, hun tager ikke penge for at du sidder med curler i håret under tørrehjelmen.

Hun lyder som om hun ved hvad hun gør og at hun har styr på det, men har ikke set hendes arbejde.

Make-up laver hendes "nabo" (en skønhedssalon lige ved siden af) for 325 kr. uden prøve eller 495 kr. inkl. prøve.

Det lyder da ellers ret så billigt.. Kan man få navnet på frisøren?

Trine

0

Vi skal også giftes i Lundtofte kirke. Det er så hyggelig og idyllisk! :-) Men jeg må indrømme at jeg ikke kender så meget til frisør i Lyngby. Jeg har valgt Tvernø i Herlev. De er rigtig gode til at sætte hår men måske også lidt dyre.

Hvilken præst skal vie Jer? :thumbsupsmileyanim:

0

Hvilken præst skal vie Jer? :thumbsupsmileyanim:

Det skal Kjeld Jørgensen. :-)

0

Annonce ♥

Hej.

Synes ikke rigtig det her mail halløj virker.

Frisør Janet G

Skovlunde Byvej 30

2740 Skovlunde

Tlf: 20 87 95 95

Make-up får jeg lagt af en klinik der er lige ved siden af frisøren www.collagebeautypoint.dk. Som jeg skrev tidligere så uden prøve make-up koster det 325 kr. :kiss:

0

Hvilken præst skal vie Jer? :kiss:

Det skal Kjeld Jørgensen. :-)

Han skal også vie os :) Han er så dygtig, jeg er så glad over at det bliver ham :b223:

0

Hej Lyngbyer :biggrin:

Men hende her tager ikke en timepris som mange andre og tager kun penge på den tid hun faktisk bruger på dig, hun tager ikke penge for at du sidder med curler i håret under tørrehjelmen.

Det lyder da ellers ret så billigt.. Kan man få navnet på frisøren?

Trine

Frisør Janet G

Skovlunde Byvej 30

2740 Skovlunde

Tlf: 20 87 95 95

Make-up får jeg lagt af en klinik der er lige ved siden af frisøren www.collagebeautypoint.dk. Som jeg skrev tidligere så uden prøve make-up koster det 325 kr.

0