Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Julie Sandlau

10 posts in this topic

Jeg købte i går nogle skønne Julie Sandlau ørering på tilbud - halv pris altid godt!! :lol:

I går da jeg sad og ledte efter dem på nettet, så jeg kunne ligge et billede ind her, så faldt jeg over nogle andre vildt smukke øreringe der måske endda er endnu mere perfekte. De er så ikke på tilbud og jeg ville skulle lægge 350 kr mere hvis jeg bytter. Så nu spørger jeg Jer til råds - skal jeg beholde dem jeg allerede har købt eller skal jeg bytte dem til de andre?!

Jeg er slet ikke sikker på det bliver dem jeg skal have på; det ved jeg når jeg har halskæden og kjolen sammen med, men det er jo ingen hemmelighed, at den helt oprindelig plan var lilla Julie Sandlau :balloons:

Spørgsmålet er derfor også, om jeg kan have sådan nogen øreringe med en simpel guldkæde med lille guld/perlevedhæng? :thumbsupsmileyanim:

Billeder af dem jeg har købt (der er ikke noget billede på nettet; de er i sandhed vist det sidste par, så jeg har taget nogen selv) og et enkelt af dem jeg overvejer at bytte til.

post-40679-1266059061.jpg

post-40679-1266059197.jpg

post-40679-1266059248.jpg

Edited by Susanne33
0

Annonce ♥

Hej,

Jeg formoder at dem du har købt er dem der vises på ? ;) Jeg synes de er MEGET flotte.. Dem kan jeg hvert fald bedst li' :lol:

De ligner meget smykkerne fra k-z.dk (elsker bare de smykker) !

0

Jeg ville kke bytte dem. De er smukke og minder meget om hinanden, så synes blot du skal nyde dit kup!

0

Det er nogle megest smukke øreringe du har købt og så til en god pris :lol: Men hvis jeg skal være helt ærlig så kan jeg bedre lide de andre. De er lidt mere moderne og elegante. Jeg ved dog ikke om du skal bytte dem eller ej, det kommer jo også an på hvordan de passer til din person og frem for alt din kjole...

0

Annonce ♥

jeg synes begge par er smukke! Og man kan altså næsten ikke se forskel. Synes du skal nyde dit kup...det er i mine øjne ihvertfald ikke bytteri og 350 ekstra kroner værd...for de midner meget om hinanden.... Du kan sagtens have en guldhalskæde til. personligt ville jeg dog gå efter et guld eller endnu bedre lilla vedhæng og ikke en hvid perle (hvis det altså er det, du mener i din beskrivelse).

Ps. jeg er syg, så har måtte rykke aftalen med Amanda- æw!

0

Jeg synes begge par er meget smukke og de minder meget om hinanden. Men hvis man skal kigge på detaljerne, så er dem du har købt lidt mere vintage i stilen og de andre lidt mere moderne. Så det kommer vel også an på hvilket look du går efter? Begge par ville kunne bruges til en enkel guldhalskæde eller du kunne undlade kæden helt idet de er så smukke i sig selv. Me like :lol:

0

Hmm... Jeg tror jeg beholder dem jeg har købt - det kan godt være jeg egentlig synes de andre er mere bryllupsagtige, men til gengæld vil jeg nok gå mere med mine efter brylluppet da de andre jo så ville være for brudeagtige. Gav det mening ;)

Jeg kan sagtens forstå alle halskæde-kommentarerne, men desværre er jeg ikke så fleksibel på den front. Halskæden er mit gamle og lånte og den betyder noget helt særligt da det har været min afdøde farmors og min søster også bar den til sit bryllup i 2008. Så hvis det ser helt tosset ud med den og øreringene sammen, så bliver det altså øreringene der bliver skiftet ud... Så jeg krydser fingre for det ser okay ud sammen!

Tak for alle Jeres kommentarer :thumbsupsmileyanim:

0

Hej!

Jeg syntes dem du har købt er de flotteste! Syntes det er såå fint med den guld ramme rundt om stenen.. Så behold dem du har købt, helt sikkert!

0

Annonce ♥

Hej Susanne,

Jeg synes de øreringe du har købt er SMUKKE! Kan rigtig godt lide deres slibning - det mangler lige på de andre, så synes helt klart du har truffet det rigtige valg! Glæder mig til at se kjole, øreringe, halskæde mm. sammen :thumbsupsmileyanim:

0

Hej!

Jeg syntes dem du har købt er de flotteste! Syntes det er såå fint med den guld ramme rundt om stenen.. Så behold dem du har købt, helt sikkert!

Hej Susanne,

Jeg synes de øreringe du har købt er SMUKKE! Kan rigtig godt lide deres slibning - det mangler lige på de andre, så synes helt klart du har truffet det rigtige valg! Glæder mig til at se kjole, øreringe, halskæde mm. sammen :)

Hvor I søde! Det betyder rigtig meget, at I andre kan lide dem også :thumbsupsmileyanim:

(jeg skal ind og prøve min kjole (eller i hvert fald min model) i morgen og tager da helt sikkert øreringene med ;) )

0